Vaimon nakukuvat
Mies, kenelle olet näyttänyt alastonkuvia, videoita vaimostasi?
Kommentit (72)
Näytin kaverille videon missä vaimo ratsastaa tissit heiluen loppua kohden, molemmissa oli alkoholilla osuutta. Vaimo sanoi ettei tarvitse enää muille näyttää. M54
Kaveri pyysi nähdä lomakuvia ja vaimo itse näytti niitä meidän olohuoneessa isolta tv-ruudulta. Sanoi vain Oho, kun monessa rantakuvassa yläosattomissa tissit esillä ja joukossa myös muutama hyvin onnistunut alastonkuva. Kaverille maistui lomamaisemat eikä jäänyt epäselväksi et vaimo tiesi mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri pyysi nähdä lomakuvia ja vaimo itse näytti niitä meidän olohuoneessa isolta tv-ruudulta. Sanoi vain Oho, kun monessa rantakuvassa yläosattomissa tissit esillä ja joukossa myös muutama hyvin onnistunut alastonkuva. Kaverille maistui lomamaisemat eikä jäänyt epäselväksi et vaimo tiesi mitä tekee.
Naiset kyllä osaa miehiä kiusata. Kaverin vaimokin aina välillä "vahingossa vilauttelee" sopivan hetken tullen kun tietää että olen käymässä. Milloin näkyy kylpytakin raosta tai paidan alla ei ole liivejä, jne. Tykkää selvästi härnätä, mutta ei vie sen pidemmälle. Ilmeisesti kaverikin on täysin tietoinen tästä ja ihan mukana. Nakukuvien näyttely enää puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Nauttisin, jos vaimo tekisi tuollaista, myös rivoilla kuvilla, mutta hän ei halua tulla kuvatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Näytin kaverille videon missä vaimo ratsastaa tissit heiluen loppua kohden, molemmissa oli alkoholilla osuutta. Vaimo sanoi ettei tarvitse enää muille näyttää. M54
Taisi kuitenkin tykätä huomiosta ;)
Kannattaa rohkaista rouvaa kuviin. Kehut hieman ja ota useita kuvia koska osa väkisinkin menee pilalle. Me otetaan kesällä säännöllisesti vaimosta ulkona alaston kuvia ja nyt jo tulee ihan hyviä. Rouva haluaa nykyisin otettavan varsin rohkeita kuvia.
aina välillä hän haluaa että näytän niitä muillekkin.
Vaikka ja kenelle. Kiihottaa kun ei tiedä kuka niitä kattelee, tiedä vaikka joku tuttu. Oon kattonu kun anydeskin tai teamwieverin kautta tuntemattomat lataa vaimon kuvia tai jakaa nettisivuille. Drivessä myös kuvia jaossa.
Yhdelle hyvälle kaverilleni olen näyttänyt.
Aikoinaan otin muutaman kuvan (luvan kanssa) erään silloisen naisystäväni pillusta heti sen jälkeen kun oli naitu lähes koko yö. Kuin suuri, ylikypsö tomaatti, jonka sisällä olevista siemenistä osa oli tursonnut ulos, osan ollessa vielä sisällä; pillunsuukin oli vielä puoliksi auki. Muutamalle kaverille näytin ja tykkäsivät
.
Ollaan otettu aika monta vuotta alaston kuvia vaimosta.
Viikon päästä lähdetään Kreikkaan ja ollaan sovittu että siellä otetaan lisää kuvia. Viime kerralla vaimo halusi että otetaan kuvia niin että siinä oli vanhempi mies aika lähellä näkemässä.
Se sai aika paljon lisä kipinää kuvaamiseen. Vaimo kiihottui niin paljon että pillu turposi todella kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä lähdetään Kreikkaan ja ollaan sovittu että siellä otetaan lisää kuvia. Viime kerralla vaimo halusi että otetaan kuvia niin että siinä oli vanhempi mies aika lähellä näkemässä.Se sai aika paljon lisä kipinää kuvaamiseen. Vaimo kiihottui niin paljon että pillu turposi todella kivasti.
Meinaatteko mennä alasti rannalle? Siellä on kivaa ottaa kuvia ja antaa vieraiden nauttia vaimon alastomasta kehosta. Minne päin menette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä lähdetään Kreikkaan ja ollaan sovittu että siellä otetaan lisää kuvia. Viime kerralla vaimo halusi että otetaan kuvia niin että siinä oli vanhempi mies aika lähellä näkemässä.Se sai aika paljon lisä kipinää kuvaamiseen. Vaimo kiihottui niin paljon että pillu turposi todella kivasti.
Meinaatteko mennä alasti rannalle? Siellä on kivaa ottaa kuvia ja antaa vieraiden nauttia vaimon alastomasta kehosta. Minne päin menette?
Nimen omaan nudisti rannalle joku rauhallisempi paikka missä voi tuota tehdä.
Vanhemmat miehet olisi toivottavaa katselu seuraa.
Rhodos on paikka minne mennään ja siitä laivoilla eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Parin kaverini kanssa ollaan katseltu puolin ja toisin kuvia ja videoita vaimoistamme. Kiihottavaa nähdä miltä kaverin tuttu vaimo näyttää mutta myös kiihottavaa näyttää kaverille miltä oman vaimon paikat näyttää.
Panitteko katseluvirittelyn jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Kaverin kanssa katsottiin vaimoni alastonkuvia.
Panitteko?
Niin. vanhempi mies...
naapuri on 65v mies jolle näytin vaimoni "alapään
tosi paljastavia lähikuvia esim peräaukko näkyi hyvin
kuvia oli kymmenkunta vaimo on 52v
naapuri kiitteli kovasti ...olisiko kädellä ollut käyttöä?
Naimasissa kirjoitti:
On tullut esiteltyä vaimon kauniita tissejä aika perusteellisesti yhdelle isomunaiselle ja hyvännäköiselle kaverille. On myös vaimon kaveri, mutta vaimo ei itse kehtaa näyttää kuvia mutta pukeutuu antavasti tämän miehen edessä. Ja saa kehuja kivoista vaatteista ja katseita rintavakoon sekä hienovaraista koskettelea takamukseen jos on sopiva tilanne ja liian ahdasta tms.
Vaimo on luvan kanssa kyllä antanut mun laittaa erittäin seksikkäitä rintavakokuvia kännykällä. olen sitten lisäksi lupia kyselemättä näyttänyt ihan peittämättömiä tissivideoita ja kuvia itse tälle miehelle joka niitä tykkää nähdä ja kehua. Olen välittänyt kommentit vaimolle ja tietenkin se kiihottaa häntä ja nostaa itsetuntoa koska tisseistä ei yleensä saa palautetta muilta kuin omalta mieheltä ja vähän ollut epävarmakin niistä aiemmin. Enää ei kyllä ole koska on saanut sitä ihailua. Se parantaa itsevarmuutta ja kuumuutta sängyssä omankin miehen kanssa.
On joskus nuorempana ollut ihastunut tähän mieheen ja tiedän että pitää haluttavana. Tosi kiihottava asetelma.
Panetteko? Paneeko muijasi kaveriasi? Nuoletko? Pääsitkö jälkiliukkaille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimen omaan nudisti rannalle joku rauhallisempi paikka missä voi tuota tehdä.
Vanhemmat miehet olisi toivottavaa katselu seuraa.
Rhodos on paikka minne mennään ja siitä laivoilla eteenpäin.
Makeeta. Oletko näyttänyt kuvia kenellekään sun kaverille?
Meillä kans kokemuksia Kreikan nakurannoista ja kuvaamisesta. Ollaan oltu myös tutun parin kanssa nakuilemassa.
Aika monella miehellä on kuvia nukkuvasta alastomasta naisystävästään joita näytetään toisille.
Kyseessä on rikos vain jos se tehdään ilman lupaa. Mahdollisia rikosnimikkeitä ovat ainakin salakatselu yksityiselämää loukkaavan tiedon jakaminen. Mutta jos kuvia otetaan ja jaetaan luvan kanssa aikuisista, oikeustoimikelpoisista ihmisistä, niin mitä se kenelläkään muulle kuuluu, kunhan jakofoorumi on valittu niin, että kuvien jakaminen on siellä ok.