Seksiä nakurannoilta?
Kommentit (217)
Lopulta antoi 3:lle, vaikka lähtiessä sovittiin että vain saavat katsoa.
Nythän ryhmäseksi Suomen rannoilla on taas uutisissa. Närkästyttää ihmisiä, vaikka kuulisivat asiasta vain median välityksellä. Mikseivät saisi syrjässä omissa oloissaan harrastaa seksiä?
Tuossa jutussa ei ole kyse kenenkään tuohtumuksesta vaan IS:n mainostuloista, koska nuo artikkelit nousevat aina klikatuimmiksi pääuutisiksi. IS ei julkaise mitään lukijoita ärsyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ranta jutussa kyseessä?
Espoon Oittaa?
Näin syyshelteillä Kopparnäsissä...
Muutama vuosi sitten Kroatiassa, kaksi nuorta, hyväkroppaista ja nättiä naista kokeili nudistirantaa eka kertaa elämässään. Minä jätin stringit päälle; yläosan otin pois. Ystäväni oli alasti. Jotakuinkin heti alkoi miehiä ilmestyä ympärillemme Minua kehotettiin riisumaan alaosakin; pyydettiin levittämään jalkojani/ näyttämään pimppaa Haluttiin kosketella rintoja ja myöskin haaraväliä. Kumpikaan.meistä ei tykännyt ko ahdistelusta, joten lähdimmekin pois nopeasti.
Mitä jos nakurannalla alkaa seistä? Onko sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos nakurannalla alkaa seistä? Onko sallittua?
No vaikea sitä kieltää on, kun on täsyin luonnollinen ja mahdollinen reaktio. Mutta ei sitä tarvi kenenkään naamalle heilutella. Eli kunhan et esittele stondistasi, niin ihan ok.
Tänään taitaa olla tämän vuoden viimeinen päivä kun seksiä jaossa Kopparnäsissä.
Kausi ohi!
71 seksihellepäivää.
Hyvin ollut pariskuntia tyrkyllä. Yyteri oli pettymys, Kopparnäs ei.
Nuorena poikana, repputuristina, olisin saanut Kroatiassa seksiä saksalaiselta pariskunnalta, kutsun hotelliin, mutta ujona ja siveellisenä poikana kieltäydyin kohteliaasti. Sittemmin olen ymmärtänyt, mikä loukkaus se oli. Kun tarjotaan alkoholia tai mies vaimoaan toiselle miehelle, siitä ei sovi kieltäytyä. Eihän meidän olisi tarvinnut ihan päätyyn asti mennä.
Nyt parit nakuilemaan Kopparnäsin, lauantaina 19.7. puolilta päivin https://asiointi.maanmittauslaitos.fi/karttapaikka/?lang=fi&share=custo…
Onko vilkasta Kopparnäsissä nyt?
P.rvot p.nevat vaikka koiria.