Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö mieluiten automaatti kassaa? Gallup.

Vierailija
28.05.2022 |

Kymysys otsikossa. Vaihtoehto vastauksia gallupissa.

Käytätkö mieluiten automaatti kassaa? Gallup.

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mielummin käteistä ja kultaa maksuina. Korttia en käytä. En tule sopimaan tulevaisuuteen social credit aikaan.

Vierailija
2/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plumps.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen palvelukassalle ellei siellä ole selvästi pidempää jonoa kuin itsepalvelukassalla.

Vierailija
4/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tehdä töitä kaupassa, kun siitä ei minulle makseta. En myöskään järjestele hyllyjä.

Vierailija
5/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ostosten määrästä. Jos ostoksia on vähän, menen itsepalvelukassalle, isompien ostosten kanssa tavalliselle kassalle.

-47v

Vierailija
6/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatyöntekijä osaa leimata tuotteet nopeammin koneelle ja jos joku tuote jää vahingossa leimaamatta niin minä en saa syytettä varastamisesta.

Vierailija
7/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene ikinä automaagille. Haluan, että työntekijöille on töitä. M37

Vierailija
8/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yleensä korkeintaan kassillisen tavaraa niin menen pääasiassa automaattikassalle ellei korissa ole jotain punalapputuotteita. (Alkoholia tai tupakkaa yms en osta koskaan.)

Vierailija
9/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina itsepalveluun jos ei ole isoa määrää ostoksia tai jotain mitä siitä ei voi ostaa.

Vierailija
10/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maaseudulla ei ole automaattikassoja ensinkään.

Vierailija
11/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ostokset mahtuu aina ostoskoriin. Joten itsepalvelukassa. Mutta niiden kassojen vieressä on kassa johon voi mennä kärryn kanssa. Itsepalvelukassoilla ei ole pitkää jonoa.

Vierailija
12/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatti ei osaa hymyillä kauniisti eikä toivota hyvää viikonloppua. 

Vierailija
13/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ostosten määrästä. Jos ostoksia on vähän, menen itsepalvelukassalle, isompien ostosten kanssa tavalliselle kassalle.

-47v

Sama juttu. Jos ostoksia on vaikka vain korillinen, niin menen itsepalvelukassalle, mutta jos kärryllinen, niin en takuulla mene itse latomaan ostoksia. N48

14/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän mielummin käteistä ja kultaa maksuina. Korttia en käytä. En tule sopimaan tulevaisuuteen social credit aikaan.

Fiatraha on huijausta, kullan arvo on pelkkää kuplaa ja spekulaatiota, pidän vaihdantataloutta myyttinä ja lahjatalous ei toimi, koska liikkuvuutta ja ihmisiä on liikaa. Siispä nykyään vain kysyn kassahenkilöltä, että onko hän valmis nyrkkitappeluun tuotteiden vuoksi. Tai oikeastaan vain ärisen ja näytän hampaita, koska en oikein usko kieleenkään.

Viimeiset 60000 vuotta ovat olleet vaikeita.

Vierailija
15/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee töitä kaupassa , kassaneiti vetäköön viivakoodit.

Jos saisin esim 1% alennuksen ostosten loppusummasta itsepalvelukassaa käyttäessä niin voisin harkita.

Vierailija
16/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpyttelen työkseni koneita mutta tuo automaatin kanssa menee usein pieleen. On ykkösolut kuormassa...kone piiputtaa...random tarkastus...ja se rasittava huuto...jos on pikku kuorma ja hirveä ruuhka niin saatan mennä, mutta ilman muuta mielummin ihmiskassa.

Vierailija
17/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä automaattikassaa koskaan. En halua edistää työttömyyttä enkä sitä että kaikki asiointi tapahtuu robottien ja appien kanssa. Arvostan sitä että kassalla on myyjä joka toivottaa hyvää päivänjatkoa, vaikka tiedänkin että niin on käsketty sanoa. Suurin osa myyjistä on ystävällisiä ja hymyilee minulle, vaikka heitä varmasti väsyttää.

Vierailija
18/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole jonoja, niin meen normikassalle. Jos on kilometrien pituiset jonot, niin meen itsepalvelukassalle, oli sitten omia ostoksia korillinen tai kärryllinen. Täällä on itsepalvelukassat aina tyhjinä. 

Vierailija
19/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä lainkaan itsepalvelukassoja, sillä en halua omalla toimillani tukea automatisaatiota.

Vierailija
20/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattia yleensä käytän. Riippuu vähän ostoksista.  Tulee kivat nostalgiat niiltä ajoilta kun itse olin kassalla töissä :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi