Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihtyykö joku oikeasti appivanhempien kanssa pienellä mökillä?

Vierailija
28.05.2022 |

Minä kun en viihdy, ja tästä väännetään miehen kanssa. Hän ei millään suostu ymmärtämään miksi en viihdy ja miksi en halua olla appivanhempien kanssa noissa ahtaissa alkeellisissa tiloissa. Miehen mielestä olen törkeä, kun en halua siellä olla ja kuulemma kaikki muut viettää aikaa noin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies :D se aina soittaa vanhemmille, että oitteko kanssa tulossa, mitä haluutte syödä ja juoda :D meillä on älyttömän hauskaa yhdessä, myös lapset nauttii, kun on koko porukka viikonloput yhdessä. Meillä on kyllä 80 neliön mäkki mukavuuksilla, ei iso, mutta riittävä. Täällä taas ollaan ja kohta lähdetään torille porukalla ja illalla pidetään espanjalainen tapas-ilta!

Vierailija
2/10 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies :D se aina soittaa vanhemmille, että oitteko kanssa tulossa, mitä haluutte syödä ja juoda :D meillä on älyttömän hauskaa yhdessä, myös lapset nauttii, kun on koko porukka viikonloput yhdessä. Meillä on kyllä 80 neliön mäkki mukavuuksilla, ei iso, mutta riittävä. Täällä taas ollaan ja kohta lähdetään torille porukalla ja illalla pidetään espanjalainen tapas-ilta!

Kuulostaa kivalta! Kyllä itsekin voisin viihtyä tuon kokoisessa mökissä. Ei tuo mikään pieni ole. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies. Käy mökillä joskus heidän kanssaan jopa ilman minua (mulla vuorotyö niin oon useat kesän viikonloput töissä). Mökki on hyvin pieni, alkeellinen, saaressa. Tykkää tehdä kaikenlaisia kunnostustöitä siellä mun vanhempien kanssa.

Vierailija
4/10 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä viettää aikaa noin. Kaikilla on oma koti, siellä on parasta. Sukulaisten mökeillä on ihan kiva vierailla pari kolme tuntia. Syödään ja juodaan kahvit, mitä siellä sen jälkeen edes tehtäisiin? Meillä on oma sauna. Uimaan pääsen järveen ihan koska haluan, ei kiinnosta lähteä toisten mökille kämäiseen rantasaunaan kekkuloimaan.

Vierailija
5/10 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viihdy 😅

Vierailija
6/10 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn, jos saan appeni kanssa "nukkua" samassa sängyssä.

Vierailija
7/10 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ihan kivaa touhuta ja esitellä työtaitojani kun toisinaan satuttiin samaan aikaa.

Mutta kerran huomasin, kun appiukko haahuili rantasaunalla seuraamassa tiiviisti, kun käyn uimassa...

Vierailija
8/10 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihtynyt. Kokeiltiin kerran appivanhempien ja myös miehen sisaren perheen kanssa.

Olemme niin erilaisia ihmisiä, eikä anoppi ole alkuunkaan hersyvän hauska ja ennakkoluuloton maailmannainen. Jos hänelle ehdottaisi espanjalaisiltaa tapaksilla tai ilman, niin vastaus olisi appiukon säestämänä ettei täällä ole ennenkään tuollaisia syöty ja ei syödä nytkään.

Käly on itkupilli ja hemmoteltu kaakattaja, jonka leuka tärisee itkusta heti jos laitan rakkaan äidin leipoman leivän päälle juustosiivun ja ihan vain siksi kun hänen mielestään oman äidin leipään saa laittaa pelkästään voita. Ei tartte muita lisukkeita. Huokaus!

Ei sellaista jaksa yhtään. Koko ajan saa varoa, mitä tekee ja sanoo. Istuin kaatosateessa avoterassin penkillä sadetakki päällä ja valehtelin, miten nautin sateesta. Oli pakko paeta jonnekin hengittämään.

Vierailija
9/10 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Vierailija
10/10 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihtyisi, koska ainut asia mitä nää haluis "yhdessä" tehdä on vetää kännit ja "kiusata" (= lässyttää ja näpertää ihoa ja hiuksia) lapsia.