Rahaa menee nyt enemmän kuin tulee
Laskin että tässä kuussa rahaa menee enemmän kuin tulee.Tässä on nyt ollut ylimääräisiä kuluja normaalia enemmän.
Kommentit (10)
Mulla ei, päinvastoin. Asuntolaina loppui keväällä joten 😄😁🥳
Välillä niin käy. Ei kai sillä väliä, jos kuitenkin useimmiten rahaa jää enemmän kuin menee.
Siksi pitää osata ennakoida eikä törsätä kaikkea mitä tulee
Loppukuun saldo pysynyt samana mitä talven aikana jäi yli. Muutama satanen/kk, mutta on myös hyvin tullut S tankkaus bonuksia. Kesäaikaan polttoaineeseen satasia/kk ja talvella kymppejä/kk.
Mulla sama juttu, mutta onneks osingot korjaa ens vuonna.
Niin tekee, kun olen ollut niin pitkään sairaslomalla, että palkanmaksu loppui ja putosin sairaspäivärahalle. Nykyisellä kulurakenteella menee joka kuukausi 400€ enemmän kuin tulee. Onneksi olen pelännyt jotain tällaista 30 vuotta, joten puskuria on vaikka loppuelämäksi.
Tutulta kuullostaa. Olen taas muuttamassa kun sain uuden pätkätyösopparin. Ei siis olkut ensimmäinen kerta. Mutta kun joku ihmettelee miksei laosenteko kiinnosta tai miksi ennosta omaa asuntoa, niinnosaalohan arvata?
Olen vakuuttunut, että työttömyysluvut saattaisivatvolla pienemmät ja ehkä syntyvyyskin nousta, jolkei muuttaminen olisi niin kallista.
Pelkästään muuttokuorma ja takuuvuokrien maksaminen on monelkebtyöttömälle liian iso paukku. Puhumattakaan siitä, että kuinka haasavaa on mahd elää paikassa, jossaveinolevlainkaa sosiaalisiavtukiverkkoja ja vainbtoive, että työsttä selviäisi, ainakin koeajan tai ettei firmassa alabhetibyt:t vaikka määräaikaisena tiedänn jo, ettei epävarmuus huomisesta ole vielä poistunut vaikka "hetken" saan levätä töissä.
Sama juttu. Pitää karsia kuluja äkkiä.