Vaimon nakukuvat
Mies, kenelle olet näyttänyt alastonkuvia, videoita vaimostasi?
Kommentit (48)
Näytin kaverille videon missä vaimo ratsastaa tissit heiluen loppua kohden, molemmissa oli alkoholilla osuutta. Vaimo sanoi ettei tarvitse enää muille näyttää. M54
Kaveri pyysi nähdä lomakuvia ja vaimo itse näytti niitä meidän olohuoneessa isolta tv-ruudulta. Sanoi vain Oho, kun monessa rantakuvassa yläosattomissa tissit esillä ja joukossa myös muutama hyvin onnistunut alastonkuva. Kaverille maistui lomamaisemat eikä jäänyt epäselväksi et vaimo tiesi mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri pyysi nähdä lomakuvia ja vaimo itse näytti niitä meidän olohuoneessa isolta tv-ruudulta. Sanoi vain Oho, kun monessa rantakuvassa yläosattomissa tissit esillä ja joukossa myös muutama hyvin onnistunut alastonkuva. Kaverille maistui lomamaisemat eikä jäänyt epäselväksi et vaimo tiesi mitä tekee.
Naiset kyllä osaa miehiä kiusata. Kaverin vaimokin aina välillä "vahingossa vilauttelee" sopivan hetken tullen kun tietää että olen käymässä. Milloin näkyy kylpytakin raosta tai paidan alla ei ole liivejä, jne. Tykkää selvästi härnätä, mutta ei vie sen pidemmälle. Ilmeisesti kaverikin on täysin tietoinen tästä ja ihan mukana. Nakukuvien näyttely enää puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Nauttisin, jos vaimo tekisi tuollaista, myös rivoilla kuvilla, mutta hän ei halua tulla kuvatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Näytin kaverille videon missä vaimo ratsastaa tissit heiluen loppua kohden, molemmissa oli alkoholilla osuutta. Vaimo sanoi ettei tarvitse enää muille näyttää. M54
Taisi kuitenkin tykätä huomiosta ;)
Kannattaa rohkaista rouvaa kuviin. Kehut hieman ja ota useita kuvia koska osa väkisinkin menee pilalle. Me otetaan kesällä säännöllisesti vaimosta ulkona alaston kuvia ja nyt jo tulee ihan hyviä. Rouva haluaa nykyisin otettavan varsin rohkeita kuvia.
aina välillä hän haluaa että näytän niitä muillekkin.
Vaikka ja kenelle. Kiihottaa kun ei tiedä kuka niitä kattelee, tiedä vaikka joku tuttu. Oon kattonu kun anydeskin tai teamwieverin kautta tuntemattomat lataa vaimon kuvia tai jakaa nettisivuille. Drivessä myös kuvia jaossa.
Kyseessä on rikos vain jos se tehdään ilman lupaa. Mahdollisia rikosnimikkeitä ovat ainakin salakatselu yksityiselämää loukkaavan tiedon jakaminen. Mutta jos kuvia otetaan ja jaetaan luvan kanssa aikuisista, oikeustoimikelpoisista ihmisistä, niin mitä se kenelläkään muulle kuuluu, kunhan jakofoorumi on valittu niin, että kuvien jakaminen on siellä ok.