Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko "omaperäisemmät" naiset kiinnostua tavallisesta miehestä

Vierailija
29.05.2022 |

eli minusta. Olen tavallinen mies. Melko hajuton ja väritön. Sellainen perus, joskin hyvässä kunnossa kyllä. Käyn tylsissä vakitöissä. Vahvasti keskiluokkainen puitteiltaan - ehkä ei sisimmältään (en tiedä). Olen aina elänyt varsin sovinnaisesti.

Voikohan omaperäisemmät (tarkoitan tässä positiivisessa hengessä) naiset kiinnostua tällaisesta miehestä? Vai tykkäävätkö enemmän vastaavista kuin itsekin ovat.
Tässä on naisia joihin olen ollut ihastunut viime aikoina:

1. Melkein kokonaan tatuoitu nainen (myös naamassa tatuointeja), tekee keikkatöitä esim. baarissa ja matkustelee sitten niillä rahoilla etelässä suurimman osan talviajasta

2. Amatööritaiteilija, ei käy palkkatöissä ja alkoholiakin kuluu, ei kuitenkaan pubiruusu, vaan hyvin sivistyneen oloinen nainen sinänsä

3. Kriminaalinainen, ollut muutaman kuukauden vankilassa nuorempana osallistuttuaan aseelliseen ryöstöön, mutta siitä on jo ainakin 5 vuotta, käyttää vielä joskus jotain aineita (pilveä tietty, mutta maininnut joskus myös "subut" tms. (en tiedä mitä tarkoittaa)), hankkii satunnaisesti lisätuloja myymällä itseään (mikä ei sinänsä haittaa minua, koska tiedän, että hänen taloudellinen tilanne ja historia muutenkin on ollut tosi vaikea)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun näitä pitää miettiä yksinäs heti sunnuntaiaamuna niin unohda.

No miksi ei?

Moni ikäiseni on sinkku, en minä mikään pappa ole. Herään näköjään kesällä aikaisin viikonloppuisinkin. 

Ap

Vierailija
42/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hyvännäköinen naisen mielestä ja annat hänen elää sellaista elämää kuin haluaa, voi onnistua. Aiotko lähteä mukaan reissuun tai muihin ajanvietteisiin vai tukea naista niissä rahallisesti?

Jos omaperäisyys on sinulle plussaa mutta et itse ole samanlainen, hyvä varautua maksamaan tuosta ominaisuudesta naiselle. Käytännössä mitä hyötyä sinun elämäntyylistäsi olisi vaikka taiteilijalle, ellet sitten tue häntä?

Eipä minulla olisi mahdollisuutta mihinkään lähteä. Kuukauden kesäloma kerran vuodessa - jos sitäkään ehtii pitää. 

Voisin kyllä tukea rahallisesti. 

Juu, kaipa nämä utopistisia ajatuksia ovat. Realiteetit on realiteetteja. Tiedän että olen liian turvallisuushakuinen lopulta tehdäkseni mitään kovin erikoista. Jostain syystä vain kiinnostun aina tuollaisista naisista :(

Ap

Olen energiapongari. Löydän sinunkin resurssisi. Saat parempia töitä. Mihin sovitaan treffit?

Ap ei taida olla kiinnostunut. Ei se mitään. Syksyllä matkustan taas Dubaihin. Ehkä sieltä bongaan jonkun sheikin. Tykkään kävellä kaduilla ja katsella kaikkea kaunista, uutta, kiiltävää ja kullattua. Saan energiaa siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun näitä pitää miettiä yksinäs heti sunnuntaiaamuna niin unohda.

No miksi ei?

Moni ikäiseni on sinkku, en minä mikään pappa ole. Herään näköjään kesällä aikaisin viikonloppuisinkin. 

Ap

Vielä vauvapalstalla.. Mietippä sitä.

Vierailija
44/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hyvännäköinen naisen mielestä ja annat hänen elää sellaista elämää kuin haluaa, voi onnistua. Aiotko lähteä mukaan reissuun tai muihin ajanvietteisiin vai tukea naista niissä rahallisesti?

Jos omaperäisyys on sinulle plussaa mutta et itse ole samanlainen, hyvä varautua maksamaan tuosta ominaisuudesta naiselle. Käytännössä mitä hyötyä sinun elämäntyylistäsi olisi vaikka taiteilijalle, ellet sitten tue häntä?

Eipä minulla olisi mahdollisuutta mihinkään lähteä. Kuukauden kesäloma kerran vuodessa - jos sitäkään ehtii pitää. 

Juu, kaipa nämä utopistisia ajatuksia ovat. Realiteetit on realiteetteja. Tiedän että olen liian turvallisuushakuinen lopulta tehdäkseni mitään kovin erikoista. Jostain syystä vain kiinnostun aina tuollaisista naisista :(

Ap

Olen energiapongari. Löydän sinunkin resurssisi. Saat parempia töitä. Mihin sovitaan treffit?

Ap ei taida olla kiinnostunut. Ei se mitään. Syksyllä matkustan taas Dubaihin. Ehkä sieltä bongaan jonkun sheikin. Tykkään kävellä kaduilla ja katsella kaikkea kaunista, uutta, kiiltävää ja kullattua. Saan energiaa siitä.

Joku voi ajatella, että teen jotain tuhmaa siellä Dubaissa. Ei, ei. Laitan pitkän kasvun päälleni ja menen moskeijaan rukoilemaan. Tykkään siitä hartaudesta ja energiasta. Käyn Suomessakin piirtämässä eri kirkoissa.

Vierailija
45/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommosista tylsimyksistä kiinnostu kukaan. Äitikin pitää yhteyttä vain viettiensä tähden.

Vierailija
46/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se tavallisuus tarkoittaa? Sitäkö, ettet arvosta itseäsi ja projisoit jännät ja erikoiset piirteesi naisiin, joihin ihastut? Eihän kukaan ole "tavallinen".

Olen ihan oikea taiteilija, mutta suurin osa taiteilijoista ei ole sen erikoisempia kuin muutkaan ihmiset. Tuloja on useimmilla kuitenkin vähän ja epäsäännöllisesti. Siksi monilla taiteilijoilla on toinen ammatti (jota tosin en harjoita tällä hetkellä). Ts. minun mieheni elättää minua käytännössä.

Kukaan ei kiinnostu toisesta siksi, että hän on tavallinen. Lähes kaikki käyvät töissä (taiteen tekeminenkin on työ), syövät, juovat, nukkumat, harrastavat seksiä jne. On mahdoton vastata kysymykseesi noilla tiedoilla. Suhteen syntymisen ratkaisevat ulkonäkösi ja naisen ulkonäkö sekä se, kohtaavatko arvomaailmat. Esimerkiksi en voisi kuvitella edes ystävyyttä sellaisen kanssa, joka ei arvosta ja tunne taidetta edes jollain tasolla tai joka ei ole sivistynyt. Sivistyksellä tarkoitan paitsi kiinnostusta historiaan, taiteeseen ja politiikkaan myös sitä, että kohtelee muita hyvin. 

Arvosta itseäsi enemmän äläkä pidä itseäsi tavallisena. Se herättää epäilyksiä ainakin niissä, jotka ovat täällä käyneet :)  Tavallisuus kun tarkoittaa täällä, että mies on jollain tapaa käytökseltään erikoinen ja jäykkä, hänen on vaikea tulla toimeen normaaleissa ihmissuhteissa mikä ilmenee mm. suhteissa naisiin  - eli hän kaikkea muuta kuin tavallinen. 

Vierailija
47/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on todellinen, näkisin että hän voi olla kiinnostunut jännä naisista kahdesta syystä. Positiivisempi syy on se että hänellä on tylsää elämässään ja hän toivoo naisen hoitavan tämän asian puolestaan kuntoon. Valitettavasti vain kuvatun laisten jäänä naisten liittoon tuoma jännitys ei ole kivaa kun sen joutuu kumppanina kokemaan, poislukien ehkä nro 1 joka voi tuoda elämään positiivista jännää. Mutta miksi odotella naista? Rupea itse matkustelemaan. Ota tatuointeja. Kyllä se samanhenkinen partneri sitten lopulta löytyy. Negatiivisempi syy kiinnostua aina tämänsuintaisista naisista on se että mielenterveysongelmat vetää puoleensa toisiaan. Siinä tapauksessa hoida pääsi kuntoon. Jos saat jonkun nousta naisista, alkuhuuman jälkeen alat toivoa että ette olisi ikinä tavanneetkaan.

Vierailija
48/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaperäisyyksissä ei nyt ihan noin äärimmäisyyksiin mennä, niin kyllä naista voi kiinnostaa tavismies, kunhan mies arvostaa naista omaperäisyyksineen. Tietysti elämäntyylit pitää olla jotenkin järkevästi sovitettavissa yhteen.

Vierailija
49/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on todellinen, näkisin että hän voi olla kiinnostunut jännä naisista kahdesta syystä. Positiivisempi syy on se että hänellä on tylsää elämässään ja hän toivoo naisen hoitavan tämän asian puolestaan kuntoon. Valitettavasti vain kuvatun laisten jäänä naisten liittoon tuoma jännitys ei ole kivaa kun sen joutuu kumppanina kokemaan, poislukien ehkä nro 1 joka voi tuoda elämään positiivista jännää. Mutta miksi odotella naista? Rupea itse matkustelemaan. Ota tatuointeja. Kyllä se samanhenkinen partneri sitten lopulta löytyy. Negatiivisempi syy kiinnostua aina tämänsuintaisista naisista on se että mielenterveysongelmat vetää puoleensa toisiaan. Siinä tapauksessa hoida pääsi kuntoon. Jos saat jonkun nousta naisista, alkuhuuman jälkeen alat toivoa että ette olisi ikinä tavanneetkaan.

Niin ja onhan vielä sekin mahdollisuus että ap laittaa palstamiesten tapaan yhtäläisyysmerkit tavallisen ja autismin kirjon välille. Eli todellisuudessa tavallinen = lievä asperger. Tässä tapauksessa unohda. Nuo naiset ei tule sinusta kiinnostumaan mistään muusta syystä kuin korkeintaan raha jos ovat pohjalla.

Vierailija
50/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei voisi kiinnostua. Se on niin yksilökohtaista, mistä kukakin kiinnostuu.

Itse kiinnostuin tatuoidusta miehestä, jolla oli hyvin syvällisiä ja erikoisia ajatuksia maailmankaikkeudesta ja ihmisyydestä. Hän saattoi kertoa minulle niistä tuntikausia. Tuolloin hän oli poikamaisen hoikka ja jäntevä, hän koki suurta maailmantuskaa ja käytti myös päihteitä. Itse olen hyvin tavallinen nainen. Jostakin kumman syystä hän kuitenkin kiinnostui minusta, ja muutimme yhteen.

Nyt hän ei enää käytä päihteitä, ei edes alkoholia. Poikamaisuus on joka suhteessa tiessään, vaikka aikaa ei ole kulunut paljoakaan. Myös kaikki ne mielenkiintoiset puheenaiheet ovat tyrehtyneet. Vain tatuoinnit ovat jäljellä siitä miehestä, jonka tapasin. Onneksi hänestä kuoriutui onnellinen ja vähään tyytyväinen kumppani, jonka kanssa on hyvä ja turvallinen olla. Koen hänen seurassaan sellaista turvaa ja hyväksyntää, jota en ole kokenut koskaan aikaisemmin.

Eli jännä ja erilainen ihminen ei loppujen lopuksi sitä välttämättä olekaan, kun hänet oppii tuntemaan. Kaikki me olemme loppujen lopuksi hyvin samankaltaisia. Erilaiset elämäntilanteet ja temperamentit vain tuovat meissä enemmän esille tietynlaisia piirteitä.

Vierailija
51/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kelpuuttaa yhtäkään noista luusereista kumppaneiksi? Vähän itsekunnioitusta mies hyvä.

Vierailija
52/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kelpuuttaa yhtäkään noista luusereista kumppaneiksi? Vähän itsekunnioitusta mies hyvä.

Ei varmaan miksikään, mutta minkäs sille mahtaa millaisisista naisista kiinnostuu. 

Ap

Vierailija
53/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä olet? Itse olen keski-suomessa, niin täältä on tasaisen pitkä matka joka paikkaan

Ap

54/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. Olen itse sellainen "mielenkiintoinen outolintu", joka on yrittänyt deittailla joskus myös kuvaamiasi "normimiehiä". Se ei ole toiminut koska mies haluaa vaan iilimatoilla mun elämää, ikäänkuin elää mun kautta. Saada musta jonkun uuden kokemuksen ja hengittää mun keuhkoilla. Päästä osaksi mielenkiintoisia tapahtumia ja kaveriporukoita. Yleensä nää on niitä nelikymppisiä jotka haluaa vielä elää sen viimeisen villin nuoruuden kultakauden ennen kuin vakiintuu sen norminaisen kanssa. On ollut se tunne että niitä ei loppujen lopuksi ole kiinnostanut minä vaan mun erikoisuus. 

Mun neuvo: tee itse elämästäsi mielenkiintoista!

Vierailija
55/55 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko omaperäinen, mutta en mitenkään "jännänainen", eli ei ole tatuointeja, päihdeongelmia eikä vankilataustaa. En kiinnostuisi ns. tavallisesta miehestä, koska meillä tuskin olisi riittävästi yhteistä, jotta suhde voisi olla hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi