Jos lähdette baariin niin miten pokaatte siellä muijia ja äijiä?
Kommentit (67)
Ensin katsekontakti. Jos siihen vastataan, menen juttelemaan niitä näitä. Ehdotan että otetaan vielä yhdet. Siinä sivussa kosketusta, ei käpälöintiä. Tässä vaiheessa jompikumpi ehdottaa, mennään meille tai teille. Ei tietenkään ole onnistunut aina, kun on joku kiinnostanut, mutta todistettavasti useamman kerran sekä naisiin että miehiin. Itse olen siis nainen.
Kerran on käynyt niin että pari naista oli baaritiskin sivussa ja toinen heistä nosti mulle hameen helmaa ja sieltähän pilkisti paljas tuhero ilman pikkareita. Olin vähän äimän käkenä, mut tämä oli niin vihreä valomerkki, ettei helpommin olisi voinut yhteinen ilta alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että on tällainen ketju, siis viimeiset 2-3 vuotta rajoitusten vuoksi ei olisi ollut!
Veit sanat suusta.
Viimeksi marraskuussa 2019 joku koitti pokailla. Sitten tuli synkkyys. Tänään istuin ratikassa ja kivannäköinen mies katseli minua, vilkaisi poispäin ja käänsi katseensa uudestaan minuuun. Vaikka mitään muuta ei tapahtunut kuin pelkkää silmäilyä niin olisin halunnut kiljua kiitosta. Synkkyyden keskellä ei mitään tälläistä tapahtunut, sitä kulki vain laput silmillä. Nyt tuntuu että valo pilkistelee uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on riittänyt, että on naisille kohtelias ja tuottaa kokonaisia lauseita.
Loppuuko naisen kiinnostus kuin seinään miehen käyttäessä lauseenvastiketta? Äh, tai siis loppuuko naisen kiinostus kuin seinään, kun mies käyttää lauseenvastiketta?
Vierailija kirjoitti:
Moni mies tulee aivan liian kännissä iskemään. Harvaa naista kiinnostaa mies, joka ei edes kunnolla pystyssä pysy.
Totta tämä ja itselle tapahtui monta kertaa. Jos nainen oli muutamat juomat ottanut ja itse paljonkin, niin eihän siitä mitään tullut. Mutta en jäänyt siihen mitään jankkaamaan, vaan toista etsimään ja jos oli samoissa meiningeissä niin siitähän saattoi tulla ihan mukavaa. Pilleri oli kuitenkin mukana oltava jos johonkin aikoi pystyä. Ja sittenhän pystyi, illalla yksi tai kaksi kertaa, ja aamulla samat.
Useimmiten flaksi on käynyt silloin, kun olen bongannut yksinäisen naisen vailla seuraa ja mennyt sit kyselemään niitä näitä ja tarjonnut juoman. Siitä se lähtee.