Olen ikuinen romantikko, joka on nykymaailmassa miesten mielestä luotaantyöntävää
Käyn mielessäni läpi koko yhteisen elämän, kun haaveilen ihastuksen kohteestani. Haluan vain tehdä hänestä mitä onnellisimman ja rakastuneimman miehen. Kirjoittaisin hänestä runoja, leipoisin hänelle herkkuja ja rakastelisin joka yö, aamu ja päivä. Tekisimme matkoja yhdessä, kokeilisimme uusia asioita ja tanssisimme hitaita tämän biisin tahtiin
N28
Kommentit (24)
No ei tuo nyt mitenkään yli- imelää minusta ole, kyllä mullakin ihastuminen saa haaveilemaan auringonlaskun katselusta yhdessä ja yhteisestä elämästä, häistä ja sellaisesta. Mietin kuten hemmottelisin miestä, kuuntelen repeatilla siirappisia kappaleita, mm. tuota linkkaamaasi.. Vaikka muuten olen ihan järkevä keski-ikäinen - ihastunut parhaillaan 😀
Vierailija kirjoitti:
"Käyn mielessäni läpi koko yhteisen elämän"
Sitten jos mies jättää niin leikkaat akillesjänteet.
tai näin..https://youtu.be/LIL8-f4o0ss
Olisit todennäköisesti unelmieni nainen paitsi seksiä en kauheasti haluaisi ja en pitäisi todnäk naisesta, jolle seksi on tärkeää. Henkinen läheisyys on niin paljon tärkeämpää. Itse haluaisin myös tehdä jonkun naisen onnelliseksi, se olisi minulle suhteessa tärkeintä.
Millaisia romanttisia aloitteita olet tehnyt heille?