Sex tape Suomi, mikä ihmisiä vaivaa?
Nämä siis lähettelee kavereilleen itsestään panokuvia. 🙄 Miksi kaikki päävikaiset esitellään nykyään tv:ssä kuin olisivat normaaleja?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/3c42c2f1-e2a4-4d4e-b414-7e98e9c…
Kommentit (130)
Alaston Suomi- sivustolla yhä useampi esiintyy tunnistettavasti.
Pari viimeistä vuotta on muuttanut huimasti kulttuuria siellä.
Täytyy sanoa, että vaikka itse olenkin mielestäni avoin swksuaalisuudelle ja kokeilevainen, niin en tykkäisi, jos ystävät laittaisivat minulle kuvia leikeistään. Mutta tässä tämän pariskunnan täytyy tietää, että se on ok?! Silloin sitä ei voi tuomita.
Saanko maanomistajana vaatia jokamiestä kulkemaan metsässäni pukeutuneena ja voinko kieltää moiset leikit, kun olen lasteni kanssa metsässä marjassa?
Vierailija kirjoitti:
Nyky normi, mitä vinksahtaneempi, sitä parempi!
Ei ole edes liioittelua sanoa, että suhdeluku on mennyt päälaelleen: sen verran, mitä vanhaan hyvään aikaan oli ns. epänormaaleja, on nyt normaaleja, ja toisinpäin - valitettavasti 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että vaikka itse olenkin mielestäni avoin swksuaalisuudelle ja kokeilevainen, niin en tykkäisi, jos ystävät laittaisivat minulle kuvia leikeistään. Mutta tässä tämän pariskunnan täytyy tietää, että se on ok?! Silloin sitä ei voi tuomita.
No onko se ok, jos ystävän kommentti on lakonisesti että yllätys. Vai olisiko kyse ystävästä, joka jostain syystä, ehkä säälistä, ei potki ystäväpiiristään tätä vinksahtanutta pariskuntaa vaikka käyttäytyvät kuin vähä-älyiset.
Siis mitä.... ihan oikeasti.
Ja ihmiset vielä katselee jotain tällaista?
Tämä on taas aivan käsittämättömän typerä ja sairas ohjelmaformaatti. Vai onko tämä jotain upeeta, rohkeeta ja voimaannuttavaa? Jos ei ymmärrä niin on hiekkap**** ja ei ole sinut seksuaalisuuden kanssa.
Mä en oikeesti ymmärrä.
Oudompaakin on, tuliko se nyt sulle jotenkin yllätyksenä? En itse katso sarjaa, mutta on hyvä, että tuodaan esiin se, että ihmiset toteuttavat seksuaalisuuttaan eri tavoin. Miten se sua häiritsee noin paljon?
Mikä muija toi Kihlström luulee muutenkin olevansa? Jäänyt vissiin joku teinivaihe päälle, että seksi on ihmeellinen asia?
Woketus etenee kerta kerralla sairaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oudompaakin on, tuliko se nyt sulle jotenkin yllätyksenä? En itse katso sarjaa, mutta on hyvä, että tuodaan esiin se, että ihmiset toteuttavat seksuaalisuuttaan eri tavoin. Miten se sua häiritsee noin paljon?
Satun tykkäämään siitä että ihmiset käyttäytyy edes jotenkin sivistyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä ole aina perusteltu juuri sillä, että tehkööt sielä suljettujen ovien takana mitä tekevät?
Tämän näyttäminen tv-ssä ei ole minusta oikea paikka.
Seuraavaksi voidaan sitten tehdä se "murder tape" suomi jos kerran kaikki on sallittu, kuvataan vähän huippuosaajien teurastusta Itä-Helsingissä ja lyödään telkkariin, on se niin ihanaa kun nykyään voi kaikella mässäillä!
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi on siis ok, että sinäkin ns. pääsisit toteuttamaan osana jonkun toisen seksuaalisuutta? Eli sulle saisi lähettää panokuvia yllätyksenä, koska haluat, että muut saa toteuttaa seksuaalisuuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satun tykkäämään siitä että ihmiset käyttäytyy edes jotenkin sivistyneesti.
No ei moni käyttäydy. Katoaako tosiasia silmät sulkemalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi on siis ok, että sinäkin ns. pääsisit toteuttamaan osana jonkun toisen seksuaalisuutta? Eli sulle saisi lähettää panokuvia yllätyksenä, koska haluat, että muut saa toteuttaa seksuaalisuuttaan?
Ei, ei kuulu mun selsuaalisuuteen. Heidän ystävänsä varmaan osaavat sanoa, jos ei heidänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes liioittelua sanoa, että suhdeluku on mennyt päälaelleen: sen verran, mitä vanhaan hyvään aikaan oli ns. epänormaaleja, on nyt normaaleja, ja toisinpäin - valitettavasti 🤦🏻
Juuri teidän kauhistelijoiden takia tuollaista on. Koska tuo myy, pitää olla "rohkea", ja tienata sillä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä ole aina perusteltu juuri sillä, että tehkööt sielä suljettujen ovien takana mitä tekevät?
Tämän näyttäminen tv-ssä ei ole minusta oikea paikka.
Onko pakko katsoa, jos pelottaa?
Ei tähän voi olla muuta syytä kuin raha, että lähtee mukaan.