Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholi

Vierailija
29.05.2022 |

Join eilen reippaasti. Nyt makaan krapulassa. Odotan, koska iskee masennus. Jatkuuko se huomisen ja ylihuomisen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon harvoin, enkä muista rajojani.

Vierailija
2/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel tulee kohta. Kohta olen maailman paskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli. Tuo ehtymätön voima.

Vierailija
4/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osa vastata! Sinun kaltaiset miehet ja naiset eivät kulu elämääni. Empatiaa minulta ei kukaan alkoholisti saa.

Vierailija
5/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pitsaa, syö ja nuku, se helpottaa oloa

Vierailija
6/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sentään ettet lähde korjaussarjaa hakemaan, niin kuin minä nykyisin

Vierailija
7/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on varmaan provo, tuollaista voi sattua harvoinkin juovalle.

Krapula voi laukaista masennuksen, joka voi kestää kauankin.

Olen masennukseen taipuvInen ja nuorena useinkin karkasi bileissä mopo ja vedin lärvit.

Ahdistus oli jotain aivan hirveää, joskus tulee kymmenien vuosienkin päästä ahdustuskohtauksia, jotka liittyvät johonkin epämääräiseen humalamuistikuvaan.

Vierailija
8/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni helpottaa.

Korjaussarjaa en voi ajatella, koska lisää masennusta. Tulee psykoosi.

Vierailija
9/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä on varmaan provo, tuollaista voi sattua harvoinkin juovalle.

Krapula voi laukaista masennuksen, joka voi kestää kauankin.

Olen masennukseen taipuvInen ja nuorena useinkin karkasi bileissä mopo ja vedin lärvit.

Ahdistus oli jotain aivan hirveää, joskus tulee kymmenien vuosienkin päästä ahdustuskohtauksia, jotka liittyvät johonkin epämääräiseen humalamuistikuvaan.

Minullakin on saattanut olla näin. Kokeilin alkoholia ensimmäisen kerran 13 vuotiaana. Silloin aloin muistaakseni masentua. Ehkä minulla on hyvin herkkä aivokemia.

Vierailija
10/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uni helpottaa.

Jos vetäisin viinaa viikon, olisin osastolla. Psykoottinen masennus puskisi päälle.

Vierailija
11/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uni helpottaa.

Joo minäkin meinaan nykysin tulla hulluksi. Yks yö menee valvoessa jossain vaiheessa. Siksi meinasinkin nyt pidättäytyä alkoholista puoli vuotta kokonaan. On opittava uusi tapa juoda, tämä ei voi jatkua näin.

Sama

Vierailija
12/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Nyt muistan, kuinka eilen kävelin kotiin humalassa. Sillalla pysähdyin tuijottamaan vettä ja mietin hyppäämistä. Vesi oli houkuttelevaa.

Vierailija
13/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uni helpottaa.

Joo minäkin meinaan nykysin tulla hulluksi. Yks yö menee valvoessa jossain vaiheessa. Siksi meinasinkin nyt pidättäytyä alkoholista puoli vuotta kokonaan. On opittava uusi tapa juoda, tämä ei voi jatkua näin.

Sama

Juon aika harvoin ja sitten alkoholin tuottama onnentunne on hieno. Olen kevyt ja onnellinen. Mutta krapulassa ei saa oikein nukuttua.

Vierailija
14/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Nyt muistan, kuinka eilen kävelin kotiin humalassa. Sillalla pysähdyin tuijottamaan vettä ja mietin hyppäämistä. Vesi oli houkuttelevaa.

Omituista tuijotella syvään veteen. Älä juo niin paljon.

Vierailija
15/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uni helpottaa.

Sama

Juon aika harvoin ja sitten alkoholin tuottama onnentunne on hieno. Olen kevyt ja onnellinen. Mutta krapulassa ei saa oikein nukuttua.

Itse joskus harvemmin..joskus useammin, mutta on se onnen tunne.

Silloin kun on selvinpäin niin ei silleen edes tee mieli pakonomaisesti alkoholia, ehkä se johtuu siitä kun on huomannu millaisia haittoja se tuo elämään ja kropalle ja päälle ennen kaikkea! Mutta ottaessa ja tietyn pisteen ylittäessä sitä vaan ottaa lisää juomaa.. vaikka varmaan kannattais vaan siirtyä vesilinjalle..

Vierailija
16/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juonut kuuteen viikkoon ja masentaa edelleen.

Vierailija
17/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uni helpottaa.

Sama

Itse joskus harvemmin..joskus useammin, mutta on se onnen tunne.

Silloin kun on selvinpäin niin ei silleen edes tee mieli pakonomaisesti alkoholia, ehkä se johtuu siitä kun on huomannu millaisia haittoja se tuo elämään ja kropalle ja päälle ennen kaikkea! Mutta ottaessa ja tietyn pisteen ylittäessä sitä vaan ottaa lisää juomaa.. vaikka varmaan kannattais vaan siirtyä vesilinjalle..

Ei sitä huomaa. No ainakaan en tehnyt mitään tyhmää. Yksi nuoruuden rakkaus hyppäsi kännissä kanaaliin. Ihan yhtäkkiä, kun käveltiin sillalla, otti ja hyppäsi. Vesi on matalalla ja siellä on polkupyöriä.

Vierailija
18/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot surisevat. Äsken kävin vessassa ja käytin bideetä. Olen varma, että kuulin naukausun roskiksesta.

Vierailija
19/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian väsynyt nukkumaan.

Vierailija
20/23 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaljaa tasottaa ihmeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi