Korona: En ymmärrä! Mitä tässä tapahtuu?
Katsoin THLn sivuista tilastoja. Koronkuolemat ovat noin viisinkertaistunut viime vuoden lopusta lähtien.
Järkyttävä miltä pylväsdiagrammi näyttää.
Mistä syystä luvut ei näytetä enää päivittäin uutisissa vaikka tilastot näyttä huimasti pahemmalta kuin vuonna 2020 ja 2021.
Silloin oli kymmeniä kuolemia per viikko. Nyt satoja!!!!!
Kommentit (1207)
https://thl.fi/fi/-/thl-n-tutkimus-valtaosalla-koronavirustartunnan-saa…
THL:n tutkimus: Valtaosalla koronavirustartunnan saaneista vasta-aineet säilyvät yli puolen vuoden ajan 18.12.2020
”Se, että vasta-aineet säilyvät pitkään näin suurella osalla tartunnan saaneista on lupaava havainto, ja erityisesti neutraloivien vasta-aineiden löytyminen voi merkitä pidempikestoista suojaa uudelta tartunnalta”, sanoo THL:n tutkimuspäällikkö Merit Melin.
Myös muissa viimeaikaisissa tutkimuksissa on nähty, että neutraloivat vasta-aineet säilyvät suurella osalla tartunnan saaneista siitä huolimatta, että vasta-aineiden kokonaismäärä laskee tartuntaa seuraavien kuukausien aikana."
"”Havaintomme siitä, että neutraloivat vasta-aineet säilyvät suurimmalla osalla yli puolen vuoden ajan tartunnan jälkeen, lisää optimismia myös rokotteiden antamasta pitkäkestoisesta suojasta”, sanoo THL:n tutkimuspäällikkö Arto Palmu. "
Hyvä esimerkki suojaavista bakteereista:
Kun mun tutti tippui lattialle se törkättiin lattialta suoraan takas mun suuhun, terveenä olen pysynyt ilman ainuttakaan allergiaa.
Mun sukulaisen vauvan tutti tippui lattialle ja se keitettiin kiehuvassa vedessä, nyt sillä on sitten kaikki mahdolliset allergiat.
Mitä tästä opimme?
Vierailija kirjoitti:
Kun mun tutti tippui lattialle se törkättiin lattialta suoraan takas mun suuhun, terveenä olen pysynyt ilman ainuttakaan allergiaa.
Mun sukulaisen vauvan tutti tippui lattialle ja se keitettiin kiehuvassa vedessä, nyt sillä on sitten kaikki mahdolliset allergiat.
Mitä tästä opimme?
Ihmiskeho on 99% bakteereita ja eliitti sanoo, että pitää pysyä puhtaana ja pelätä bakteereja.
Ei kai kukaan enää ota rokotteita?
"
Suojateho
Koronarokote suojaa hyvin koronavirustaudilta ja erityisesti sen vakavilta muodoilta.
Koronarokotteen teho omikroninfektiota vastaan heikkenee muutamassa kuukaudessa toisen annoksen jälkeen, jolloin läpilyönti-infektiot ovat mahdollisia.
Rokotteen suojateho vakavaa omikrontautia vastaan on valtaosalla väestöstä kuitenkin hyvä noin kuuden kuukauden ajan toisesta annoksesta. Kuuden kuukauden jälkeen toisesta annoksesta suojateho vakavaa tautia vastaan laskee myös työikäisillä.
Kolmas annos lisää suojatehoa omikronin aiheuttamaa sairaalahoitoista tautia vastaan, jonka vuoksi THL suosittelee kolmansia annoksia kaikille 18 vuotta täyttäneille. Rokotus ehkäisee myös jonkin verran omikronin erittymistä ja tartuttamista, vaikkei se estä tartuntoja kokonaan. Kolmas rokoteannos vähentää tartunnan saamisen ja tartuttamisen riskiä muutamiksi kuukausiksi.
Koronarokotus ei siis täysin poista tartunnan saamisen ja tartuttamisen riskiä. "
"Henkilön, joka ei lääketieteellisestä syystä voi ottaa koronarokotuksia, tulee antaa ennen työvuoroon saapumista selvitys enintään 72 tuntia aikaisemmin tehdystä covid-19-testin negatiivisesta tuloksesta. "
Vierailija kirjoitti:
Niin ja yhden paskatestin otin sen koronan alussa.
Minne voi viedä ulostusnäytteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7
Vierailija kirjoitti:
Te oikein kiihdytätte itseänne täällä rokotevastaiseen kiimaan. Taitaa olla aika myöhäistä jo. Ei tullut rokotekuolemia, mullakin kolmannesta jo puoli vuotta ja ekasta vuosi.
Ei välttämättä 2 vuodessa näykään. Voi mennä vaikka 10vuotta kun alkaa oireita tulemaan. Paitsi vuodet vähenee sitä mukaan kun uutta tulee. Onnea.
Alennutaan sitten follaritasolle ja todetaan, että itse koronakin voi teoriassa tappaa vaikka 10 vuoden viiveellä, joten ylikuolleisuuden voi ihan hyvin laittaa sen piikkiin.
tämäkin voi olla teoriassa mahdollista ja ikävä kyllä, rokotteet eivät edes estä sairastumista ja siitä seuraavaa teoreettista kuolemaa 10 vuoden viiveellä...
Ennen kuin kaikki heitettiin romukoppaan oli lääkäreillä tietty etiikka, että ei mielellään määrätty rokotteita joista ei ollut aikaisempaa dataa saatavilla ja joita ei ollut ollut markkinoilla vähintään 5 vuotta.
Nyt sitten iskettiin umpioutoa lääkettä elimistöön ihan surutta ja sokkona.
Ja lääketehtaat oli jo etukäteen vapautettu vastuusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opimme?
Ainakin sen, että pienestä otoksesta ei voi tehdä minkään lajin johtopäätöksiä
Lääkkeet ovat siksi ja sairaudet tehdään ihmisille, että lääketeollisuus kukoistaa. Samoin aseteollisuuskin kun sotia käydään. Raha raha ja raha.
Moi hörhöt! Miten monta uutta salaliittoa tänään on paljastunut?
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet ovat siksi ja sairaudet tehdään ihmisille, että lääketeollisuus kukoistaa. Samoin aseteollisuuskin kun sotia käydään. Raha raha ja raha.
Ja sinä olet sitten niin käsittämättömän säkki ihminen, että vaikka tiedät tuon niin et ole osakekaupoilla tähän päivään mennessä rikastunut, vaan olet ulisemassa trollipalstalla salaliittoteorioita?
12 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Uutisia maailmalta ja myös koronastakin oikeilla nimillä.
Ei sensuuria.
Eikö ole? No sitten on oikein sanoa, että sinä olet varmasti eläimiinsekaantuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet sitten niin käsittämättömän säkki ihminen, että vaikka tiedät tuon niin et ole osakekaupoilla tähän päivään mennessä rikastunut, vaan olet ulisemassa trollipalstalla salaliittoteorioita?
12 pistettä.
Joka kerta kun saat lääkettä ja maksat. Maksat lääkefirmoille. Sama kun sinä saat piikin, lääkefirmat saa siitä rahaa. Ihmiset ovat ahneita sikoja, mikään ei riitä ja sen huomaa kun lääkefirmat takoo nyt rahaa keksityillä plandemioilla ja tekee ihmiset siksi sairaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 pistettä.
Joka kerta kun saat lääkettä ja maksat. Maksat lääkefirmoille. Sama kun sinä saat piikin, lääkefirmat saa siitä rahaa. Ihmiset ovat ahneita sikoja, mikään ei riitä ja sen huomaa kun lääkefirmat takoo nyt rahaa keksityillä plandemioilla ja tekee ihmiset siksi sairaiksi.
Miksette te voimanatujat ja henkistyjät osta noita lääkefirmoja pörsseistä pois ja pistä voittorahoja vaikka homeopaattisen veden kahdentamiseen? Antakaa mennä, kukaan ei estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 pistettä.
Miksette te voimanatujat ja henkistyjät osta noita lääkefirmoja pörsseistä pois ja pistä voittorahoja vaikka homeopaattisen veden kahdentamiseen? Antakaa mennä, kukaan ei estä.
Anna rahaa, niin ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 pistettä.
Me ei todellakaan haluta edistää yhtään näiden kusettajien toimintaa. Sairaita ihmisiä.
tämäkin voi olla teoriassa mahdollista ja ikävä kyllä, rokotteet eivät edes estä sairastumista ja siitä seuraavaa teoreettista kuolemaa 10 vuoden viiveellä...
Ennen kuin kaikki heitettiin romukoppaan oli lääkäreillä tietty etiikka, että ei mielellään määrätty rokotteita joista ei ollut aikaisempaa dataa saatavilla ja joita ei ollut ollut markkinoilla vähintään 5 vuotta.
Nyt sitten iskettiin umpioutoa lääkettä elimistöön ihan surutta ja sokkona.