Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ikuinen romantikko, joka on nykymaailmassa miesten mielestä luotaantyöntävää

Vierailija
28.05.2022 |

Käyn mielessäni läpi koko yhteisen elämän, kun haaveilen ihastuksen kohteestani. Haluan vain tehdä hänestä mitä onnellisimman ja rakastuneimman miehen. Kirjoittaisin hänestä runoja, leipoisin hänelle herkkuja ja rakastelisin joka yö, aamu ja päivä. Tekisimme matkoja yhdessä, kokeilisimme uusia asioita ja tanssisimme hitaita tämän biisin tahtiin

N28

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä runopoikia, mutta aniharvassa.

Mistä sellaisen löytäisi :(

Tuolla niitä on ulkona vaikka kuinka, muttet edes huomaa heitä nirsoutesi takia.

En todella ole nirso.. Olen ollut ihastunut kaikennäköisiin ja pituisiin miehiin.

Millaisia romanttisia aloitteita olet tehnyt heille?

Vierailija
22/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt mitenkään yli- imelää minusta ole, kyllä mullakin ihastuminen saa haaveilemaan auringonlaskun katselusta yhdessä ja yhteisestä elämästä, häistä ja sellaisesta. Mietin kuten hemmottelisin miestä, kuuntelen repeatilla siirappisia kappaleita, mm. tuota linkkaamaasi.. Vaikka muuten olen ihan järkevä keski-ikäinen - ihastunut parhaillaan 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Käyn mielessäni läpi koko yhteisen elämän"

Sitten jos mies jättää niin leikkaat akillesjänteet.

tai näin..https://youtu.be/LIL8-f4o0ss

Vierailija
24/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit todennäköisesti unelmieni nainen paitsi seksiä en kauheasti haluaisi ja en pitäisi todnäk naisesta, jolle seksi on tärkeää. Henkinen läheisyys on niin paljon tärkeämpää. Itse haluaisin myös tehdä jonkun naisen onnelliseksi, se olisi minulle suhteessa tärkeintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi