Käytätkö mieluiten automaatti kassaa? Gallup.
Kymysys otsikossa. Vaihtoehto vastauksia gallupissa.
Kommentit (24)
Menen palvelukassalle ellei siellä ole selvästi pidempää jonoa kuin itsepalvelukassalla.
En jaksa tehdä töitä kaupassa, kun siitä ei minulle makseta. En myöskään järjestele hyllyjä.
Riippuu ostosten määrästä. Jos ostoksia on vähän, menen itsepalvelukassalle, isompien ostosten kanssa tavalliselle kassalle.
-47v
Kassatyöntekijä osaa leimata tuotteet nopeammin koneelle ja jos joku tuote jää vahingossa leimaamatta niin minä en saa syytettä varastamisesta.
En mene ikinä automaagille. Haluan, että työntekijöille on töitä. M37
Ostan yleensä korkeintaan kassillisen tavaraa niin menen pääasiassa automaattikassalle ellei korissa ole jotain punalapputuotteita. (Alkoholia tai tupakkaa yms en osta koskaan.)
Menen aina itsepalveluun jos ei ole isoa määrää ostoksia tai jotain mitä siitä ei voi ostaa.
Täällä maaseudulla ei ole automaattikassoja ensinkään.
Mun ostokset mahtuu aina ostoskoriin. Joten itsepalvelukassa. Mutta niiden kassojen vieressä on kassa johon voi mennä kärryn kanssa. Itsepalvelukassoilla ei ole pitkää jonoa.
Automaatti ei osaa hymyillä kauniisti eikä toivota hyvää viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ostosten määrästä. Jos ostoksia on vähän, menen itsepalvelukassalle, isompien ostosten kanssa tavalliselle kassalle.
-47v
Sama juttu. Jos ostoksia on vaikka vain korillinen, niin menen itsepalvelukassalle, mutta jos kärryllinen, niin en takuulla mene itse latomaan ostoksia. N48
Vierailija kirjoitti:
Käytän mielummin käteistä ja kultaa maksuina. Korttia en käytä. En tule sopimaan tulevaisuuteen social credit aikaan.
Fiatraha on huijausta, kullan arvo on pelkkää kuplaa ja spekulaatiota, pidän vaihdantataloutta myyttinä ja lahjatalous ei toimi, koska liikkuvuutta ja ihmisiä on liikaa. Siispä nykyään vain kysyn kassahenkilöltä, että onko hän valmis nyrkkitappeluun tuotteiden vuoksi. Tai oikeastaan vain ärisen ja näytän hampaita, koska en oikein usko kieleenkään.
Viimeiset 60000 vuotta ovat olleet vaikeita.
En tee töitä kaupassa , kassaneiti vetäköön viivakoodit.
Jos saisin esim 1% alennuksen ostosten loppusummasta itsepalvelukassaa käyttäessä niin voisin harkita.
Näpyttelen työkseni koneita mutta tuo automaatin kanssa menee usein pieleen. On ykkösolut kuormassa...kone piiputtaa...random tarkastus...ja se rasittava huuto...jos on pikku kuorma ja hirveä ruuhka niin saatan mennä, mutta ilman muuta mielummin ihmiskassa.
En käytä automaattikassaa koskaan. En halua edistää työttömyyttä enkä sitä että kaikki asiointi tapahtuu robottien ja appien kanssa. Arvostan sitä että kassalla on myyjä joka toivottaa hyvää päivänjatkoa, vaikka tiedänkin että niin on käsketty sanoa. Suurin osa myyjistä on ystävällisiä ja hymyilee minulle, vaikka heitä varmasti väsyttää.
Jos ei ole jonoja, niin meen normikassalle. Jos on kilometrien pituiset jonot, niin meen itsepalvelukassalle, oli sitten omia ostoksia korillinen tai kärryllinen. Täällä on itsepalvelukassat aina tyhjinä.
En käytä lainkaan itsepalvelukassoja, sillä en halua omalla toimillani tukea automatisaatiota.
Automaattia yleensä käytän. Riippuu vähän ostoksista. Tulee kivat nostalgiat niiltä ajoilta kun itse olin kassalla töissä :p
Käytän mielummin käteistä ja kultaa maksuina. Korttia en käytä. En tule sopimaan tulevaisuuteen social credit aikaan.