Oletko koskaan hermostunut tällä palstalla?
Tiettyihin otsikoihin/kommentteihin,jotka eivät miellytä sinua!
Kommentit (21)
En itse ole,mutta olen havainnut,että jotkut polttaa päreensä liiankin herkästi!
En. Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Hermostuisit itsekkin, jos sinua haukuttaisiin ja sukupuoltasi aamusta iltaan. M27
Olen huomannut,että keskustelu työnhakuvelvoitteesta aiheuttaa aika monessa ihmisessä ristiriitaisia tunteita! Keskustelut saavat erittäinkin ikäviä piirteitä!
Kerran, kun yksi ilmiselvä trolli alkoi luetella järjenvastaisia syitä siihen että minä olen trolli.
Eli nämä venäläisystävälliset trollit osaa olla raivostuttavan tyhmiä, jos niiden valheita yrittää oikoa.
Hermostun toisten ihmisten käyttäytymisiin ja sen takia vietän vain vähän aikaa täällä aikaa.
Onkos se teistä kivaa, kun savustatte toisia täältä pois?
Jotkut lähtevät tahalliseen provosointiin liiankin herkästi mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Hermostuisit itsekkin, jos sinua haukuttaisiin ja sukupuoltasi aamusta iltaan. M27
Näinhän täällä tehdäänkin. Naisvihaketjuja toisensa jälkeen, mutta en hermostu, koska ne eivät kosketa suoraan minua vaan miesten luomia mielikuvitusnaisia.. Minä elän normaalia, tervettä elämää palstan ulkopuolella. Tekisit niin sinäkin.
En, tämä palsta on vain tilapäistä viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Hermostun toisten ihmisten käyttäytymisiin ja sen takia vietän vain vähän aikaa täällä aikaa.
Jotkut tekee sen tahallaan,saadakseen aikaan sekasortoa!
Täällä palstalla tarvii lehmän hermoja. ei sovi hermostua :))
En oikeastaan hermostunut, mutta ihmetellyt, miten jotkin spämmäykset saavat olla palstalla pitkään tai miten joitakin ylipäätänsä saa olla. Jotkin ovat pikemminkin pelottavia.
Ainoastaan sensuuriin kun yritän vastata johonkin asialliseen kommenttiin niin ruudulle tulee "Hakemaasi sivua ei voida näyttää"
Kyllä joskus tämän nimimerkki Vierailija aktiivisuus ketjuissa hermottuttaa. Se alituinen kiire!
Joistakin otsikoista/kommenteista tulee kyllä mieleen, että kirjoittajalla on pahoja, pahoja henkidiä ongelmia. Joskus mietityttää, kuinka ne voivat purkautua. Mutta varmaan saamme lukea ip-lehdistä.
ärsyttävää on kun hyvä ketju poistuu,jotkut poistaa ihan mielenkiintoisia ketjuja.ärsyttää et kritiikkiä kutsutaan joksikin igorin jutuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tekee sen tahallaan,saadakseen aikaan sekasortoa!
Mä oon aika hyvin päässyt irtaantumaan tästä palstasta pahanilmanlintujen takia, joten eipä varmaan kauaakaan, kun oon päässyt palstariippuvuudesta eroon ja täten elän kohta palstatonta elämää.
En hermostunut, mutta huolestunut tänäänkin ensimmäisestä vastaajasta. Nuorten miesten mielenterveys...huh
Joka päivä. Siksihän tänne ylipäänsä tulen.
Joo, oon tehnyt tänäänki kymmeniä nausvihaketjuja ja ne poistetaan aina. Välullä hermostun ja silloin kommenttini on täynnä pil dee, huo tii, reikää, an aalii....
M27