Korona: En ymmärrä! Mitä tässä tapahtuu?
Katsoin THLn sivuista tilastoja. Koronkuolemat ovat noin viisinkertaistunut viime vuoden lopusta lähtien.
Järkyttävä miltä pylväsdiagrammi näyttää.
Mistä syystä luvut ei näytetä enää päivittäin uutisissa vaikka tilastot näyttä huimasti pahemmalta kuin vuonna 2020 ja 2021.
Silloin oli kymmeniä kuolemia per viikko. Nyt satoja!!!!!
Kommentit (1207)
https://www.newsweek.com/netherlands-vaccination-booster-coronavirus-co…
Netherlands Announces Plan To Give People Up to Six Doses of COVID Vaccine
https://mb.com.ph/2022/05/31/fda-okays-use-of-modernas-covid-vaccine-fo…
FDA okays use of Moderna’s Covid vaccine for kids aged 6-11
Published May 31, 2022, 9:49 AM
by Jel Santos
Moderna’s Covid-19 vaccine Spikevax was recently approved by the Food and Drug Administration (FDA) to be used for children six to 11 years old in the country.
En ottanut koronapiikkiä ja voin oikein hyvin. En myöskään ole sairastanut tätä tautia enkä influessaakaan. Lähipiirissä on paljon piikitettyjä, jopa neljään kertaan piikitettyjä yli 90-vuotiaita. Kukaan ei ole kuollut. 2 sairasti koronan lievänä. Yli 95-vuotiaat todennäköiseti kuolevat 5 vuoden sisällä. Jokainen kuolee joskus johonkin, kun on sen aika. Hyvää siunattua illan jatkoa kaikille ja voikaa tekin mahdollisimman hyvin!
Itse olen rokottamaton, mutta käytän ffp2- maskia esim. marketeissa. jäin etätöihin ym.
olen luonnostani introvertti, joten suurtapahtumat ei niin kiinnosta. En ole vielä saanut koronaa, mutta suhtaudun asiaan nöyrästi.
Se, että kuinka monta rokotetta ottaa, on jokaisen oma asia mutta toivoisin, että lapset ja nuoret olisi jätetty ulkopuolelle, koska korona oli heille lähes vaaraton ja rokotteet olivat uusia ja tuntemattomia ja niissä on runsaasti lyhyen aikavälin haittavaikutuksia, pidemmänvälin haitoista ei kukaan tiedä, ja kun oli aika selvää, että rokote ei edes estä tartuntaa ja sairastumista.
Enemmän minua peloitti, millaiseksi maailma muuttui ja miten paljon pahaa tapahtui, miten ihmisluonne muuttui.
Muistaakseni jo Machiavelli kuvaili yhdessä kirjassaan, kuinka kuolemanpelko muuttaa ihmisen lampaaksi, joka kaipaa ulkopuolista, ketä tahansa, vahvaa johtajaa, jolle luovuttaa päätöksenteon ja on sokeana valmis jopa hirmutekoihin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen rokottamaton, mutta käytän ffp2- maskia esim. marketeissa. jäin etätöihin ym.
olen luonnostani introvertti, joten suurtapahtumat ei niin kiinnosta. En ole vielä saanut koronaa, mutta suhtaudun asiaan nöyrästi.
Se, että kuinka monta rokotetta ottaa, on jokaisen oma asia mutta toivoisin, että lapset ja nuoret olisi jätetty ulkopuolelle, koska korona oli heille lähes vaaraton ja rokotteet olivat uusia ja tuntemattomia ja niissä on runsaasti lyhyen aikavälin haittavaikutuksia, pidemmänvälin haitoista ei kukaan tiedä, ja kun oli aika selvää, että rokote ei edes estä tartuntaa ja sairastumista.
Enemmän minua peloitti, millaiseksi maailma muuttui ja miten paljon pahaa tapahtui, miten ihmisluonne muuttui.
Muistaakseni jo Machiavelli kuvaili yhdessä kirjassaan, kuinka kuolemanpelko muuttaa ihmisen lampaaksi, joka kaipaa ulkopuolista, ketä tahansa, vahvaa johtajaa, jolle luovuttaa päätöksenteon ja on sokeana valmis jopa hirmutekoihin.
Asiaa!
"Kenelle koronavirusrokote annetaan?
Koronarokotetta tarjotaan Suomessa kaikille 5 vuotta täyttäneille.
Rokotukset ovat vapaaehtoisia ja maksuttomia."
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/rokotteet-a-o/korona…?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te oikein kiihdytätte itseänne täällä rokotevastaiseen kiimaan. Taitaa olla aika myöhäistä jo. Ei tullut rokotekuolemia, mullakin kolmannesta jo puoli vuotta ja ekasta vuosi.
Ei välttämättä 2 vuodessa näykään. Voi mennä vaikka 10vuotta kun alkaa oireita tulemaan. Paitsi vuodet vähenee sitä mukaan kun uutta tulee. Onnea.
Alennutaan sitten follaritasolle ja todetaan, että itse koronakin voi teoriassa tappaa vaikka 10 vuoden viiveellä, joten ylikuolleisuuden voi ihan hyvin laittaa sen piikkiin.
"THL suosittelee kolmatta rokoteannosta kaikille 18 vuotta täyttäneille ja riskiryhmiin kuuluville 12 vuotta täyttäneille."
En ole ottanut ainuttakaan rokotetta enkä ota jatkossakaan, enkä ole kertaakaan vielä käyttänyt maskia, en edes marketeissa tai busseissa ym. julkisilla paikoilla.
En ole saanut koronaa edelleenkään, oon terve kun pukki.
M36 Turusta
"Mitä valmistetta neljäntenä annoksena annetaan?
Millään koronarokotteella ei toistaiseksi ole myyntilupaa neljänsiin annoksiin. Koska maailmalta käyttökokemusta neljänsistä annoksista on kertynyt vain mRNA-rokotteista, suosittelemme antamaan neljäntenä annoksena ensisijaisesti mRNA-rokotetta."
Ihan omalla vastuula siis...
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut ainuttakaan rokotetta enkä ota jatkossakaan, enkä ole kertaakaan vielä käyttänyt maskia, en edes marketeissa tai busseissa ym. julkisilla paikoilla.
M36 Turusta
Sama. M24
Ärsyttää ylivedetty hysteria ja sekoilu.
"Väliaikainen tartuntatautilain 48a pykälä
Tartuntatautilain väliaikainen 48 a pykälä tuli voimaan 1.1.2022 ja on voimassa 31.12.2022 saakka. Pykälä koskee sosiaali- ja terveydenhuollon palveluissa työskentelevien suojaa koronavirustautia vastaan. Lisätietoa tartuntatautilain 48a pykälästä löydät sivulta
Väliaikainen tartuntatautilain 48 a pykälä sosiaali- ja terveydenhuollon palveluissa "
"Huomaa, että Sputnik-rokotussarja ei kuulu niihin rokotussarjoihin, jotka hyväksytään maahantulon yhteydessä. "
Vierailija kirjoitti:
M36 Turusta
Lisäys edelliseen omaan viestiin, en ole myöskään kertaakaan käyttänyt vielä käsidesiä, ja kädet pesen saippualla ainoastaan paskalla käymisen jälkeen, muutoin huuhtasen kädet nopsaan pelkällä vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36 Turusta
Lisäys edelliseen omaan viestiin, en ole myöskään kertaakaan käyttänyt vielä käsidesiä, ja kädet pesen saippualla ainoastaan paskalla käymisen jälkeen, muutoin huuhtasen kädet nopsaan pelkällä vedellä.
Kova äijä. Itsellä maski 3 kertaa ollut päässä ja nyt ei ole ollut moneen vuoteen. Käsidesiä ehkä muutaman kerran mutta en edes muista millon viimeksi. Piikkejä nyt en ikinä edes ajatellut ottaa.
Niin ja yhden paskatestin otin sen koronan alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36 Turusta
Kova äijä. Itsellä maski 3 kertaa ollut päässä ja nyt ei ole ollut moneen vuoteen. Käsidesiä ehkä muutaman kerran mutta en edes muista millon viimeksi. Piikkejä nyt en ikinä edes ajatellut ottaa.
Mun vanhemmat kasvatti mut näin, ne toitotti mulle aina sitä että käsistä ei saa missään nimessä pestä suojaavia bakteereita pois mitkä on hyväksi sun keholle, ja liian hyvää hygieniaa ei saa pitää. Esimerkiksi jos haarukka tippuu lattialle niin ei tarvii ku puhaltaa siihen ja takas suuhun. Näillä opeilla oon ollu helvetin harvoin kipeenä. Parhaimmillaan menty 12v terveenä putkeen, ja edellisen kerran mulla on ollut kuume joskus 2007.
Nyt lampaat tulee kateellisena vinkumaan kun oon niin hyvässä kunnossa vaikka en ole suojautunut mitenkään. On nimittäin luonnollinen immuuni meillä jokaisella. Piikit ei edistä mitään.
https://euroweeklynews.com/2022/04/14/6th-covid-vaccine-valneva-jab-fin…
6th Covid vaccine: Valneva jab finally approved in the UK