Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuten hyvä miesehdokas, mutta puhelimena vanhahko nokia, ei voi esim. lähettää whatsapp-viestiä

Vierailija
28.05.2022 |

Olisiko asia sinulle turn-off?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi tollasen kanssa. Miksi se ei hanki älyluuria?

Miksi Whatsapp on sinulle kynnyskysymys?

Vierailija
22/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla hyvä mies, tuollainen puhelin herättää epäilyksiä rikollisista puuhista.

Herättää tyhmissä tollukoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei pysty edes verkkopankkia käyttämään. Jonottaa jossain OP:n ovella aamulla klo 7 🤣

Minä en ole käyttänyt koskaan verkkopankkia, vaikka olisi kyllä mahdollisuus. Mutta en ole myöskään seisonut minkään pankin ovella.

Vierailija
24/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei pysty edes verkkopankkia käyttämään. Jonottaa jossain OP:n ovella aamulla klo 7 🤣

Hoidan kaikki pankkiasiat tietokoneella. 

Vierailija
25/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut asemassa, jossa minulle selvisi, että Paavo Lipposella ei ole verkkopankkia. Tästä on jo kymmenisen vuotta, mutta kyllä siihenkin aikaan se oli hyvin poikkeuksellista. Laskujen maksu taisi hoitua vaimon verkkopankin kautta. 

Jos on riittävästi rahaa, voi silti saada pankista ihan hyvää palvelua, vaikkei sitä verkkopankkia olisikaan. Varakkaimmat ihmiset asioivat siellä yksityispankin puolella. Tavallinen tallaaja ei edes tiedä mitä yksityispankki tarkoittaa.

Vierailija
26/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla ihan kartalla :)

Vierailija
27/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun laskut hoitaa sossutäti suoraan. 🤣

Vierailija
28/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn-off? turn off sulla on housuissas.

Oletpa pinnallinen ihminen. Mitä se sulle kuuluu mimmonen puhelin kelläkin on.

Vierailija
29/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen olen vähän, vaihtaisin itsekkin vanhaan Nokiaan heti jos vaan saisin pidettyä ihmisiin yhteyttä sillä kumminkin.

Minun tuttavista monet on semmoisia että normi puheluihin ei vastata juuri ikinä ja jälkeenpäin kysytään sitten messengerissä tai whatsapissa että oliko sulla mitä.

En tiedä oppisko ihmiset sitten siihen jos mitään muuta kautta ei vaan saisi enää yhteyttä kun perinteisellä puhelulla tai tekstarilla 🤔 pankki yms. asiat voisi hoitaa ihan läppärilläkin.

Vierailija
30/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin? Miten hän juttelee tästä päätöksestään? Onko se miehen periaate? Onko hän niin jääräpäinen vai onko hän jäänyt joskus johonkin jumiin ja vanhaan aikaan jääminen on hänelle pako siitä? Miten hän suhtautuu muiden nykypäivän kännyköiden käyttämiseen, ylimielisesti, vihamielisesti vai asia on ok? Se ratkaisee paljon jo koko tyypin ajatusmaailmasta, eli miten hän suhtautuu muihin ihmisiin.

Minulle puhelin on renki, ei isäntä, olen yrittäjä ja käytän puhelinta monipuolisesti firmani asioiden hoitamisessa, joten en palaisi enää 90-luvun loppuun. En tiedä jaksaisinko katsoa mitään luultavasti jukuripäistä tyyppiä.

Vierailija
31/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin haluaisin kännykäkšeni sellaisen tiiliskiven kokoisen Mobira Citymanin, jos sellainen vain toimisi nykyverkoissa. Olisi todella tyylikäs palaverissa neukkarin pöydällä pystyssä! Eikö tarvitsisi lukea mitään sähköposteja ja turhanpäiväisiä viestejä.

Totta! Ajatelkaa nyt mielikuvaakin! Toisilla pukumiehillä on ne pikku kännykät pöydällä lappeellan mutta yhdellä on valtava paksu mötikkä uljaasti pystyssä pöydällä! Kumpi kiinnostaa enemmän?

hahahaha pikkuinen kännykkä onkin asia jossa miehet kisailee kenellä on pienin!

Palsanmäen huutokaupassa oli semmonen vanha mobira, oli se aika hulppea peli!

Mutta ei AP tajua hyvän päälle mitään!

Vierailija
32/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JESS! KERRANKIN MIES!

Joka ei ole kännykän eikä minkään muukaan nykyaikasen laitteen ja ilman akaikasten typerien " NS. Naamakirja" sovellusten orja!

Kunhan ei ole väkivaltainen, petturi on Hyvä asia.

Mies joka ei laittele kännykkään joka saa.. n risausta kuvina videona jakeluun !

Mitä vaan ikinä juolahtaisikaan mieleen tällälläisten hienouksien omistajilla mieleen lähettää itsestään älyttömiä videoita.!

Mulle Ei trunn off .Ei kännykän takia!

Vierailija
33/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähån tapaa palstan tätejä. Erityisesti päivinä jona eläke tulee.

5/5

JIPPII! Eka kerta kun sulle jokin kommentti kelpasi!

Onnittelen ja papukaijamerkki päälle!

Palstapoliisin onnenpäivä, kai nyt kakkukahvit keitit!

Vierailija
34/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsissus! Miehen arvo kännykässä. Ei sullakaan hyvin mene. Vaikka ois mikä vaimonhakkaajapubipertti, kunhan on HIENO kännykkä...

Vierailija
35/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JESS! KERRANKIN MIES!

Joka ei ole kännykän eikä minkään muukaan nykyaikasen laitteen ja ilman akaikasten typerien " NS. Naamakirja" sovellusten orja!

Mies joka ei laittele kännykkään joka saa.. n risausta kuvina videona jakeluun !

Mitä vaan ikinä juolahtaisikaan mieleen tällälläisten hienouksien omistajilla mieleen lähettää itsestään älyttömiä videoita.!

En tunne yhden yhtä miestä, joka jakaisi muille videoita tai kuvia itsestään. Missä maailmassa elät?

Vierailija
36/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on vanha nokian puhelin. 😄

Vierailija
37/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsissus! Miehen arvo kännykässä. Ei sullakaan hyvin mene. Vaikka ois mikä vaimonhakkaajapubipertti, kunhan on HIENO kännykkä...

Hohhoijaaa.. kyllä ap:n mies kuulostaa hieman menneessä ajassa olevalta valitettavasti. Tietenkin jos hänen työnsä on vaikka traktorissa istumista, niin eihän siellä enempää tarvitse, mutta aika moni juttu toimii nykyään kaupungissa kännykällä ja kännykästä saa apua moneen asiaan halutessaan. Ehkä tyyppi on joku maalainen ja vanhanaikainen muissakin asioissa. Ei ihan tätä päivää, eikä eilistäkään, vaan vuodelta 1998.

Vierailija
38/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JESS! KERRANKIN MIES!

En tunne yhden yhtä miestä, joka jakaisi muille videoita tai kuvia itsestään. Missä maailmassa elät?

Googleta vaikkapa hollolan kuolonkolari.

Kyseinen isukki mainosti somessa vaikka mitä, pääosin sitä kuinka upeeta ja hienoa hänen perhe-elämä on, jakoi todella paljon kuvia lapsistaan, rakkaasta vaimostaan jne.

Ja niin ne kulissit kaatui.

Tuollaiset ihmiset on vaarallisia.

Tervejärkiset elää sitä omaa elämää, ei ylläpidä kulisseja ja ole riippuvaisia somesta.

Vierailija
39/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JESS! KERRANKIN MIES!

Googleta vaikkapa hollolan kuolonkolari.

Kyseinen isukki mainosti somessa vaikka mitä, pääosin sitä kuinka upeeta ja hienoa hänen perhe-elämä on, jakoi todella paljon kuvia lapsistaan, rakkaasta vaimostaan jne.

Ja niin ne kulissit kaatui.

Tuollaiset ihmiset on vaarallisia.

Tervejärkiset elää sitä omaa elämää, ei ylläpidä kulisseja ja ole riippuvaisia somesta.

En googleta, sillä en tunne tuotakaan miestä. Tottakai on isukkeja ja mammoja, jotka tekevät typeryyksiä. On ollut aikaa ennen kännyköitä ja on tästä eteenpäinkin.

Myös ap;n helmi voi olla täydellinen kakkiainen, vaikka hänellä ei olekaan nykyaikaista puhelinta.

Vierailija
40/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut asemassa, jossa minulle selvisi, että Paavo Lipposella ei ole verkkopankkia. Tästä on jo kymmenisen vuotta, mutta kyllä siihenkin aikaan se oli hyvin poikkeuksellista. Laskujen maksu taisi hoitua vaimon verkkopankin kautta. 

Jos on riittävästi rahaa, voi silti saada pankista ihan hyvää palvelua, vaikkei sitä verkkopankkia olisikaan. Varakkaimmat ihmiset asioivat siellä yksityispankin puolella. Tavallinen tallaaja ei edes tiedä mitä yksityispankki tarkoittaa.

Vaitiolovelvollisuus!