Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana pääministeri Marin elegantisti juhlii lätkämatsissa valkoviinilasillisen kanssa

Vierailija
29.05.2022 |

On se niin hienoa, että meillä on noin edustava johtaja eikä mikään mörökölli PM.

Kommentit (612)

Vierailija
201/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisi joskus naispuolisen ystävän mukaan. Noloa, kun ainoat kaverit on Ilmari ja Marinin vierellä poseerannut Ilmarin gaykumppani.

Vierailija
202/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua Sanna niin paljon ärsytä mutta nämä Sannan palvojat jotka ovat ihan sokeita eivätkä näe Sannassa mitään vikaa. He ärsyttävät.

Pitää vaan toivoa että kaikki tänne kirjoittajat eivät ole tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin on uusi Kekkonen. Luontainen karisma, kosteat illat, urheilusuoritukset Uppoaa kansaan kuin veitsi voihin. Pääasia, että on vahva johtaja. Itse politiikka on sivuseikka ja sen tietää Sannakin.

No huh huh, ei tod. Vahva johtaja?

Vierailija
204/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli taas hyvää PR:ää Suomelle. Ihanaa Sanna!

Hänen edustamansa puolueen ministeri vei hoitajilta lakko-oikeuden, joten en tule koskaan enää äänestämään yhtä ainoata demaria.

Missä kokoomuspersu, siellä valhe ja vilppi.

Vierailija
205/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Iltapersuli jo kommentoinut katsomokohua? Onko?

Vierailija
206/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin on niin tunnettu Euroopassa, että jokainen lätkäfanikin tunnisti hänet sporttibaarin tv-kuvasta täällä Keski-Euroopassa. Harmittavasti hän on kyllä myös Ilveksen kannattaja.

- ulkosuomalainen

Marin on tunnettu täällä Marsissakin ja hänet tunnetaan myös Jupiterissa sekä Saturnuksessa.

- humanoidi

Vierailija
207/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin on uusi Kekkonen. Luontainen karisma, kosteat illat, urheilusuoritukset Uppoaa kansaan kuin veitsi voihin. Pääasia, että on vahva johtaja. Itse politiikka on sivuseikka ja sen tietää Sannakin.

No huh huh, ei tod. Vahva johtaja?

No sitähän hän on, kun kerran niin moni häneen luottaa gallupien perusteella. Etkö ole huomannut, millaista fanitusta hän saa osakseen?

Kyse on nimenomaan mielikuvista. Itse pidän häntä lähinnä opportunistina, mutta sehän nyt on tavallista poliitikoilla. Suotavaa olisi, että keskityttäisiin asiaan mielikuvien sijaan. Pandemiaan ja sotaan on helppo vedota, mutta esimerkiksi nuoret voivat hyvin huonosti tällä hetkellä. Siihen soisi pääministerinkin tarttuvan, ennen kuin tilanne räjähtää käsiin.

Vierailija
208/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisi joskus naispuolisen ystävän mukaan. Noloa, kun ainoat kaverit on Ilmari ja Marinin vierellä poseerannut Ilmarin gaykumppani.

Tuolla kyllä kelpaa patsastella. Mutta kun kruisaillaan Helsingin yössä, mulkoillaan niin vihaisesti paparazzeja. Kansan kuuluu tietää myös Marinin salattu puoli. Mitä ihmeen rallia vedetään Helsingin yössä pipo korvilla ja varsinkin miksi. Tosi aikuismaista!

Vierailija
209/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua Sanna niin paljon ärsytä mutta nämä Sannan palvojat jotka ovat ihan sokeita eivätkä näe Sannassa mitään vikaa. He ärsyttävät.

Täytyy olla valmis ottamaan kuraa niskaan, jos tekee koko ajan epäjumalaa palvovia provoja.

Vierailija
210/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pääministerin arvolle ei oikein sovi viinilasin kanssa patsastelu julkisissa kuvissa!

Hän on kuitenkin esimerkki aika monelle nuorelle ja vanhemmallekin ja juhlia voi myös ilman alkoholia!

Ehkä olen vanhanaikainen, mutta näin ajattelen.

Ei muuallakaan valtion johto käyttäydy noin. Toki Marin on itsekin sanonut haluavansa muuttaa käsitystä pääministeriydestä, mutta siltikin!

Vierailija
211/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pääministerin arvolle ei oikein sovi viinilasin kanssa patsastelu julkisissa kuvissa!

Hän on kuitenkin esimerkki aika monelle nuorelle ja vanhemmallekin ja juhlia voi myös ilman alkoholia!

Ei muuallakaan valtion johto käyttäydy noin. Toki Marin on itsekin sanonut haluavansa muuttaa käsitystä pääministeriydestä, mutta siltikin!

Mites sitten miespresidentti, sopiiko hänen käteensä olut -lasi?

Niinistö oli rennon oloisesti lauantaina Nokia Areenan katsomossa, rennosti pukeutuneena - farkut ja paita ja kuvista päätellen kohotteli olutlasia ties kuinka monta kertaa. Ja vielä näytettiin tv.ssä suorassa lähetyksessä.

Vierailija
212/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti kuvittelet Marinin itse saavan itse päättää kenet ottaa seuralaisekseen Nokia-areenan kutsuvieraskatsomoon?

Ei taida sinne naispuoliset ystävät päästä, koska erittäin korkeat turvatoimet ja jokaisen henkilöllisyys tarkistetaan.

Kutsuvieraskatsomoon tullaan vain kutsuttuna, oli kysymys presidentistä tai pääministeristä.

Vierailija
213/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten miespresidentti, sopiiko hänen käteensä olut -lasi?

Niinistö oli rennon oloisesti lauantaina Nokia Areenan katsomossa, rennosti pukeutuneena - farkut ja paita ja kuvista päätellen kohotteli olutlasia ties kuinka monta kertaa. Ja vielä näytettiin tv.ssä suorassa lähetyksessä.

Miksi hän ei halunnut viettää vapaailtaansa raittiina lapsensa kanssa? En ymmärrä.

Vierailija
214/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti kuvittelet Marinin itse saavan itse päättää kenet ottaa seuralaisekseen Nokia-areenan kutsuvieraskatsomoon?

Ei taida sinne naispuoliset ystävät päästä, koska erittäin korkeat turvatoimet ja jokaisen henkilöllisyys tarkistetaan.

Kutsuvieraskatsomoon tullaan vain kutsuttuna, oli kysymys presidentistä tai pääministeristä.

Illu aina messissä, oli kyseessä kutsuvieraskatsomo tai boomeristory instassa.

Vierailija
215/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin piti taas päästä valokeilaan ja viedä huomio. 

Vierailija
216/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö on ihmisiä, joista homous on noloa? Kappas, luulin teidän jo kadonneen historian hämärään mutta ei.

Vierailija
217/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ihan ymmärrä mitä  vikaa minun pitäisi nähdä siinä, että pääministeri nauttii viiniä ja hänellä on housut jalassa. 

Vierailija
218/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se sitten heiluu ympäri Helsinkiä valtakunnan ykköshomojen kanssa?

Vierailija
219/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuloisilla on nyt paha mieli.

Vierailija
220/612 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin hirveää että kun pääministerimme on nainen joka joskus ottaa rennosti. Jos kyseessä olisi vanha ja ylipainoinen ukko kaljatuoppi kädessä niin taputeltaisiin selkää ja kutsuttaisiin äijäksi.