Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi ylioppilaalle, jos et ole kutsuttu juhliin?

Vierailija
27.05.2022 |

Ystävän lapsi pääsi ylioppilaaksi ja jotenkin haluaisin häntä muistaa, vaikka en juuri häntä tunne enkä ole juhliin menossa tai kutsuttukaan.

Mitä antaisitte ja paljonko rahaa käyttäisitte? Olen miettinyt lahjakorttia tai ihan rahaakin, mutta mikä olisi sopiva summa tässä tapauksessa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaivaisi asialla päätäni, jos minua ei olisi kutsuttu juhliin.

Jättäisin väliin koko asian.

Vierailija
22/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 on ihan sopiva rahana. Ei ole liikaa, että saaja nolostuisi, koska et ole saanut kutsua. Ehkä vielä parempi olisi, jos olisi joku konkreettinen lahja, jossa on jokin ajatus takana, jolloin välittyisi enemmän se "ajattelin sinua ja halusin muistaa". Mutta jos ei ole kovin tuttu, niin se on haastavaa.

Lahjakortti voi olla esimerkiksi johonkin kivaan ravintolaan tai kahvilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin tuttujen penskojenruusuadressiin femman jokaiselle, täällä on suurimmalla osalla yleinen kutsu, ne jotka asuu ahtaasti kerrostalomörskissään kutsuu hlökohtaisesti varmaan vain ihan lähisuvun, kun ei niihin koppeihin sakkia mahdu.

Vierailija
24/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakka tyhjiä kutsukortteja?

Vierailija
25/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti jotkut laittaa lehteen lapsensa tilinumeron?

Vierailija
26/26 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Ei ylioppilas tarvitse mitään ihme lahjoja tai rahaa.

Eikä tämä ole mikään provo. Sekä minä, puolisoni että lapseni ollaan ylioppilaita, mutta eihän ylioppilaaksi pääsy ole mikään juhlan aihe, vaan vasta paperi matkalla seuraavaan koulutukseen.

Tottakai se on juhlan aihe. Moukkamaista väittää muuta.

Lukio on kovaa puurtamista vähintään kolme vuotta, eikä siellä todellakaan kaikki pärjäisi. Kun lakin saa, on se todella arvostettava juttu, sekä juhlan ja muistamisen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän