Depeche Moden paras laulu?
Vain yksi. Omani on Policy of truth. Olisihan niitä monta muutakin mutta nyt vain yksi ja yksi.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Itselle Depeche Mode ei ole kunnolla koskaan kolahtanut siten että olisin alkanut ihan fanittaa, joten en ole hirveän syvällisesti tutustunut tuotantoon hittejä lukuunottamatta. Olen -84 syntynyt, mutta minulle se syntikkasoundi on ollut ehkä vähän liian kasaria, kun tykkään itse enemmän kitarapainotteisesta musiikista. Gahanin persoona on myös vaikuttanut aina jotenkin ylimieliseltä, voin toki olla väärässäkin. Kova ja merkittävä bändi silti ja Enjoy the Silencin ja Personal Jesuksen lisäksi sanoisin omaksi suosikikseni Dream On, ehkä juuri sen kitaran takia. Täytyy ehkä nyt Fletcherin kunniaksi kuunnella taas pitkästä aikaa vähän Depeche Modea.
Taisi huumeet (oliko heroiini) kun vaikutti selväsri Dave Gahanin olemukseen. Itsekin vierastin sitä aikaa kun oltiin hyvin kovia ja nihilistisiä, siis ysäriltä eteenpäin. Gahanin lahjakkuus ja karisma on kuitenkin silmiinpistäviä jo uran alussa ja ihan huikea hänen hymynsä.
Kuha on Lontoosta niin kaikki käy. Minkäverran nuolivat lappuja tai polttivat pilveä voi arvata.
Skeidaa musaa kaikki tyynni
turunDJ kirjoitti:
Kuha on Lontoosta niin kaikki käy. Minkäverran nuolivat lappuja tai polttivat pilveä voi arvata.
Skeidaa musaa kaikki tyynni
Kuha on kala ;D
Turku se taas loistaa tietämyksellään :DDD
Luulen kyllä, että olet oikeasti tamperelainen, koska tuntemani turkulaiset ovat fiksumpia, jopa kännissä ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa Dm kappale jonka tunnen on Personal Jesus
Samoin. Oma The Yhtyeeni on ollut jo 80-luvulta Pet Shop Boys
Ei tuo teille kummallekaan vielä ole liian myöhäistä tulla mukaan ja löytää hienoja biisejä, vaikka toisaalta ihan käsittämätöntä, jos PSB:tä on kuunnellut, niin ei ole DM:ää huomioinut.
Samoin. Oma The Yhtyeeni on ollut jo 80-luvulta Pet Shop Boys