Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana pääministeri Marin elegantisti juhlii lätkämatsissa valkoviinilasillisen kanssa

Vierailija
29.05.2022 |

On se niin hienoa, että meillä on noin edustava johtaja eikä mikään mörökölli PM.

Kommentit (612)

Vierailija
501/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/swheimo/status/1531219809890971648

"Ihana pääministeri Marin elegantisti juhlii lätkämatsissa valkoviinilasillisen kanssa"

VAIN MAATIAISJUNTTI PITÄÄ VALKOVIINILASIA MALJAOSASTA! LOL!

Näin tietysti, mutta suurempi ongelma on, että näyttää nuorisolle huonoa esimerkkiä.

Häntä tämä ei kiinnosta, vaan tärkeämpää on pysyä otsikoissa.

Vierailija
502/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin kyvyt riittävät järjestelemään sukkahousuja Sokoksen sukkahousuosastolle. Ei taiteilemaan suurvaltojen diktaattorien pyörittämään valtapolitiikkaan.

Koulukiusaajat kokoontuvat tänne kauhistelemaan sitä, miten pääministeri on huono esikuva nuorille nauttiessaan lasin viiniä 😂. Ettekö tajua kaksinaismoralismianne?

Oisko ollut jo toinenkin lasi menossa.

Kivaa voi olla ilman viinaakin. Ikävä, että opetetaan nuorille, että viina on urheilutapahtumankin ytimessä.

Hänen kun pitäisi olla esimerkillinen kaikille Suomen nuorille. Tuollaineko se esimerkki on?

Olet varmaan ollut huolissasi myös miesministerien esikuvallisuudesta nuorten elämässä 😂? Kyllä joo.

Haen vertailukohtia aina jostain hyvästä. Jos nyt mietitään vaikka viimeaikaisia miespääministereitä Stubb, Sipilä, niin ovat olleet hyvin esimerkillisiä. Mutta itse en tekisi tästä sukupuolikysymystä, enkä haluaisi asettaa rimaa huonoimman vertailukohdan mukaan.

Voin kuvitella mitä tapahtuisi jos Marinin suusta kuultaisiin Stubbin v***u mitä p*sk** lausahdus. Tai sori siitä. Pöyristyisit niin että sulta törähtäisi lusikallinen housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
504/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
505/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin kyvyt riittävät järjestelemään sukkahousuja Sokoksen sukkahousuosastolle. Ei taiteilemaan suurvaltojen diktaattorien pyörittämään valtapolitiikkaan.

Koulukiusaajat kokoontuvat tänne kauhistelemaan sitä, miten pääministeri on huono esikuva nuorille nauttiessaan lasin viiniä 😂. Ettekö tajua kaksinaismoralismianne?

Oisko ollut jo toinenkin lasi menossa.

Kivaa voi olla ilman viinaakin. Ikävä, että opetetaan nuorille, että viina on urheilutapahtumankin ytimessä.

Hänen kun pitäisi olla esimerkillinen kaikille Suomen nuorille. Tuollaineko se esimerkki on?

Olet varmaan ollut huolissasi myös miesministerien esikuvallisuudesta nuorten elämässä 😂? Kyllä joo.

Haen vertailukohtia aina jostain hyvästä. Jos nyt mietitään vaikka viimeaikaisia miespääministereitä Stubb, Sipilä, niin ovat olleet hyvin esimerkillisiä. Mutta itse en tekisi tästä sukupuolikysymystä, enkä haluaisi asettaa rimaa huonoimman vertailukohdan mukaan.

Voin kuvitella mitä tapahtuisi jos Marinin suusta kuultaisiin Stubbin v***u mitä p*sk** lausahdus. Tai sori siitä. Pöyristyisit niin että sulta törähtäisi lusikallinen housuun.

get over itin se jo sano.

sen aatesisko Li Andersson sano joskus jostaki että tuo on paskapuhetta

Vierailija
506/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinilasia ei muuten pidä pitää noin niinku Sanna pitää vaan pelkästään kaulasta. Muuten viini lämpenee

Ei taida Sannan lasi keretä lämmetä.

Vierailija
507/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä aidosti ihmettelen, että milloin on lapsensa kanssa. Ymmärrän että äideilläkin on oltava oikeus ja mahdollisuus haastaviin töihin, mutta kun se vähä vapaa-aikakin käytetään noin. En vaan ymmärrä, oli ns. nuori tai ei. Minä sain esikoisen 27-vuotiaana ja kyllä se elämä sen jälkeen oli paljolti perhe-elämää, vaikka nuori olinkin.

Turha alapeukuttaa tätä. Nyt on lähtenyt Eurooppa-neuvoston kokoukseen ja juuri oli Ukrainassa. Eikö eilisen olisi voinut pyhittää lapselle? Todellako olette eri mieltä?

Se asia ei kuulu sulle tai mulle ollenkaan. Ei pennin vertaa. Miksi sä luulet, että sun mielipiteellä siitä on väliä?

Olet oikeassa, ei kuulu minulle. Olen kai vain niin ällistynyt, että en tajunnut olla hiljaa. Aiemmin on tullut törmättyä lähinnä työkiireiden takia poissaoleviin vanhempiin, eikä ole tullut mieleen, että jotkut pystyy/haluaa olla vielä vapaailtansakin poissa. Mutta tosiaan, ei ole minun asia tietenkään.

Et ole sitten aiempien pääministerien työtä seurannut? Yhtäkkiä tuleekin juuri nyt mieleen että kappas, niillähän on perheetkin. Ohhoh. Ja ne joutuvat olemaan työ- ja edustushommissa paljon. Ohhoh. Miesten kohdalla tää ei ole häirinnyt, jostain syystä naispääministerin paikka oliskin kotona. Sille kyllä sitten urputetaan puutteellisesta vanhemmuudesta oikein olan takaa. Kenelle luulet tekeväsi tällä palveluksen?

Vierailija
508/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A l kk ikset on usein tosi laihoja....

Vierailija
509/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen fanitytöt edelleen ihan paniikissa, kun seuraava pm Petteri Orpo vie meidät Natoon :D

Olishan se hyvä, jos Petteri onnistuisi kerrankin jossain kun asiat olis hänelle hyvin pedattu. Olishan se hänelle sellainen tsemppari- ja osallistumispalkinto. Muita meriittejä ei taida tulla.

Hienosti menee jo tuo tsemppaaminen, kunhan muistaa lähettää Elinan osallistumaan jos vaikka Tampereelle asti tarvitsee lähteä. Eilenkin saatiin kuitenkin kiekkoleijonille joku kokoomuslainen paikalle, kun kuulemma ovat kaikki äänestäjiä.

Vierailija
510/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä aidosti ihmettelen, että milloin on lapsensa kanssa. Ymmärrän että äideilläkin on oltava oikeus ja mahdollisuus haastaviin töihin, mutta kun se vähä vapaa-aikakin käytetään noin. En vaan ymmärrä, oli ns. nuori tai ei. Minä sain esikoisen 27-vuotiaana ja kyllä se elämä sen jälkeen oli paljolti perhe-elämää, vaikka nuori olinkin.

Turha alapeukuttaa tätä. Nyt on lähtenyt Eurooppa-neuvoston kokoukseen ja juuri oli Ukrainassa. Eikö eilisen olisi voinut pyhittää lapselle? Todellako olette eri mieltä?

Olen täysin samaa mieltä, oma lapsi olisi hyvä muistaa muulloinkin kuin äänestäjille pidettävissä juhlapuheissa.

Saakohan Räikkönen nukkua sisällä vai joutuuko yöpymään koirankopissa? Räikkönen on sen näköinen kuin olisi täydellisesti tossun alla eikä koskaan tussun päällä.

Vierailija
511/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin on tehnyt jakkupuvussaan jo työpäivän Brysselissä muiden EU-johtajien tapaamisessa, kun muutamat ovat samassa ajassa täällä ehtineet tuutata nillityksiään.  On kyllä rautainen nainen!

Tällä kertaa Sanna käyttäytyi Brysselissä asiallisesti myös Macronin seurassa. Johtuiko kankkusesta vai mistä lie...

https://newsroom.consilium.europa.eu/permalink/p138443

Vierailija
512/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A l kk ikset on usein tosi laihoja....

Edes ilmainen aamiainen ei pysy sisällä.

Vierailija
513/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin on tehnyt jakkupuvussaan jo työpäivän Brysselissä muiden EU-johtajien tapaamisessa, kun muutamat ovat samassa ajassa täällä ehtineet tuutata nillityksiään.  On kyllä rautainen nainen!

Tällä kertaa Sanna käyttäytyi Brysselissä asiallisesti myös Macronin seurassa. Johtuiko kankkusesta vai mistä lie...

...tosin tässä äijäporukassa alkoi flirtti taas.

https://newsroom.consilium.europa.eu/permalink/p138417

Vierailija
514/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sen sijaan SAnna ja Emanuel ovat kuin naimisiin menossa maistraatissa....

https://newsroom.consilium.europa.eu/permalink/p138426

Vierailija
515/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Nuori. Kaunis. Älykäs. Menestyvä. Tietyn ihmisryhmän vaikea kestää. Joutuu kautta historian alimman keskiluokan vihan kohteeksi.

Vierailija
516/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tosin tässä äijäporukassa alkoi flirtti taas.

https://newsroom.consilium.europa.eu/permalink/p138417

Italian Super-Marion kanssa läheistä ollaan.

https://newsroom.consilium.europa.eu/permalink/p138319

Vierailija
517/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksoi liput, kuka maksoi juomat?

Maa on konkurssin partaalla ja akka vain juhlii.

Mistä luulet, että rakennetaan jääkiekkohallit, maksetaan lätkäjätkien palkat enkä usko, että Kimi Räikkönenkään oli itse maksanut lippuaan, oli kutsuvieras, joten hänenkin paikkansa oli maksettu veronmaksajien toimesta.

Vierailija
518/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Nuori. Kaunis. Älykäs. Menestyvä. Tietyn ihmisryhmän vaikea kestää. Joutuu kautta historian alimman keskiluokan vihan kohteeksi.

Niinpä. Ja tuo halveksiva seksualisointi. No, kun äly ei muuhun riitä niin noilla pitää mennä.

Vierailija
519/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 'nainen' pitää paikkansa. Valitan.

Vierailija
520/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se asia ei kuulu sulle tai mulle ollenkaan. Ei pennin vertaa. Miksi sä luulet, että sun mielipiteellä siitä on väliä?

Olet oikeassa, ei kuulu minulle. Olen kai vain niin ällistynyt, että en tajunnut olla hiljaa. Aiemmin on tullut törmättyä lähinnä työkiireiden takia poissaoleviin vanhempiin, eikä ole tullut mieleen, että jotkut pystyy/haluaa olla vielä vapaailtansakin poissa. Mutta tosiaan, ei ole minun asia tietenkään.

Et ole sitten aiempien pääministerien työtä seurannut? Yhtäkkiä tuleekin juuri nyt mieleen että kappas, niillähän on perheetkin. Ohhoh. Ja ne joutuvat olemaan työ- ja edustushommissa paljon. Ohhoh. Miesten kohdalla tää ei ole häirinnyt, jostain syystä naispääministerin paikka oliskin kotona. Sille kyllä sitten urputetaan puutteellisesta vanhemmuudesta oikein olan takaa. Kenelle luulet tekeväsi tällä palveluksen?

Työ- ja edustushommat ymmärrän aivan täysin, kuten kirjoitin. Mutta käsitin, että oli eilen yksityishenkilönä viineineen ja reikäisine farkkuineen yleisössä. Kukaan ei olisi osannut hänen läsnäoloaan kaivata, eli mistään elämän ja kuoleman edustustehtävästä ei ollut kyse. No olisi tietysti jäänyt yksi kuva medialta saamatta. Ihan yhtä lailla kauhistelisin pienten lasten isiä, jotka ei näytä koskaan ehtivän olla lastensa kanssa. Ehkä niiden touhut on menneet multa ohi, kun heidän kannustuskuvat ei ole olleet tarpeeksi edustavia mediaan.