Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++~~ENSIKOIDEN PERJANTAI (13. PÄIVÄ)~~+++

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Nyt kyllä otan hieman aikaa ja kommentoin tämänpäiväisiä, ettei mene ihan oma napa-keskusteluksi täällä! Tulin juuri lenkiltä ja nyt sitten herkuttelen Suffeli-suklaalevyn ja ALKOHOLITTOMAN Kopparbergin päärynä siiderin kanssa! Oon lukenu täältä, että jotku raskaana olevat juo just tätä alkoholitonta Kopparbergiä, mutta onkos kukaan tullut ajatelleeksi, että vaikka siinä ei ole alkoholia niin siinä on kuitenkin makeutusaineita?! [b]Tietääkö kukaan muuten saako mitään makeutusaineita käyttää raskausaikana?[/b] Itse kun en käytä sokeria oikeastaan ollenkaan vaan korvaan sen makeutusaineilla, esim. marjoihin laitan makeutusainetta sekaan. No jos tässä ollaan pieniin päin niin siitä tavasta on sitten varmaan luovuttava. No joka tapauksessa, ostin tuota siideriä siksi kun halusin tietää onko se nyt niin hyvää kun ovat kehuneet ja onhan se!

[b]Lisbet[/b]: MOOOOOIII!!! Kivaa että oot päässy Marevaneista! Nyt vaan pupuiluintoa ja plussa kotiin!

[b]Rouvavauva[/b]: Meinasitko testata huomenaamulla? Mä en tiedä maltanko oottaa sunnuntaihin... Kaapissa oottaa Acon Early Detection... Lisbetin puolesta vastaan että Marevan on verenohennuslääke, eli sehän estää niiden verihyytymien muodostumista suonistoon. Mutta Lisbet saa itse kertoa miksi hän niitä joutui syömään!

[b]MaryRoselle[/b] vilkutus! Onnea oviksen bongailuun!

[b]LiVe[/b]: Jospas ne kipuilut sinullakin tietäisivät jotain hyvää... Tehdäänpäs nyt joukkoryntäys O-puolelle!!

[b]Meriheppa[/b]: Ihanaa kun kävit kertomassa pikkuisesta! Tuli niin hyvä mieli kun kaikki on siellä hyvin!

[b]Kindness[/b] ja [b]Kathy@[/b]: Vilkutukset!

[b]Dajm[/b]: Kiitos vaan informoinnista Daim-patukan nimihistoriasta! Minäkin muistelin siinä joskus olleen tuon j-kirjaimen.

[b]hannnah[/b]: Mä oon kuullu että greippimehu vahvistais limakalvoja vai vaikuttiko se siihen liman koostumukseen... Äh! En tiedä, toivottavasti joku muu viisaampi tietää! Itse kun en voi migreenin takia sitä greippimehua juoda. Siis mulle tulee greipistä migreeni! Mä oon ostanu Aconin Early Detection (herkkyys 10 mIU/ml) testejä apteekista ja sit verkkoapteekista (www.verkkoapteekki.fi) mutta samaa hintaluokkaa ne on kummassakin. Jotain neljän euron kappalehinnalla muistaakseni. Joskus oli verkkoapteekissa hintaan 2,80¿ mutta ovat nyt nostaneet hintoja. Mut jos sieltä tilaa niin kannattaa tilata useampi tai sit muutakin kerralla, kun siihen tulee postikulutkin vielä päälle. Jos ei tarvii kun yhen testin niin varmaan sit kannattaa marssia apteekkiin.

[b]masu[/b]: Täällä peukut pystyssä plussan puolesta! Vaikka se ei heti huomenna vielä näyttäytyisikään! ;)

TERVETULOA [b]Buuffa[/b]!

[b]Aftis[/b]: Voi itku... Pahoittelut tädistä. Varmasti tuntuu pahalta, mutta yritetään kaikki ponnistella kohti tavoitetta, elikkäs isoa masua, vaikka se aikaa veisikin. Kyllä sen nyytin tavalla tai toisella jokainen varmasti joskus saa, mutta tietenkin sen tahtoisi nyt ja heti! Mutta eteenpäin -sano mummo lumessa!- *naura nyt vähän! pieni hymy edes! hyyyvä tyttö!*

[b]( . )[/b] <- Olo on just tollanen! Turvottaa ihan joka puolelta kehoa! Ratkean varmaan kohta jostain! Otin tuossa äsken allakan esiin ja laskin yrityskiertojen pituuksia. MISTÄHÄN MINÄ OLEN TUON kp32 TEMPAISSUT?!?!? Ei sellaista ole ollutkaan. Pisin kierto on ollut 31 päivää. Eli koopeet on nyt sitten 31/26-31. Vaikka ei kai sillä mitään suurta merkitystä ole, mutta kuitenkin.

T:[b]Titi-uu[/b] kp 31/26-31[/color]

Vierailija
2/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftis: Voi kurjuuden kurjuus! Mä olin niin varma teidän plussasta! No, ei auta, ens kerralla sitten! *halaa tooooosi toooosi lujaa kamuaan*

Rouvavauvalla on kyllä tosi jännät hetket, tsemppiä!!! Testaa jo!!!

Mary: Heippis! Kiva kuulla susta! Pidähän hauskaa oikein olan takaa, itekin tekis mieli ryypiskellä mutta kun on se pirun kuuri päällänsä!

Lisbet: Sikasiistii et oot back!!! ;) Eihän huomaa et pyörin nuorison kanssa päivät pitkät, eihän!! Ei vaan, nyt sitten se plussa teille, odottelut on odoteltu!!

Buuffa: Tervetuloa, hienoa että saadaan uusia taas joukkoon!

Live ja Kindness: Moooooii!!!!

Meriheppa: Ihania uutisia! Ei muuta kuin mukavaa odotusta!!

Dajm: Onnea yrityksen aloittamisesta! Nyt sitten vaan hommiin ¿ vaikka teille sitä näköjään turha sanoa! Hih! =)

Kathy: No mehän mennään kuitenkin suht peräkanaa lekuriin, katotaan kuinka akkojen käy!

Hannah: Greippimehusta olit kysellyt. Se siis kai paksuntaa limakalvoja ja tekee siitä ¿otollisempaa¿ pikkukavereille uiskennella. Mutta oon myös kuullut greipin haittapuolista. Kiilteen vie hampaista kuulemma todella nopeasti ¿ hampaita ei saa pestä ainakaan tuntiin mehun juonnin jälkeen. Ja sitten oon kuullut että sillä ois ihan oikeesti jotain huonoja vaikutuksia kehoon ja sen toimintaan, nyt en vaan kuollaksenikaan muista mitä se oli! Mutta siis ainakin jotain mikä säikäytti mut aikoinaan niin että lopetin koko kamalan tökötin juomisen siihen! :) Mutta toisaalta, jos se voi (mukamas) vaikuttaa noin voimakkaasti johonkin limoihin, niin kai sillä sitten voi olla muitakin vaikutuksia... Tiedä häntä! Mutta siis kantsii varmaan googlettaa, se on aina varma keino saada tietoa!

Bianco: Kiva että kaikki oli kunnossa! Toivotaan että miehen tavara ois priimaa ja tärppi osuis pian kohdalle!

Mis on Killa?! Mis on Oona? Mis on Brooke? Mis on Jessis? Mis mis mis? =D

ON: Ei mitään uutisia, kierron päivistä ei mitään käryä, alkukierto menossa kuin myös kuuri. Kerroinko jo että sillä lääkkeellä on antabusvaikutus?! Hassua! Ja just nyt sit tekis mieli sidukkaa!!! 20 päivää polikäyntiin, jeeeeeeeee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, jos edes koskaan on alkanutkaan ;) Eli aika korkata suklaalevy ja avata tenttikalja, nami.

Rouvavauva meni onneksi jo ostamaan sen testin - saadaan huomenna uutisia! Toivottavasti positiivisia :D Haaveilemani pukumalli on varmaan aika helposti muokattavissa äityismalliksi, jos niin.

Dajm heitti pilsut roskiin - sinnehän ne oikeasti tässä tilanteessa kuuluvat :D Nyt vaan onnea matkaan yritykseen!

masu06, ihanasti tuo sun mies kannustaa! Minun mies tahtoo pitää jalat maassa viimeiseen asti, vaikka taitaa kuumeilla kovemmin kuin minä - mistähän semmoisen rauhallisuuden sais...

Bianco, oliko sulla tietoa mikä se oviksen ja menkkojen väli pitäis vähintään olla? Mulla olis nyt meneillään kahdeksas päivä oviksesta...

Ihanalta muuten kuulosti tuo Italia - iskee kohta matkakuumekin, apua!

Tervetuloa Buuffa joukkoon iloiseen :D

Naksulla on antabus meneillään ;) Jopas nyt jotakin. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, heh. Toivottavasti sulla on pian sellainen masuasukki, joka toimii myös omalla tavallaan antabuksena :D

).( Tätiä ei ole näkynyt, joten eiköhän se kierto pysy nyt ihan järjellisissä mitoissa - hienoa tietty olis jos seuraavia kuukautisia sais odotella sen 9kk--> Onneksi viikonlopulle on niin paljon kivaa puhaa, että piinailu unohtuu hetkeksi. Saas nähdä maltakon odottaa testaamista tiistaihin vai tuleeko täti jo ennen sitä.

Hauskaa viikonloppua enskoille!

Vierailija
4/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille taas pitkästä aikaa!

Ensinnäkin uusille tervetuloa, Dajm, Pingu, Niina ja Buuffa oli ainakin uusia tulokkaita. Toivottavasti saamme yhdessä pian suunnata o-puolelle =)

Pakko kommentoida vielä muutaman päivän takaiseen keskusteluun jossa aiheena oli uusien kirjoittelijoiden vastaanotto. Mun henk.koht.mielipide on et ainakin täällä ensikoissa otetaan uudet hyvin vastaan. Tietenkin riippuu todella paljon siitä, kuinka aktiivinen itse ole. Mä olen Greetaksen kanssa samalla aaltopituudella, usein lueskelen täällä juttuja ja muiden kirjoituksia, aikaa vaan ei itsellä tahdo löytyä kommentoimaan joka päivä.

Mielellään olen sit tällainen taustalla olija, kirjoittelen aina silloin kun on aikaa. Yleensä luen pinot parin päivän välein, kirjoittelen kun saan aikaiseksi. Mun kymmensormijärjestelmällä ei kovin nopeasti tekstiä synny joten aikaa on varattava tovi jos toinenkin... =)

Siksi ymmärrän ettei mun kirjoitteluja paljoa noteerata koska en useasti kommentoi muitakaan.

Silti täällä on kiva olla mukana edes tällaisena harvemmin kirjoittelijana.

Ja.. :

Rouvavauvalla on ainakin jännät paikat,alahan pian testailemaan! Ja samat sanat Titi-uulle!!

Lisbetille onnea tjottailuun, kiva kun marevanit loppu!

Dajmille hyviä yrityksiä, pillerit nurkkaan vaan ja tositoimiin!

Hannah, mä olen kans mietiskellyt ton greippimehun tarkoitusta?

Afternoon, tsemppiä ja halauksia sinulle!!

Killa, mä käyn myös salilla jumpassa ja olen huomannut saman kuin sinä. Vuosi sitten mahoja kasvattaneet yrittävät nyt sitä mahaa pienentää.. Toivottavasti oma mahakin joskus kasvais! Missä jumpassa muuten käyt?mä tykkään body pumpista.Käyn kyllä salilla muutenkin kuin jumpassa, kunnon keino purkaa ylimääräistä energiaa.

Kaikille paljon halauksia!! En varmastikaan taas muistanut muistaa kaikkia niitä ensikoita jotka mielessäni ovat,voimia kaikille teille.

Plussatuulia toivottelee Hermione

Vierailija
5/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteaalivaiheen, eli ajan ovulaatiosta menkkoihin, pituus on normaalisti 12-16 päivää. Alle 9 päivän mittainen luteaalivaihe on liian lyhyt. Näin olen opiskellut... Luteaalivaihe on käsittääkseni aina sama riippumatta kierrosta.

Vierailija
6/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa palstailemassa.

Ja varsin piinaavissa tunnelmissa. Kp 27/27-29 menossa. Viikon ollut nännit TOSI kipeät ja alavatsassa outoja kouraisuja. Esim. pyörällä ajaessa kaikki töyssyt ovat tehneet kipeää. Ei ole aiemmin ollut vastaavia tuntemuksia. Silti koitan ottaa tämän ihan rauhallisesti, liian monta karvasta pettymystä takana.

Maanantaiaamuna ajatteli testata. Jollei täti rynnistä paikalle ennen sitä aloittaen 8. yrityskierron.

Keiju

Vierailija
7/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kommentoimaan noista raskaustestien tekemisestä. Suositushan on, että tehdään aamupissasta, mutta se johtuu siitä, että tällöin virtsa on ollut tarpeeksi kauan sisällä ja on tarpeeksi " vahvaa" (hormonia ehtinyt erittyä virtsaan tarpeeksi). Sama vaikutus on sillä, että pidättää VÄH. 4-6 tuntia. Eli testin voi tehdä muuhunkin kellonaikaan ja tulos on yhtä luotettava kuin aamullakin tehty, nimimerkillä " plussa testissä illalla klo 18 aikoihin jo ennenkuin menkat oli myöhässäkään" . (Jos jotakuta kiinnostaa, niin testi oli Aconin Early Detection)

Eli nyt vaan rouvavauva testaamaan ja vähän äkkiä!! ;)

Tärppionnea myös muille piinailijoille, ainakin titi-uu piinaili kovasti! Täällä ollaan hengessä mukana, yhäkin käyn melkein päivittäin lukemassa tätä palstaa :)

Han ja Rumpali 24+2

Vierailija
8/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla piinailijoille lähettämään hirvittävät virtuaalitsempitykset ennen nukkumaan menoa! Pääsen vasta iltapäivällä plussauutiset (juu-u, olen aivan varma, että nyt jokunen plussa tulee) lukemaan töiden jälkeen! Siis pistäkäähän päivittäjälle nyt hommia taas! ;)

Aftikselle puolestaan virtuaalipahoittelut! En voi kuvitellakaan miten kurjalta susta tuntuu, mutta eikai se auta kuin uskoa, että kaikki vielä paremmaksi muuttuu!

Buuffa:Tervetuloa Ensikoihin! Hienosti olit itse itsesi jo esittelylistaan päivitellyt, mutta mä nyt kuitenkin vielä sen omaalla koneella päivitän niin, että tietosi tulevat varmasti myös seuraaviin päivityksiin mukaan!

Hoyt kp14

Vierailija
9/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti: TERVETULOA UUTUUS-ENSKAT DAJM, PINGU, NIINA, BUUFFA (menikö oikein?) ja MARGE!! Ja paljon tärppionnea tietty kaikille!!

Aftis (((hali))) ja lämpimiä ajatuksia ja plussasäteitä tulevaisuudessa!

Nellamaija o/ Näkeehän suakin täällä, aattelin, että oot ihan hautautunu lakanoiden väliin sen miehuksen kanssa ;) Tärppionnea sinne!

Killa: Pupuiluintoa! Ja nyt potkasen sua pyllylle, että saat keskusteltua miehuksen kanssa hoitoasioista eli härkää sarvista ja kissa pöydälle!! Mut joo, tiedän että on vaikeeta kysyä asiasta, kun pelkää jo valmiiks vastausta :/ Rohkeutta siis!

Lisbet, Hermione, Keiju ja Kathy oli olleet linjoilla, moikat sinne! Ja Keijulla ja Kathyllä onkin piinis menos, hirmuisesti peukutuksia, on täällä ennenkin vuoden yrityksen jälkeen plussattu! bdbdbd

Ja tietty peukutuksia Titi-uulle, Masulle, Rouvavauvalle ja muille piinailijoille!!

Ja terpat myös Remukalle ja Kindnessille, perässä koitetaan sinne o-puolelle tepsutella.. Häh, Han oli käyny, hullut määrät viikkoja jo kerääntyny! Ihanaa odotusta sinnekin!

Moikat tietty muillekin, Naksu, Jessis, Brooke, Oona..kaikki!!

).( Kauheeta, kun työt häiritsee vapaa-aikaa.. eli palstailua :) Kp 28/28-35 ja varsin pyllystä, että 9. yrityskierto taitaa tehdä tuloaan. Ke-illasta asti tuhrutellut :( Taas kysyn viisaammilta: Kun muistan joskus lukeneeni (täältä?), että pitkä tuhruttelu ennen varsinaisten menkkojen alkua kertois jotenkin keltarauhasen toiminnan häiriöstä??? Tietääkö kukaan aiheesta mitään?

No jo, taidan siirtyä pedin puolelle, että jaksaa sit aamulla tulla lukemaan hurjan määrän plussauutisia!

-Aqua

Vierailija
10/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta pääsen tänne ilmottautumaan, kun piti katsoa tuo bb! Oon jääny tähän ja bb:hen koukkuun! Oonkohan saanu täältä vaikutteita, kun eikös täälläkin monet sitä seuraa? Mutta, mutta¿

Afternoon: Voimia ja haleja!

Rouvavauva: Innolla odotellaan plussauutisia! bdbdbd¿Jännittää ihan mahottomasti puolesta!

Lisbet: Kivaa, että pääset pitkän odotuksen (oon seuraillu taustalta sitä¿) jälkeen! Toivottavasti teidät palkitaan pian!

Meriheppa ja kindness kävi kertoilemassa masuasukeistaan¿Ihanaa odotusta molemmille! Minua ei ainakaan häiritse, kun kertoilette kuulumisistanne :) Pitäkää ovia auki sinne, sillä tulijoita o-puolelle olisi kovastikkin!

Dajm: Ihanaa, nyt se sitten alkaa toden teolla teilläkin! =)

Titi ja masukin siellä jännäilee! Mehän saadaan tänne oikea kunnon kokoinen aalto! Sillä taitaapa siellä olla pieni rakkauden hedelmä <3

Buuffa: Tervetuloa toivottelen¿Tänne on kiva tulla ja ihania rupattelu kavereita saa!

Livellä ja Keijullakin jännää! Onpa ihanaa! Tässähän itelläkin on ihan perhosia mahassa! =)

Raskaustesteistä oli puhetta ja mua askarruttaa tuo apteekin oma testi. Kuinka herkkä se on? Onko jollain tietoa?

Toivottelen kaikille enskoille ihanaa ja jännityksen täyteistä vkloppua! Saadaan vieraita yökylään, joten voi olla hiljaista täällä suunnalla, mutta nyt on kyllä niin jännät paikat, että pakko tulla salaa kurkkimaan uutisia!

Vierailija
11/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti on siis palannut takaisin kehaan!

Suomessa oli aivan ihanaa, enka olis millaan tahtonut tulla takaisin rapakon taakse. Jarjeton aikerovasy vaivaa viela.

Mulla alkaa kiire jakso toissa eli musta ei varmaan hirveesti kuulu, mutta yritan taustailla.

Ma en millaan pysty lukemaan 3 viikon pinoja, mutta ymmarsin etta lussia oli tullut monelle...Onnea siis kaikille plussanneille.

Ja uusille tervetuloa mukaan!

Kenella oli synttari tanaan??? Onnea siis! Mulla parahtaa 29 lasiin sunnuntaina. Oikeesti, ma kuvittelen edelleen olevani 24.

Enemman omaa napaa: Musta tuntuu etten ovuloinut ollenkaan tassa kuussa...en meinaan pongannut mitaan limoja, enka nippailuja. Mita jos ma en ovuloikaan joka kuukausi, tai koskaan? Jokatapauksessa, ovis aika oli silla aikaa kun oli poissa miehen luota, eli tassa kierrossa ei mitaan mahiksia ollut.

Plussa onnea piinailijoille...testia kehiin vaan, niin saadaan lisaa plussa uutisia.

Aftikselle pahoittelut tadista...kylla se varmasti kirpaisee kun ei meinaa millaan tarpata. koita vaan jaksaa, kylla se oma kaaro sulle pian tulee.

Plussapolya kaikille!

Nuutti

Vierailija
12/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ketjun avaus luiskahti menemään, joten kirjoitanpa uuden viestin. Kiitos kauheasti tsempityksistä teille kaikille! :D Nyt on siis kp 30/27-29 menossa ja huomiseen vielä odottelen. Tänään, jos ei täti yllätä, ajattelin käydä sen testin ostamassa. Vielä kovasti epäilen, että jos se täti kuitenkin olisi tänään tulossa.

Afternoon: Voi itku. :( Voin todellakin ymmärtää sun fiilikset. Toivottavasti seuraava inssi onnistuu.

LiVe82: Toivottavasti nuo vatsakivut eivät ennakoi menkkoja. Tsemppiä! Onneksi on tämä terapiakanava.

-:saikku:-:lle tärppionnea! Ja superiloista syntymäpäivää! :D Ei taida sullakaan aiemmin ollut pe 13. päivä synttäreitä.

Killa: Plussapölyjä sullekin! Höh, varmasti on välillä kurjaa seurata toisten vatsan kasvua, kun itse niin kovasti lasta haluaa.

-marge-: Mä olen aina nähnyt kaikenlaisia vauvaunia. Usein mun " univauva" on sellainen, et puolivuotiaana se jo puhuu jne.

Titi-uu84: Tsemppiä piinaluun. bdbdbdbd Toivottavasti pääset testaamaan viikonloppuna ja teet plussatuloksen. :D

peipposka80: Tsemppiä työkiireiden keskelle! Toivottavasti nuo oireet ovat merkki jostain positiivisesta.

-Pingu-: Tällainen tietämätön kommentoi, eli eiks munasolu ole n. 1 vrk ajan hedelmöitymiskykyinen, jos siis ovis oli toissapäivänä, niin eilenkin olis vielä mahdollisesti mahdollisuus tulla raskaaksi - ja tietty tiistain perusteella.

hannnah: Jep, harjoitusta kehiin pari viikkoa putkeen ja vähän ennen ja jälkeen ihan varmuuden vuoksi. Ja onhan se harjoittelu kivaakin. ;D Plussatuulia sinne!

-Naksu-:lle ja desejo:lle tervehdys!

dajm75: Mäkin peukutan, että kilpirauhasarvosi ovat kunnossa! bd Onnea myös työhaastatteluun!

nellamaijalle flunssasta parantumisia, mulla oli itsellänikin tuossa vastikään flunssa, mutta onneksi se meni ohitse. :)

Maitikalle tsemppiä ja toivotaan hyviä verikoetuloksia. Niin ja kyllä me sut muistetaan!

Niina1983: Ensi viikon odottelua siis, tsemppiä piinailuun. :)

Vierailija
13/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui, perjantai 13.!! Mutta juu, viikonloppuna saattaa olla niin paljon äsköniä, etten pinoutumaan kerkeä, joten teen sen nyt. Vilkutuksia vielä joka ikiselle enskalle; Killa, Nellamaija, Dese, Apila, Titi, Naksu, saikku, hannah, ninnuliina ja ja ja KAIKKI :)

Dajm: mä tilailen tuolta www.kotitestit.com nettisivuilta testit¿ ne on suht halpoja ja tulee kotiin kannettuna heti kun on sen laskun maksanu. Sieltä saa myös hyviä yhdistelmäpakkauksia, missä on sekä ovis että raskaustestit. :)

Hoyt: jassoo, on se uudempi esittelypino sitten mennyt multa ihan ohi :) hups... No, kunhan vaan johonkin listaan saa uudet päivitettyä niin hyvä niin :D

Killa: Mä olen kyllä aina ajatellut että se on Daim ;)

Titillä on kanssa piina-ajat! Bdbdbdbdbdbdbdbdbd!!!

Aftis: Pahoitteluni tädin tulosta ja tsemppiä!

ON: En tiedä, tänään kait kp9/28... ovistestit+raskaustestit pamahtaa tänään varmaan postiluukusta, jea! Kaverin tuparit illalla, TUPLAJEA!! :)

Nyt lähden silmät ristissä kouluun, vaikka olisi kivempi vaan nukkua...

ps, kuule senkin rouvavauva, testaatestaatestaa! kuulostaa hjyyvin lupaavalta, bdbdbd! ;)

-Mary

Vierailija
14/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa kuka on tullut taas keskuutenne??!!??!?!?! =)

Eli siis eilen sitten otin viimeiset Marevanit ja huomenna aloitan sitten ne Primaspanit. Kävimme sen kunniaksi syömässä Rossossa eilen pannupizzat ja uudessa kauppakeskuksessa, joka avattiin eilen tänne Kokkolaan. Saimme H&M:n tänne :)

En sen kummemmin jaksa kommentoida, olen saanut just tehtyä perjantai siivouksen ja kohta pitäisi käydä vielä suihkussa ja sitten vielä pyörähtää kaupungillakin ennen töitä..

Tästä päivästä lähtien mennään sitten ainakin jonkin aikaa TJOT-meiningillä..

PALJON PLUSSASÄTEITÄ KAIKILLE!!!

=) Lisbet (kp 8/25-30) (viimeiset 4 kiertoa ollut kp:t 25-29)

Vierailija
15/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenttiin lukemista... Täytyy lähteä kirjastolle lukemaan, ettei tule notkuttua koko päivää palstalla. Mutta täytyi tulla kurkkimaan - josko vaikka Rouvavauva olis intoutunut testailemaan ;) Laitahan pian plussauutisia kehiin piristämään meidän viikonloppua!

Niina, me vietämme juhliamme helmikuussa 17. päivä, joten on vielä hiukan aikaa järjestellä. Pääjutut jo järjestyksessä - pukua menen ensi viikolla pähkäilemään :D Teetän sen, joten pähkäilevän nyt kovasti, että teetänkö jo valmiiksi äityismallin ;) Ihanaa vauvareissua sulle viikonlopuksi! Tuoksuttele sitä vauvaa oikein antaumuksella!

Maitikalle jaksamista nyt tämän odottelun kanssa! Toivotaan, että saat asioihin pian selvyyden :) *bd*

Nellamaija - parane pian!! Pöpöt kuriin levolla ja vitamiineilla ;)

Dajmko kyseli siitä greippimehusta? Mulla ei ole tarkkaa tietoa asiasta, mutta jotenkinhan tuo mehu kuulemma saa aikaan suotuisia limoja oviksen aikoihin. Ja suotuisat limat auttaa siittiöitä... Tarkentakoon joku, joka on viisaampi ;) Ja toivotaan, että pääset sinne uuteen haastatteluun :D Jännäilyä siis monella suunnalla.

Pingulle pidetään peukkuja! Tutkimattomat on simppojen tiet ;) Eli aika paljon on kuullut semmoisia tarinoita, että on luultu, että jossain kierrossa ei ole mitään mahdollisuuksia raskautua kun ovis on mennyt sivusuun, mutta kuinkas ollakkaan: plussa on pamahtanut :)

Peipposka ja titi-uu ovat kärsineet oudoista mahakivuista! Toivotaanpa, että tietäisivät hyvää *bd*

Aftikselle ISOT pahoittelut tädistä! *hali* kamalasti onnea matkaan siihen toiseen inssiin! Koeta jotenkin hemmotella itseäsi tän " välikierron" aikana - olisit semmoista varmasti ansainnut :)

Marge, minäkin näin viime yönä vauvaunta! Nukutin pientä kummityttöäni - voih, kun iski ikävä häntä - ja tietty sitä omaa vauvaa...

Killa, ihan ymmärrettävää toi kateus. Eihän tässä mitään yli-ihmisiä olla näissä asioissa ;) Katkeruuskin nostelee päätään aika usein. Toivotaan, että pääset pian pähkäilemään mammajumppa-juttuja :D

).( Täti ei ole vielä näkynyt, mutta kipuilu jatkuu, ei tosin ihan niin pahana kuin illalla. Täytyy nyt sitten vissiin kuitenkin varautua kaikkeen. Toivoisin kuitenkin, että kierto pysyis ees jotenkin normaaleissa mitoissa... kp 23/27-33, toivotaan, että kp:t vielä hiukan kasvavat tai jotain.

Vilkutuksia kaikille! Tämä lähtee nyt lukutoukkailemaan :)

Vierailija
16/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla vähän teillekin kuulumisia kertomaan, kun eilen olin nimittäin alkuraskauden ultrassa ja hyviä uutisia tuli!! Masussa näkyi pikkuinen (1 cm pitkä!) otus, jonka sydän sykki kovasti ja saatiin myös kuunnella sydänääniä! Voi että se oli suloisen kuuloista ja näköistä. Tippa silmässä siinä molemmat oltiin. Saatiin myös mukaan kaksi kuvaa juniorista ja toinen skannattiin ja lähetettiin heti isovanhemmille. Siinä sitten illalla puhelimessa ihmeteltiin tätä pikkuista ihmettä. Ei sitä kyllä vielä mitenkään osaa uskoa että se pikku sydän lyö nytkin koko ajan tuolla jossain! Ihan uskomatonta.

Muutenkin kaikki näytti oikein hyvältä, ei ollut mitään verihyytymiä tms ja koko vastasi minun kierron ja ovistestien mukaista, eli neljä päivää vähemmän kuin menkoista laskettuna. Tosi helpottavaa oli lääkäriltä kuulla, että tässä vaiheessa kun kaikki näyttää hyvältä, on keskenmenon riski enää tosi pieni, vain muutaman prosentin luokkaa! Täällä ollaan kyllä nyt ihan onnessaan! =D

Oikein mielellään ottaisin täältä lisää porukkaa o-puolelle, eli kovasti kovasti plussaonnea kaikille! Ja oikein kivaa viikonloppua (tästä 13. päivästä huolimatta)!

T: Meriheppa rv 7+2 (tai 6)

Vierailija
17/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän tänään osittaista ylityövapaapäivää ja kävin äsken viikonlopun sapuskat ostamassa. Ja samalla käväisin apteekista Clearbluen testin ostamassa. :o Vähän kutkutti jo testailla, mut sit ajattelin, että tänään illalla tai huomenaamuna jos testais. Olishan se kivaa, että mieskin olisi tulosta näkemässä. Jänskättää vietävästi. Tiedättekö muuten tarkemmin noista testeistä (siis Clearbluesta), kun ohjeissa sanotaan, että ennen kuin kk:tisten olisi pitänyt alkaa, pitäisi testata aamulla, mutta jos testaa samana päivänä tai jälkeen, käy mikä testiaika tahansa. Jos sit kuitenkin ottais varman päälle ja testais aamulla. Hmmm... Jo on mulla pulma. :o ;D

Maryrose: Kiva viikonloppuohjelmaa siis tiedossa, jee! Meillä ei ole mitään suunnitelmia Varmaan olis itsenikin kannattanut netistä tilata noi testit, kun maksoi musta turkasen paljon tuo testipaketti. En kyllä paljoa vertaillut, mutta toisaalta, johan sitä on turhempaankin pistänyt rahaa.

Lisbet81: Taas täytyy tunnustaa oma tietämättömyys, mutta miksi söit/syöt noita lääkkeitä? Siis eikö Marevan ole joku veritulppia ehkäisevä lääke? TJOT:tailuonnea!

LiVe82:llahan on häät ihan pian edessa. Häät on niiiiin ihania, vieläkin muistelen kaiholla omaa hääpäivää. Häämatkalla aloimme vasta puhua tarkemmin vauva-aatoksistamme. Millaista pukua olet teettämässä? Jos olisi joku nyöreillä kiinnitettävä, niin siitä voisi löytyä säätövaraa vielä helmikuullekin. Tai sitten jos teettämistä voi hieman " viivyttää" .

Meriheppa: Ihania uutisia sinulla! Onnea odotukseen!

Vierailija
18/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille rakkaille enskoille!!

Täällä on älytöntä kiirettä pitänyt taas pari päivää koulutöiden kanssa, sen siitä saa kun yrittää kahden vuoden opintoja tehdä yhtä aikaa!! Kyllä alkaa jo tuntua..

Rouvavauvalla kunnon piinailut menossa, tsemppiä ja plussapölyä!!

Uusia enskoja olikin useampi, tervetuloa dajm sekä niina, sekä kaikki muutkin!

Peipposka, täällä peukutellaan sulle ihan hurjan lailla seuraavan viikon ajan!! Nyt nappaa se lussa, niin päästään yhdessä jännäileen. Mutta ei liikaa stressiä kuitenkaan ;) Vähän punkkua vaan nyt joka ilta niin rentous pysyy ;) Minä viime kierrossa join 1/2 lasia joka ilta ja jos ei muuten auta niin ehkä psyykkinen apu kuitenkin sen rentouttavan vaikutuksen myötä!

Titikin piinailee! bdbdbd

Voi aftis kun pystyisin sinulle voimia lähettämään, ainakin näin virtuaaliset voimahalit sinulle ja miehellesi myös. Oikein pala nousi täällä kurkkuun kun tuntui sinun puolestasi niin pahalle. Sinulle toivoisin sitä onnea aivan vilpittömästi! Jaksuja sinne ja uskoa keräämään uutta yritystä varten.

Moi vielä muillekin enska-tutuille, ainaksin killa, dese, naksu, nellamaija, bianco, hoyt, hannnah, saikku, live, mary, apila ja tietysti kaikki joita tämä lahopää ei muistanut mainita!

Lisbet, ihana kuulla että siellä saadaan taas kuumeilla ihan toden teolla! Iloista tjottailua :)

(.) Täällä elellään siis onnenhuuman ja jännityksen parissa edelleen, uusina oireina lisääntynyt väsymys ja tunneherkkyys. Pakko oli miehen kanssa vielä tehdä yksi testi yhdessä että hänkin saa jännittää tulosta ja nähdä omin silmin, ja nyt tulikin sitten jo too-della vahvat kaksi viivaa :) Kertokaahan muuten vaan jos teistä tuntuu pahalta minun roikkuminen täällä. Jotenkin vaan tuntuu kuuluvansa tänne teidän huippuseuraan :) Pitäs kai sitä uskaltautua kurkkimaan jo enemmän tuonne toiselle puolellekin.. huiii pelottavaa..

Vierailija
19/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaikka nyt näin pe ja 13.pvä onkin.

Mun nickinihän on näköjään herättänyt keskustelua : ) Hih! Joo, kylläpä minäkin aina Dajmia olen luullut syöväni, enkä Daimia. Pieni tutkija minussa heräsi, ja googlasin Daimin/Dajmin ja sieltäpä Kraft Foodsin sivulta asia selvisikin: nimi on v. 1990 muutettu Dajmista Daimiin. ¿Tämä johtui siitä, että ulkomailla on nimessä käytettävä i-kirjainta jotta se lausuttaisiin oikein. Nimi muutettiin Pohjoismaissa 1990, jotta se olisi sama kuin muualla maailmassa. Ainut poikkeus kirjoitusasussa on englannin kielessä, sillä englanniksi nimi kirjoitetaan Dime - taaskin oikean lausumisen takaamiseksi.¿ Siinäpä selitys. Rakkaalla lapsella on monta nimeä jne...

Pingu: kiitos peukutuksista! Tiistaina selviävät kilppariarvot, kylläpä ne on varmaan ihan ok, olosta päätellen ainakin. Se on sellainen pirulainen tuo kilppari, että huomaa kyllä, jos siinä jotain häikkää olisi taas. Joo, työhaastatteluja on monta: tällä suurella firmalla on kuulemma melkoinen rekryprosessi... katsotaan nyt mihin asti selvitään. Ovisviivat, hienoa!

Titi-uu84: peukkuja ja plussasäteitä!

Killa: kiitti peukuista kilpparikokeita ja haastattelua varten! Tiistaina saan tulokset labrasta ja ens viikolla selviää vähän sitten jatkoa työpaikastakin kai. Jospa se teillä oviskin tulisi hyödynnettyä ;)

Afternoon: tätipahoittelut ja muutenkin haleja ja jaksamista.

Rouvavauva: kiitos sullekin peukutuksista kilpparikokeisiin ja työhaastatteluun. Sullahan on jännät paikat: peukkuja! Eikös se niin ole, että aamupissasta tulee ¿luotettavin¿ tulos? Että jos maltat aamuun odottaa? Minä en kyllä varmaan malttais :)

MaryRose: ahaa, täytyykin käydä tuota testinettisivua vilaisemassa, jospa vaikka niitä joskus tilaisi. Hyviä tupareita!

Lisbet81: tervetuloa (takaisin?)!

Live: kiitos greippi-infosta ja peukutuksista! joo, jännättävää alkaa olla nyt ihan omiks tarpeiks. Toivotaan, että sun luotasi täti pysyiskin poissa.

Meriheppa: ultraonnea, ihanaa!

).( Arvatkaas mitä? Minä vielä eilen olin sitä mieltä, että syön liuskan pillereitä loppuun lauantaihin saakka... mutta enpäs syökään! Kaksi viimeistä pilleriä meni aamulla roskiin! Joten se alkoi täst nyt sitten :) Saman tien alkoi muuten myös yritys, aamuhetki alkoi mukavasti... hih! Saa nyt sitten nähdä, milloin tulee eka täti vierailulle (ekasta kierrosta tärppiä en oikein usko) ja mihin kierto alkaa asettua. Viimeksi, kun oli taukoa pillereissä, niin ekat kierrot oli aika pitkiä, toivottavasti nyt ei käy samoin.

Toivottelen jo tässä vaiheessa hyvää viikonloppua kaikille, viikonloppuna tuskin tänne kirjoittelen! Maanantaihin siis!

Dajm75

Vierailija
20/27 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan lähdössä viikonlopuksi reissuun, joten pikaisesti kirjoittelen.

Naksu: Mulla on lääkäriaika vasta puolessa kuussa eli 14.11, joten sä kerkeet siä lääkärissä ensin käymään. Tuuhan sit kertoon, miten siä meni.

Ninnuli: Me ollaan kans menossa kunnalliselle ainakin näin aluksi. Katsotaan nyt, miten sielä alkaa asiat rullata.

Oli jossain vaiheessa tullut kasa uusia, joten tervetuloa kaikille, jos en ole muistanut aikaisemmin toivottaa. Oon ollut nettipimennossa (miehen kännykällä jotain yrittänyt lukee) eiliseen asti muuton takia pari viikkoo ja oon aikas pihalla mitä täälä on keskusteltu.

ON: kp25/28 (teroluteilla), ei oikein jaksa edes piinailla, kun oon 99% varma, että täti kurvaa alkuviikosta kylään, niin kuin se on nyt vuoden tehnyt.

Kathy =)