Miten aivojen magneettikuvauksiiin pääsee?
Kommentit (11)
Ei ole saatana mun vika jos mullla on aivoissa vikaaa.
Tutkimus maksaa, joten pitää olla hyvä syy kallopallon kuvaukseen, että lääkäri lähetteen kirjoittaa.
Oletko kolahuttanut pääsi, jatkuva päänsärky jne
Joskus aikaisemmin oli City-terveys tjsp. Sinne pääsi magneettikuviin, kun maksoi heti, ja niitä turhaakin turhempia lääkäreiden lähetteitä ei tarvinut.
Ikävä kyllä City-terveys ostettiin pois ja sen hintataso olikin alhainen ollakseen suomalaista tasoa. Suomessa muuten käytetään vähemmän magneettikuvausta kuin monessa muussa eu-maassa. Käsittämättömien hintojen lisäksi laitteisto on ikäntynyttä ja vanhaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikaisemmin oli City-terveys tjsp. Sinne pääsi magneettikuviin, kun maksoi heti, ja niitä turhaakin turhempia lääkäreiden lähetteitä ei tarvinut.
Ikävä kyllä City-terveys ostettiin pois ja sen hintataso olikin alhainen ollakseen suomalaista tasoa. Suomessa muuten käytetään vähemmän magneettikuvausta kuin monessa muussa eu-maassa. Käsittämättömien hintojen lisäksi laitteisto on ikäntynyttä ja vanhaa.
Se on nyt nimeltään SYNLAB. Ilman lähetettä jonkun kympin kalliimpi mutta edelleen toimii. Olen käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt nimeltään SYNLAB. Ilman lähetettä jonkun kympin kalliimpi mutta edelleen toimii. Olen käyttänyt.
Hei, hyvä tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Synlabin kautta pääsee ilman lähetettä? Mutta kuka lääkäri tulkitsee kuvat jos ei ole lähetettä?
synlab on esim. tampereen ratina kauppakeskukses,soita puhelimel ajanvaraus,radiologi tekee sen lausunnon jossa kertoo mitä löytyi. hinta taitaa olla 300-400 e ilman mitään byrokratiaa vaan omal päätöksellä. moni selkävaivanen saanut myös diagnoosin kun on mennyt itse kuviin. muuten väitetty vaivaa psykologiseksi löytynytkin kasvaimia,välilevyn ongelmia ym.
lääkärin lähetteellä