Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua luullaan ainakin 10v vanhemmaksi kuin oikeasti olen

Vierailija
27.05.2022 |

En polta hirveitä määriä eikä tupakoinnin pitäisi edes näkyä tässä iässä ja olen hyvin satunnaisesti polttanut, kerran pari kuukaudessa.
Elämäntavat ok muutenkin, olen normaalipainoinen ja liikun, käytän aurinkorasvaa maanisesti ja huolehdin ihostani, meikkaan ja pukeudun siististi.
Silti minua luullaan paljon vanhemmaksi kuin oikeasti olen.
Eilen kävin yhdellä nuorisotalolla juttelemassa, olen tehnyt siellä satunnaisesti työkeikkaa ja nyt oli uusi työntekijä ja hänen kanssaan juttelin että olisipa mukava taas joskus käydä täällä kunhan töiltä ehtii.
Ohjaaja oli aika järkyttynyt kun kysyi kuulunko vielä heidän kohderyhmäänsä (10-28v), ja sanoin että minulla on vielä 10 vuotta aikaa että yläikäraja tulee vastaan. :D
Ohjaaja kiusaantui, tuli pitkä hiljaisuus ja sitten hän sopersi että tarkoitin toki luonteen ja yleisolemuksen perusteella, ei niinkään ulkonäöllisesti.
Tätä sattuu usein, koskaan ei ole kysytty papereita kaupassa ja rouvittelua kuulen hyvin usein.
Haluaisin näyttää nuorekkaammalta mutta en tiedä mistä aloittaa.
Otsassa minulla on melko syvät juonteet jo nyt eikä niihin tunnu mikään auttavan, pistoshoitoihin ei opiskelijabudjetilla oikein ole varaa eikä huvita tässä iässä sitä rumbaa aloittaa.
Edullisia vinkkejä nuorempaan olemukseen kaivataan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ainakin tekee todella paljon.

Hoikka näyttää aina nuorelta.

Vierailija
2/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas luullaan ainakin 10 vuotta nuoremmaksi. Uudessa työpaikassa juuri kysyttiin, että jatkuuko mulla vielä syksyllä opiskelut. Olen 41.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä tuosta on vain hyötyä.

Vierailija
4/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin valitettavasti. Pitäis jaksaa meikata ja laittaa hiukset ja  pukeutua kauniimmin. Ja laihduttaa 40 kg.

En jaksa, mitä väliä 

Vierailija
5/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena aina tuollainen, mutta minua se ei todellakaan haitannut, päinvastoin nautin kun minut otettiin vakavasti aikuisena, pääsin yökerhoihin joihin ei ollut ikää jne. Olin sekä vanhan näköinen mm. otsa- ja kaularyppyjä tuli jo yläasteella, myös tyyliltäni virkanaistyyppinen, klassinen. 

Toisaalta nyt kun olen 47, moni hämmästyy ikääni. Kampaajakin sanoi että kuvitteli että olisin noin 35 kun tyrmäsin hänen ehdottaman tyylin turhan nuorekkaana. Näytän aika samalta kuinn kaksikymppisenä, jokuunen uusi silmäkulmaryppy vaan. 

Vierailija
6/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis 18-vuotias?

On kyllä tosi outoa, jos papereita ei kysytä. Vaikka olisit 10 vuotta vanhemman näköinen, niin pitäisi ne silti kysyä. Mun 34-vuotiaalta pojalta kysytään kuulemma miltei aina. Ei edes ainakaan mun silmään ole erityisen nuoren näköinen.

Vierailija
7/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin luultiin n. 25 vuotiaaksi asti aina paljon vanhemmaksi, tämän jälkeen se loppui, olen 33 ja minua on luultu parikymppiseksi :o Ihmiset ihmettelevät miten minulla voi olla jo lapsia kun olen niin nuori. Olin ennen aivan varma että 30-vuotiaana näytän jo 40-vuotiaalta :D Nyt en tiedä pitäisikö jotain alkaa muuttamaan että näyttäisin enemmän ikäiseltäni..

Vierailija
8/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis 18-vuotias?

On kyllä tosi outoa, jos papereita ei kysytä. Vaikka olisit 10 vuotta vanhemman näköinen, niin pitäisi ne silti kysyä. Mun 34-vuotiaalta pojalta kysytään kuulemma miltei aina. Ei edes ainakaan mun silmään ole erityisen nuoren näköinen.

Ei multakaan ole koskaan kysytty. Olen 33v ja tuo alle30v sääntö on ollut voimassa jo varmaan kymmenen vuotta.

Vierailija
9/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua siis arvioidaan yleensä noin 30-35v.

Yläasteella jo sama homma, minua on usein luultu kavereiden äidiksi ja jopa isosiskoni äidiksi.

Positiivista on kuitenkin se, että minut otetaan aina vakavasti enkä ole koskaan kohdannut tytöttelyä tai mitään väheksyntää ikäni perusteella.

Minä kyllä panostan ulkonäkööni ja usein on kehuttu tyylikkääksi ja kauniiksi, pukeudun melko klassisesti ja käytän paljon korkokenkiä.

Meikkikin on melko luonnollinen huulipunaa lukuunottamatta.

Sanoisin, että tyylini on sellainen jota voi kantaa hautaan asti ylpeydellä.

Ap

Vierailija
10/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se aurinko rasva. Usko se on myrkkyä.

Vierailija
11/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pysyt pitkään saman näköisenä.

Vierailija
12/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään vaikuttaa tyyli ja kokonaisuus. Hyvä iho.

Mulla on hyvä, kuulas iho ikäisekseni ja sirot kasvot, luullaan lähes aina 30v vaikka olen 47v. Alkossa kysytään aina paperit kun ostan vinkkuu 🤭. Ja oon hoikka.

Vierailija
13/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin luultiin 18-vuotiaana aina vähintään 24-vuotiaaksi. Nyt olen 38-vuotias ja ihmiset suhtautuvat neutraalisti kun kuulevat ikäni. Luulen näyttäväni ikäiseltäni. 

Vierailija
14/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua siis arvioidaan yleensä noin 30-35v.

Yläasteella jo sama homma, minua on usein luultu kavereiden äidiksi ja jopa isosiskoni äidiksi.

Positiivista on kuitenkin se, että minut otetaan aina vakavasti enkä ole koskaan kohdannut tytöttelyä tai mitään väheksyntää ikäni perusteella.

Minä kyllä panostan ulkonäkööni ja usein on kehuttu tyylikkääksi ja kauniiksi, pukeudun melko klassisesti ja käytän paljon korkokenkiä.

Meikkikin on melko luonnollinen huulipunaa lukuunottamatta.

Sanoisin, että tyylini on sellainen jota voi kantaa hautaan asti ylpeydellä.

Ap

Se on tuo sun tyyli. Jos haluat oikeasti näyttää ikäiseltäsi, pukeudu kuin ikäisesi yleensä. Farkut, tennarit ja hupparit vaikka, hiukset ponnarilla, ei meikkiä tai sitten instagram-trendimeikki. Jos pukeudut ja laittaudut kuin nelkymppinen virkanainen, kyllä sua vannhemmaksi luullaan.

Vierailija
15/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se aina näin ole. Varsinkin 50 + ikäiset ihmiset monesti laihduttuaan ovat ylen kurttuisia naamaltaan, kun taas lievällä ns ylipainolla iho on sileä eikä voisi vanhemmaksi luulla. Vanhemman ihmisen normaali BMI:kin on suurempi, taitaa olla 27, eikä syyttä.

Vierailija
16/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei yllätä että palstalla on näitä ikinuoria jotka käyvät vielä 80-vuotiaanakin teininhupakkona.

En kaipaa tänne nyt kehuja siitä miten teillä on upeat geenit ja miten täydellisiä olette, vaan mitä minä voin tehdä kun ei vielä tässä elämänvaiheessa ole varaa hakeutua plastiikkakirurgille?

Harrastan kuntosalia ja lenkkeilyä useita kertoja viikossa, syön lähinnä kasvisruokaa, en käytä alkoholia ollenkaan ja tupakkaa menee harvoin.

Nukun ihan hyvin myös.

Ap

Vierailija
17/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi näyttää nuoremmalta, jos olet kaunis ja tyylikäs?

Mieluummin niin päin kuin tyylitön wt.

Vierailija
18/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se aina näin ole. Varsinkin 50 + ikäiset ihmiset monesti laihduttuaan ovat ylen kurttuisia naamaltaan, kun taas lievällä ns ylipainolla iho on sileä eikä voisi vanhemmaksi luulla. Vanhemman ihmisen normaali BMI:kin on suurempi, taitaa olla 27, eikä syyttä.

Samaa mieltä. Normaalisti painoindeksi on jotain 24. Sitten laihduin suolistosairauden takia yli 10 (pahimmillaan 15) kiloa ja olin todella paljon vanhemman näköinen. Kaikki rasva tuntui ensimmäisenä lähtevän kasvoista ja rinnoista ja olin todella kuivan ja ryppyisen näköinen. Huh, nyt kilot ovat tulleet takaisin ja pari kiloa extraakin. Mieluummin näissä kiloissa!

Vierailija
19/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko tyylini mitenkään niin hirveän epänuorekas, ei ainakaan täällä päin muutkaan nuoret mitään huppareita ja farkkuja käytä.

Yleensä minulla on mustat suorat housut ja valkoinen t-paita.

Mekkojakin aina joskus, varsinkin nyt kesällä.

Arkikenkinä on mustat vanssit, korkokenkiä käytän kyllä myös usein koulussa ja vapaa-ajan menoissa.

Laukkuna käytän yleensä jotain kangaskassia.

Huppareitakin löytyy ja työvaatteena käytän yleensä mahdollisimman mukavia ja löysiä vaatteita, on fyysisesti raskas työ jossa paljon nostoja ja likaista hommaa.

Töissäkin on silti luultu vanhemmaksi.

Ap

Vierailija
20/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan mieheksi.

-voimaantunut rekkalespo