+++~~ENSIKOIDEN PERJANTAI (13. PÄIVÄ)~~+++
Kommentit (27)
Missä kaikki enskat - olis kiva viihdyttää itseään isolla pinolla teidän juttuja tässä tenttiin luvun lomassa :D
[color=red]Killa pyysi pitämään ajan tasalla! :) Elikkäs tätiä ei ole näkynyt. Kipuilut jatkuvat ja tänään tuli myös yksi pienen pieni tippa vaaleanruskeaa vuotoa, niin kuin eilenkin ja that' s it. Eli ei voi tuhruksi sanoa vieläkään. Tekis niin kovin mieli jo huomenna testata... Miten mulla onkin nyt ihan erilainen olo kuin ennen... Jotenkin tuntuu että turhaan edes testaan kun selvä hommahan tämä on. En nyt silti kiipeä vielä ihan pilvilinnan huipulle, etten taas putoa ryminällä alas. Nyt vaan on sellanen olo että ei se täti tule. Toivottavasti mun aavistukset pitää paikkansa. Mutta nyt lenkille täältä haaveilemasta![/color]
Tervetuloa suuri joukko uusia!!!!
AFTIS: MEINAS ITKU TULLA KUN LUIN SIITÄ PIRULAISESTA. ODOTAN KAUHULLA SAMAA KOHTELUA SILTÄ AKALTA. SUURET RUTISTUSHALIT TÄÄLTÄ!!!! Meille kyllä sanottiin et heti seuraavassa kierrossa voi ottaa uusiksi. Eli ei tarvii pitää väliä inssissä!!
Rouvavauva testaa pian!! Taidat saada munkin puolesta plussan! Onneks täällä jotkut edes plussaa!!!
hannah: olen ostanut apteekista testejä ja ne on maksanut siinä 5-6 euroo kappale. En tiedä herkkyyksiä.
Meillä ei netti toiminut koko eilisenä päivän. On tämä tekniikka niin ihmeellistä. Aina jollain pätkii yhteydet!! En siis ole kunnolla lukenut pariin päivään juttuja.
ON: Pelkään tosiaan pahinta koko ajan. Torstaina aamulla tuli niin menkkamainen olo ja luulin et kohta lorahtaa, mut se meni sit ohi hetken päästä, eikä lorahtanut (ainakaan vielä). Ostin testin eilen, koska ajattelin testata huomenna. Meillä on tyttöjen ilta tiedossa ja ajattelin testata varmuuden vuoksi. Ellei sit se akka kurvaa huomenna paikalle. Kp 25/24-31 elellään. Aika aikasta on vielä testaa, mut testaan kuitenkin. Mut luulen et se täti tulee hetkenä minä hyvänsä paikalle. Rinnat ei ole vieläkään kipeytyneet, vaikka yleensä aina kipeytyy ennen tätiä. Mut sekin on niin vaihtelevaa, joskus on pari viikkoo kipeet ja joskus vaan pari päivää ja voipi olla et on ollut kierto missä ne ei kipeytynyt ollenkaan... Ota taas näistä sitten selvää.
Sitten kuvittelen itselleni koko ajan pissahädän. Ja olen varma et kuvittelen vaan. =) Miehelle kun sanon jotain menkkoihin liittyvää, niin vastaa aina et ei ne ala, ei ne saa alkaa. Pitää ajatella positiivisesti!!
Mut juuri nyt on sellanen olo et ihan turhaan taisin ostaa raskaustestin. Tätsä taitaa tulla juuri huomenna.... No pääseepä sit kunnolla vetää pään täyteen ja nollaamaan tilanteen avautumalla " pienissä" sievissä!!
Jep jep... palaillaan taas!
+++++
Pitkään seurailin teitä sivusta, mutta sitten päätin liittyä itsekkin joukkoon,mikäli huolitte :) Täälä vaikuttaa olevan mukavaa porukkaa.
No valaisempa jotain itsestäni... Eli pikku pakettia tekisi kovasti mieli ja pillerit jäikin pois muutama viikko sitten. Ensimmäistä ovista koitan kovasti bongata ja sen pitäisikin viikonlopun aikana tulla. Pitäkää peukkuja että löytyisi. Olen meinaan kuullut että pillereiden lopettamisen jälkeen ei vältttämättä tule normaalisti vaan joku on joutunut lääkekuuria popsimaan. Ostin mammaksin ovistestejä kun en kerennyt paljoa niitä vertailemaan. Jos joku osaa sanoa mikä on paras tai muuten todettu hyvin toimivaksi niin vinkkejä vaan tännepäin.
Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille haleista ja tsempeistä!! Niitä juuri tarvitsinkin. Eilen illasta tähän asti olen ollut itkuherkkä ihan kaikelle. Taisin sittenkin tippua korkealta, vaikka väitin, etten niin tee. Aina sitä kuitenkin toivoo.
En saa valitettavasti enää ketään kiinni sieltä meidän polilta, joten jää tämä kierto nyt sitten välistä hoitojen suhteen. Yritän olla seuraavat 4 viikkoa low profile asian suhteen, jospa se ei sitten niin surettaisikaan. (I wish).
Masulle miljoonasti miljoonasti peukkuja, että se plussa siihen testiin tärähtää!!! Mä luotan suhun. Sun on PAKKO onnistua!!!
Rouvavauvalle, Titiuulle ja muillekin piinailijoille pidän myös peukkuja ihan tuplasti!! Toivottavasti se on nyt sitä!!
Lisbeth ¿ kiva kun palasit =)
Tervetuloa joukkoon Buuffa!!
t. Afternoon kp2
Huu, onpa tulossa jännä viikonloppu kun testipuikot vaan heiluu! Eli Titi-uulle, masulle ja rouvavauvalle on tulossa HIIRVEÄSTI plussaviivoja!!!!
Voi Aftis, sympatiahalaukset täältäkin. Millähän voodoolla sen tädin saisi pysymään pois seuraavalla kertaa? Voisi kai kokeilla, mulla onkin ihan yksinäinen ilta kun miekkonen on baarissa, joten laitan mokkasiinit jalkaan, sotamaalaukset naamaan ja suitsukkeet palamaan ja tanssaan tuossa telkkarin ympärillä tu-dum-tu-DUM-TU-DUM rumpua soitellen. Katsotaanpa uskaltaako enää sen jälkeen teille tulla, HAH!
Live: mun mielestä kierron pituudella ei välttämättä ole merkitystä, olennaista on se, kuinka pitkä on aika oviksesta menkkoihin. Toisaalta: kiinnittymiskivutkin sopivat mainiosti tuohon ajankohtaan, bdbd
Paljon onneeeaa vaan synttärityttö-saikulle!
Ja tervetuloa takaisin Lisbet! Tosi hienoa, että pääsette jälleen tositoimiin! Eihän tuo nyt niin pitkä aika ollutkaan tuo lääkekuurin kesto!
Hei vaan kindness, toki saat viipyillä juuri niin pitkään kun tuntuu hyvältä! Mutta koita jossain vaiheessa uskaltautua myös o-puolelle, sieltä saat varmaan taas toisenlaista vertaistukea! Samoja enskojahan sielläkin on, joten tuttua seuraa ja hyvää jengiä varmasti.
Tervetuloa mukaan buuffa! Ja perjantaiheilutuksia kaikille, keiden kuulumisia en ole tässä muistanut kommentoida!
Killa ainakin ja joku muukin kyseli, missä päin Italiaa lomailtiin. Me oltiin sellaisella alueella kuin Cinque terre, se on Milanosta alaspäin, Välimeren rannalla. Ei siellä varsinaisesti siis vuoria ole, vaan rantakallioita, joiden päällä pääsee vaeltelemaan ja katselemaan merelle. Siinä on siis viisi kylää ihan rinnakkain, niiden välit on sellainen tunnin-kahden kävelymatka, joten oikein sopivia siivuja, ja välillä voi sitten huilata kaffilassa capuccinokupin kanssa... huoh.... nyt takaisin töissä ja kiirettä riittää, joten ihana loma on enää muisto vaan.
SSG (kiitos Naksu termilyhennöksestä!) ei paljastanut mitään yllätyksiä, eli kaikki on ok. SSG ei muuten sattunut käytännössä yhtään, pikkaisen juilasi ikävästi kerran, mutta ihan minimaalisesti. Myöskään verikokeissa ei ollut mitään ihmeellistä, kilpirauhasarvo oli vähän matalan puoleinen mutta kuitenkin normaalin rajoissa. Munarakkuloita oli molemmin puolin, ja oikealla puolella kuulemma sen kokoinen että ovis taitaa olla kulman takana. Eli ei mitään vikaa löytynyt sieltä. Nyt sit vaan ootellaan miehen simppatestin tuloksia, ens viikolla se sen käy jättämässä ja sit viel pari viikkoa menee. Tietty kiva et mitään vikaa ei ollut, mutta toisaalta olisi kiva jos olisi joku selvä vika, joka sitten voitaisiin hoitaa kuntoon...
Huh, anteeksi tulikin megaviesti! Nyt häivyn niitä voodoita virittelemään, joten kauhiasti perjantairentoutta enskoille!
bianco
Hei vaan te kaikki greippimehua juoneet (ja muutkin...)
minäkin tuossa juuri tänään töistä kotiin ajellessani pohdin tuota greippimehuasiaa... onko kyseessä vain joku " vanhan kansan uskomus" siitä että sillä olisi jotain vaikutusta raskautumiseen? vai onko sillä OIKEASTI jotain vaikutusta, siis ihan faktoja, et mihin vaikuttaa ja miksi? puristelettekos mehuja ihan itse greipeistä vai ostatteko kaupasta? ja kuinkas paljon sitä " pitäis" juoda? en ole tähän asti saanut itseäni vakuuttuneeksi siitä että sillä olisi jotain vaikutusta asiaan, mutta täytynee varmaan kokeilla, koska ei siinä ainakaan haittaa pitäisi olla :)
Vauvaunista sen verran että itse näin joskus sellaista unta, että saimme siskoni kanssa samaan aikaan vauvat, hetkessä aika kului ja vauvat olivat " isoja" , omani oli tietenkin paljon parempi, osasi vaikka mitä, kun taas siskon vauva vaan makasi ja tuijotti kattoa... omituisia nuo unet...
testien hinnat kiinnostaa myös, kertokaahan mitä olette testeistä (lähinnä raskaus) maksaneet? merkki? herkkyys? kpl-määrä? ostopaikka(netti/kauppa/apteekki)?