Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 30-40 vierasta YO-juhlissa vähän?

Vierailija
26.05.2022 |

Omissa juhlissa oli aikoinaan 100 ja nyt tuntuu, että noita vieraita on tulossa tosi vähän.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsutteko opettajia vuosien varrelta? Entä naapurit? Entä työkavereita ym. , vaikka eivät itse juhlakalua tuntisi henkilökohtaisesti?

Mitäpä veikkaisit? Kutsutteko naapurin Markon joka kännissä näyttää pippeliä oman tonttinsa pihakivellä?

Kaikilla meillä ei ole Markoa naapurissa.

Vierailija
22/26 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin on, jotka juhlivat vain perheensä kanssa, eikä siis vieraita tule ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä siellä nyt sata pitäis olla. Tai vaikka yhtä monta kuin sai puoltoääniä ylppäreissä.

Vierailija
24/26 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli alle 10. Ärsyttää vieläkin, koska kirjoitin aika hyvät paperit. Kaverilla oli cum laudea todistus täynnä ja yli 50 vierasta.

Jos kirjoittaa huonon todistuksen, sun mielestä ei ole aihetta kutsua runsaasti väkeä?

Minä kutsuin sukulaisia ja ystäviä juhlimaan lapsen valmistumista eka etappiin elämän varrella, en katsomaan todistuksen arvosanoja.

Samalla kertaa juhlittiin esikoisen eka am7mattitutkintoa ja kuopuksen lakkiaisia. Ihanat juhlat.

Vierailija
25/26 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä siellä nyt sata pitäis olla. Tai vaikka yhtä monta kuin sai puoltoääniä ylppäreissä.

Onneksi meidän jugendkartanon pihalle sopii monta sadan hengen juhlatelttaa. Ei haittaa, vaikka sataisi räntää. Teltoissa on patiolämmittimet. Pitopalvelu huolehtii tarjoiluista. Torvisoittokunta viihdyttää tunnin verran, sitten jatkaa bilebändi.

Tulee paineita järjestää vieläkin upeammat juhlat kun tyttäret aikoinaan menevät naimisiin pihanurmikollamme.

Vierailija
26/26 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaksikertaa puoltoäänet -verran vieraita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä