Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä harrastuksen voisin aloittaa 59 vuotiaana? Kerro omasta mielenkiintoisesta harrastuksestasi!

N59
28.05.2022 |

Musiikki ei sovi, olen varmaan maailman epämusikaalisin ihminen :-D
Osaan jotenkuten englantia. Matematiikka sujuu. Kunto varmaan tavallisen vähän liikuntaa harrastavan 59-vuotiaan tasolla. Osaan mm. ommella, tehdä pientä pintaremonttia kotona, hoitaa puutarhaa. Pidän lukemisesta.
Asun 20 km päässä lähimmästä kaupungista, käyn tosin päivittäin samassa kaupungissa töissä, joten työpäivän jälkeen voisin osallistua kaupungilla olevaan tarjontaan.
Olen harrastanut vähän kaikenlaista naisvoimistelusta, klassisesta baletista, partiosta ja hölkäämisestä laitesukellukseen näiden 59 vuoden aikana. Kaksi ihanaa koiraakin on ollut.
Nyt pitäisi keksiä jotakin uutta ja mielenkiintoista piristykseksi.
Kerro omasta harrastuksestasi! Vaikka vähän epätavallisestakin!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piirtäminen kiinnostaa, suosittelen Betty Edwardsin kirjaa Luovan piirtämisen opas. Sen avulla opin itse piirtämään, vaikka olin aina ollut ihan surkea piirtäjä. Aikaisemmin en olisi pitänyt edes mahdollisena, että piirtämään voi oppia aikuisena.

Vierailija
62/68 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöytälaatikkoon kirjoittamisen.

Nettifoorumeille kirjoittaminen takaa että tekstit julkaistaan useimmissa tapauksissa. Moderoidut harrastusforuumit, jotka edellyttävät rekisteröidyn nimimerkin käyttöä ovat suhteellisen asiallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shibari

Vierailija
64/68 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU-kilpailut. Haen eri virkoja.

Hauska harrastus.

N58

Vierailija
65/68 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut maalla kaukana katuvalojen loisteesta niin tähtiharrastus. Alkuun ei tarvitse hankkia juuri mitään, seuraavaksi hyvät kiikarit.

Vierailija
66/68 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistus vei mukanaan kun täytin 60 v.

Vierailija
67/68 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU-kilpailut. Haen eri virkoja.

Hauska harrastus.

N58

😀

Vierailija
68/68 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-luvulla toimi sellainen kuin Penfriend Service. Uusimmat kirjekaverini olen tainnut hankkia tätä kautta: ipfworld.com.