Tilaanko vaiko en tämän mekon?
https://www.ellos.fi/ellos-collection/paitamekko-naila/7015796-01
Tuleeko teillä koskaan sellaista "pakottavaa" fiilistä jonkin vaatteet suhteen? Noh, itselläni on nyt sellainen tuon suhteen ja se on paljon sanottu, koska kaapistani löytyy paljon mustaa.
Plaaah, voiko naisella olla liikaa mekkoja🤔
Kommentit (76)
Puhvihihat eivät sovi (enkä pidä siitä, miltä ne näyttävät) ainakaan kaltaiselleni harteikkaalle ja rintavalle naiselle, jonka yläosa vaatteissa on aina ollut numeroa isompi kuin alaosa, olin minkä painoinen tahansa. Mekon väri on hyvä, mutta puhvihihat, ei kiitos. Mutta jos ap:lle käy, mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa! Onpa ruma "vaate"! Lähinnä muistuttaa kylpytakkia, joskin erittäin kehnoa sellaista.
Tämän mekon/kylpytakin kruunaa mallin jalassa olevat kylpytossun näköiset kengätkin.
Onpa muuten ärsyttävän näköinen naama tuon mekon mallilla. Just tuollainen pikkusievä semisti kulahtanut Bitch jolta voi kuvitella av-mammojenkin näyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Onpa muuten ärsyttävän näköinen naama tuon mekon mallilla. Just tuollainen pikkusievä semisti kulahtanut Bitch jolta voi kuvitella av-mammojenkin näyttävän.
Sinä sen sijaan näytät hehkuvan sekä sisäistä että ulkoista kauneutta...
Minusta tuossa mekossa on yhdistelty liikaa eri tyylejä ja on paremman näköisiäkin nettikaupat täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Yllättävän moni vastaajista pitää mekkoa rumana. Olisi kiinnostavaa nähdä, mitä kirjoittajilla itsellään on yllä kesäisin.
Minusta mekko on tyylikäs. Voimakas väri erottuu ja trendikkäät pussihihat ovat imartelevat monentyyppiselle vartalolle, kun katsojan huomio kiinnittyy hihoihin. Materiaali vaikuttaa kyllä helposti rypistyvältä. Minusta tosin paksuhkot, joustamattomat materiaalit ovat joka tapauksessa parempia kuin trikooviritykset, joita Suomessa näkee kesäisin tosi paljon.
Itse suosin esimerkiksi tällaisia kesämekkoja, tykkään pehmeistä puuteriväreistä ja istuvasta leikkauksesta.
Voisin kuvitella helposti saman henkilön käyttävän sekä aloitukseen linkattua että yllä mainittuja mekkoja. Itse esimerkiksi ottaisin kaikki kolme. Kaikki ovat aika peittäviä, pitkiä ja tyyliltään naisellisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvittelet av-mammojen näyttävän tuolta mallilta, niin ei ihme että jaksat kesästä toiseen istua täällä hinkkaamassa.
Miksi aloitit uuden keskustelun samasta mekosta?
Mieluusti joku tämmöinen on ihan kiva, jos kantaja on myös...ihan...kiva...
Omaan silmääni tuo on sellainen muodoton kauhtana eli en tilaisi. Hihat aivan liian leveät ja isot.
Aika kamala vihreän sävy, sellainen jota englanniksi kuvaisin sanalla "garish".
Vierailija kirjoitti:
Aika kamala vihreän sävy, sellainen jota englanniksi kuvaisin sanalla "garish".
Ihan vaan räikeä suomeksi.
Tulee aina välillä sellainen tunne että joku vaate "kutsuu" minua ja ihan poikkeuksetta kun sellaisen vaatteen olen ostanut siitä on tullut yksi lempivaatteistani jota käytän paljon. Itse en tuosta mekosta tykkää, mutta jos se on sinun tyylisesi ja tulisit sitä käyttämään niin osta.