Miten saisin 3v tyttäreni syömään monipuolisemmin?
Hän ei suostu syömään muuta kuin maitoon keitettyä korppupuuroa terveyskorpuista, olutjuustoa, munamaitoa, kermakastiketta, perunavelliä, mallasvelliä, puljonkia korppujauhokuorrutteella, paistettua metsäotuksen paistia, makaronilientä, korppumaitoa, mustikkakakkoa ja korpunmurutaahkuria johon on lisätty hunajaa, mustikoita ja siirappia?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kokeile nauravia nakkeja.
Jumalauta mulle ei naura edes nakit!
Mulla on krapula.
No,ei se haittaa.
Huomenna pitää lähteä Lappiin tapaamaan sukulaisia.
Onko kaikki sekopäät täällä ?Annetaanko teille psyykellä Vauvapalstan osoite?
Mun naapuri taas huutaa.
Kohta meen kyllä sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on krapula.
No,ei se haittaa.
Huomenna pitää lähteä Lappiin tapaamaan sukulaisia.
Siellä sitä vasta ryypätäänkin. Nunhukanunhukaloilaaloilaa!
Ihmisillä on oikeitakin ongelmia ja sä vitsailet. HUONO
Ei missään nimessä saa antaa mustikoita tai muitakaan marjoja, hedelmiä tai kasviksia eli kaaliksia noin pienelle lapselle, koska niistä voi tulla sille kaatumatauti, riisitauti, kolera, rutto, hinkuyskä, spitaali, hyppykuppa ja erityisesti syyspuolella lavantauti!
Minäkin kummastelen, kuinka lähes kaikissa lukemissani viestiketjuissa on noita "väliinputoajia", joiden heittämät kommentit ovat sitä sun tätä. Onko jossain saatavilla "typerysten lorupussit", josta vetäisevät kulloinkin lauseen, mikä suurtapahtuma onkin sitten heidän päivänsä kohokohta.
Ap, et toki ole ainoa vanhempi, jonka lapsi syö vain tiettyjä ruokia, valikoi, nirsoilee tai miten sen asian ilmaisee. Allergioista ei kuitenkaan kyse. Mulla valikoivia sukulaislapsia. Pääasia tietysti että lapsi syö. Oletko kokeillut ollenkaan ns.tavallisia lasten kotiruokia (lohikeitto, pinaattiletut, jauheliharuokia jne) Jos antaisit vaikka ruokalusikallisen alussa, kun lapsi on nälkäinen. Kehuminen, kannustus (ei liioitellusti) rohkaiseva sana. Kiva, houkutteleva nimi uudelle ruoalle. Tämmöisiä tuli äkkiseltään mieleen. Osaatko sanoa, miten tuo ruokavalio "lipsahti" tuommoiseksi?
Kokeile nauravia nakkeja.