Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräänkö pissahätään tällä lääkityksellä?

Ujo sairaalassa
26.05.2022 |

Rikoin potkulaudalla nilkkani ja makaan nyt osastolla. Valitin itkuisena kipuja ja särkyjä ja kun ensin ei annettu mitään, niin nyt on sit yöks panacodia, mirtazapinia ja melatoniinia. Tuli ehkä juotua vähän liikaa vettä ja mehua ku joku lääke kai janotti. Nyt mä pelkään että nää vie tajun ja lirin yöllä alleni. Pitäiskö soittaa kelloa ja varottaa yökköä. Mutta mitä se auttaa, eihän se tiedä koska tuoda alusastia? Enkä mä nyt nuorena perusterveenä ihmisenä kehtais vaippaakaan pyytää. Mitä ihmettä mä nyt teen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtatsapiini viittaa kyllä masennukseen ja se on yleisempi nuorilla naisilla. Samoin pidätyskyvyn ongelmat on yleisempiä naisilla. Etten mä nyt tässä kohtaa miesflunssaa ensimmäisenä epäilis. Tosin potkulauta kyllä vois mieheen viitata. Mutta osataan me siskotkin ;) Mut joo, keskiverron pitäis herätä eikä pitäis olla ongelmia, mutta jos pitää kysyä, niin sit on varmaan just niitä tapauksia joille vahinkoja sattuu. En tiedä mikä siinä on, mutta kun ollaan viihteellä, niin aina (tai joka toinen kerta) joku ottaa liikaa ja kusee housuihinsa (paitsi minä) ja sit pitää vielä saattaa kotiin. Joten jos alko vie pidätyskyvyn, niin varmaan vie lääkkeetkin yhtä lailla.

Vierailija
22/22 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lääke voi heikentää kykyä kuljettaa moottoriajoneuvoa tai tehdä tarkkaa keskittymistä vaativia tehtäviä. On omalla vastuullasi arvioida, pystytkö näihin tehtäviin lääkehoidon aikana."

Lisäks mirtatsapiini syventää unta ja kehotetaan ottamaan just ennen nukkumaanmenoa. Eli en kyllä välttis suosittelis tottumattomalle omatoimista vessareissua kepeillä jos nilkka rikki. Ja veikkaan ettei ihminen kyllä heti herääkään jos on tollasen yötä vasten nielly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi