Jos on 50v, voiko pukeutua kesällä näin?
https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1062872004.html
Tällanen tyyli kiinnostaisi kovasti
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Jos on 50v, voi pukeutua niin kuin haluaa. Pääasia, että pukeutuu, etenkin, jos ihmistenilmoille menee.
Joo se on inhottavaa kun kassajonossa alaston kaivaa esiin maksukortin.
Minun vaimoni on 49 ja hyvinkin voisin kuvitella hänen pukeutuvan noin.
Siinä ja siinä... Rannalla kyllä, kaupungilla ei.
Ohhoh, jos on timmissä kunnossa. Mutta minusta tuo on mautonta.
N51
rock-festareilla. ja riippuu enemmän kropasta kuin iästä
Jos sinulla on 50-vuotiaana kuvan vartalo niin tottakai voit käyttää vaatteita jotka näyttävät hyvältä vain ja ainoastaan sellaisen päällä.
Voi varmaan, muttei tuo kyllä enää hyvältä näytä viisikymppisellä. Fakta se on sekin.
Vaatii tosi nuoren ja timmin vartalon sisään. Nuorilla naisilla on samaan aikaan oikeista paikoista kaareva, pehmeä mutta silti kiinteä paketti. Iho kimeltelee juuri noin kuin mallillakin.
Jotkut sanoo ettei tällaisia naisia oikeasti olekaan, mutta kyllä niitä on. Olen omin silmin nähnyt ja käsin tuntenut.
Jos on hyvä vartalo, niin kyllä. Minä pukeudun nuorekkaasti vieläkin. Tiukkoihin vaatteisiin. Olen timmissä kunnossa, koska treenaan ja syön terveellisesti. Pukeudu sillä tavalla, että sinulla on hyvä olo. Se säteilee sinusta ympärillä oleviin 🧡
Itse olen juuri 50 täyttänyt enkä olisi tuohon tyyliin pukeutunut sitten teini-iän. Oma tyylini on klassisempi. Mutta jokainen tyylillään. Ei se iästä saa kiinni olla.
Kyllä 50-vuotiaan pitäis jo itse kyetä miettimään miten pukeutuu.
Enemmän se pukeutuminen pitäisi olla kiinni siitä miltä kroppa näyttää, ei iästä. Omani ei salli tuollaista pukeutumista, vaikka en ole ylipainoinen.
N44
Koskahan päästäis siitä eroon, että pitää miettiä ja kysyä muiden mielipiteitä, siitä miltä ite haluais näyttää, mutta ei olla varmoja hyväksyykö muut mut tälläsenä
Tuo on juuri passeli asu viisikymppiselle mökkiasuksi. Ei sillä kuitenkaan kylän kauppaan kannata lähteä.
Jos on 50v, voi pukeutua niin kuin haluaa. Pääasia, että pukeutuu, etenkin, jos ihmistenilmoille menee.