Ihana pääministeri Marin elegantisti juhlii lätkämatsissa valkoviinilasillisen kanssa
On se niin hienoa, että meillä on noin edustava johtaja eikä mikään mörökölli PM.
Kommentit (612)
Vierailija kirjoitti:
Marinin kyvyt riittävät järjestelemään sukkahousuja Sokoksen sukkahousuosastolle. Ei taiteilemaan suurvaltojen diktaattorien pyörittämään valtapolitiikkaan.
Koulukiusaajat kokoontuvat tänne kauhistelemaan sitä, miten pääministeri on huono esikuva nuorille nauttiessaan lasin viiniä 😂. Ettekö tajua kaksinaismoralismianne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin kyvyt riittävät järjestelemään sukkahousuja Sokoksen sukkahousuosastolle. Ei taiteilemaan suurvaltojen diktaattorien pyörittämään valtapolitiikkaan.
Koulukiusaajat kokoontuvat tänne kauhistelemaan sitä, miten pääministeri on huono esikuva nuorille nauttiessaan lasin viiniä 😂. Ettekö tajua kaksinaismoralismianne?
Oisko ollut jo toinenkin lasi menossa.
Kivaa voi olla ilman viinaakin. Ikävä, että opetetaan nuorille, että viina on urheilutapahtumankin ytimessä.
Hänen kun pitäisi olla esimerkillinen kaikille Suomen nuorille. Tuollaineko se esimerkki on?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tämä p i ss is on pm enää vajaan vuoden.
Kokoomus on onnistunut ennenkin sössimään kannatuksensa juuri ennen vaaleja. Onnistunee nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on onnistunut ennenkin sössimään kannatuksensa juuri ennen vaaleja. Onnistunee nytkin.
Aina voi luvata vaikka vappusatasia, mikäs se porukka olikaan?
Tai voi luvata poistaa sunnuntailisät, kukas tää mahtoi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa voi olla ilman viinaakin. Ikävä, että opetetaan nuorille, että viina on urheilutapahtumankin ytimessä.
Hänen kun pitäisi olla esimerkillinen kaikille Suomen nuorille. Tuollaineko se esimerkki on?
Olet varmaan ollut huolissasi myös miesministerien esikuvallisuudesta nuorten elämässä 😂? Kyllä joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sössikö se kannatuksen 😘?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän oo. Ne on harvoja puolueita joilla on pysyny suht vakaana kannatus aina ilman totaaliromahtamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama puolue lupasi käytettyjä sähköautoja ja bussikyytejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä aidosti ihmettelen, että milloin on lapsensa kanssa. Ymmärrän että äideilläkin on oltava oikeus ja mahdollisuus haastaviin töihin, mutta kun se vähä vapaa-aikakin käytetään noin. En vaan ymmärrä, oli ns. nuori tai ei. Minä sain esikoisen 27-vuotiaana ja kyllä se elämä sen jälkeen oli paljolti perhe-elämää, vaikka nuori olinkin.
Turha alapeukuttaa tätä. Nyt on lähtenyt Eurooppa-neuvoston kokoukseen ja juuri oli Ukrainassa. Eikö eilisen olisi voinut pyhittää lapselle? Todellako olette eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä aidosti ihmettelen, että milloin on lapsensa kanssa. Ymmärrän että äideilläkin on oltava oikeus ja mahdollisuus haastaviin töihin, mutta kun se vähä vapaa-aikakin käytetään noin. En vaan ymmärrä, oli ns. nuori tai ei. Minä sain esikoisen 27-vuotiaana ja kyllä se elämä sen jälkeen oli paljolti perhe-elämää, vaikka nuori olinkin.
Turha alapeukuttaa tätä. Nyt on lähtenyt Eurooppa-neuvoston kokoukseen ja juuri oli Ukrainassa. Eikö eilisen olisi voinut pyhittää lapselle? Todellako olette eri mieltä?
Se asia ei kuulu sulle tai mulle ollenkaan. Ei pennin vertaa. Miksi sä luulet, että sun mielipiteellä siitä on väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan ollut huolissasi myös miesministerien esikuvallisuudesta nuorten elämässä 😂? Kyllä joo.
Haen vertailukohtia aina jostain hyvästä. Jos nyt mietitään vaikka viimeaikaisia miespääministereitä Stubb, Sipilä, niin ovat olleet hyvin esimerkillisiä. Mutta itse en tekisi tästä sukupuolikysymystä, enkä haluaisi asettaa rimaa huonoimman vertailukohdan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä, oma lapsi olisi hyvä muistaa muulloinkin kuin äänestäjille pidettävissä juhlapuheissa.
Vierailija kirjoitti:
"Ihana pääministeri Marin elegantisti juhlii lätkämatsissa valkoviinilasillisen kanssa"
VAIN MAATIAISJUNTTI PITÄÄ VALKOVIINILASIA MALJAOSASTA! LOL!
Viinilasia ei muuten pidä pitää noin niinku Sanna pitää vaan pelkästään kaulasta. Muuten viini lämpenee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksajien rahoilla siellä ryyppäämässä taas
Niin että yhden tai vaikka kahden viinilasillisen ottaminenko on ryyppäämistä? Tuskinpa tuossa tehtävässä ja pyörityksessä paljon ryyppäillään.
No on se sunnuntai-iltana myöhään aika erikoinen valinta.
Meillä on Suomessa tänä sunnuntai-iltana myöhään erittäin paljon erikoisia valintoja tekeviä ihmisiä
Missä välissä nämä käy töissä kun sunnuntaina ja arkena kitataan kaksin käsin? Tai sitten on helpot duunit, joissa voi pyöriä pienessä tuiskeessa tai krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se asia ei kuulu sulle tai mulle ollenkaan. Ei pennin vertaa. Miksi sä luulet, että sun mielipiteellä siitä on väliä?
Olet oikeassa, ei kuulu minulle. Olen kai vain niin ällistynyt, että en tajunnut olla hiljaa. Aiemmin on tullut törmättyä lähinnä työkiireiden takia poissaoleviin vanhempiin, eikä ole tullut mieleen, että jotkut pystyy/haluaa olla vielä vapaailtansakin poissa. Mutta tosiaan, ei ole minun asia tietenkään.
Kuka näiden putinisti-Leenojen, -Helenoiden, -Jaana-Marikojen ja -Mirjojen kaakattamisesta välittää? Haukkana paikalla, kun aiheena pääministeri. Jos kukaan muu ei aloita ketjua, niin aloittavat itse ja jokaisessa ketjussa samat haukkumiset.
Alkkis se on. Taitaa mennä pari pulloa illassa.
Henkilöpalvonta on väärä sana. Oikea on tietoinen imagonrakennus viestintätoimisto apuna. Kun ei omia avuja ole kuin ulkoisia.