Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeisin näkemäsi elokuva ja mitä mieltä siitä olet?

Vierailija
26.05.2022 |

Itselläni on Hunt for the Wilderpeople.
On mielestäni hyvä elokuva.
Mukava elokuva, vaikka käsittee ikäviä aiheita ja sopivasti komediaakin on, mikä onneksi ei mene yli.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin Prometheus elokuvasta puuttui mielipide. Jos toinen tunsi että Prometheus jäi kesken niin eihän hän tietenkään ole nähnyt sitä Alien: Covenant -elokuvaa. Toisten aatteita elokuvista olisi ihan kiva kuulla.

Ap

Vierailija
22/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top Gun Maverick. Loistava, napakymppi. Tasapainoisesti suhdekuvausta ja toimintaa. Kuusikymppinen Cruise on hyväkuntoisen kuusikymppisen näköinen, ja virnistyksessä vilahtaa se nuori Tomppa. Muutava koskettava kohtaus. Hurjaa lentotemppuilua. Jännitystä. Komea musiikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit Merellä -elokuva. Se on parhautta valkokaalla!

Vierailija
24/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coda. Tykkäsin todella paljon. Koskettava, mutta myös hauska. Itketti varsinkin yhdessä kohtauksessa. Ansaitsi Oscar-voittonsa

Vierailija
25/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku missä tytär kidnapattiin. Pääosissa Lian Neeson... Taken.

Vierailija
26/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Liam Neeson

Vierailija
27/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekkaan nähnyt leffaa tänä vuonna, itse asiassa en mitään TV:stä. YouTube-videoita katson vain.

Vierailija
28/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha Niilillä, elokuvateatteri Star(Oulu).

No, menetteli, Poirotin hahmo oli ihan mukiinmenevä.

Kuvan alku oli liian levoton, tietokonepelimäistä levotonta tehostepyöritystä.

Rhythm&Blues-bandi sähkökitaraa soittavalla naisvokalistilla ja yhdyntäliikkeitä mallaava tanssiminen sotaa edeltävässä Englannissa sekä Niilin jokilaivalla oli kyllä vahvaa anakronismia.

Väkisin päälleliimatut woke-teemat ärsyttivät.

Vierailija
29/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin elokuvateatterissa nähty Memoria. Suosittelen katsomaan kun vielä ehtii. Todella hieno. Outo ja hidas, mutta vaikuttava, meditatiivinen kokemus, jonka jälkeen maailma näytti erilaiselta kun tuli teatterista ulos.

Vierailija
30/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Rhythm&Blues-bandi sähkökitaraa soittavalla naisvokalistilla ja yhdyntäliikkeitä mallaava tanssiminen sotaa edeltävässä Englannissa sekä Niilin jokilaivalla oli kyllä vahvaa anakronismia.

Samaa mieltä suorastaan vaivaannuttavasta äärimmäisen eroottisesta tanssituokiosta siinä alussa. Eniten ärsytti blueslaulajanaisen kävely kaukaa sinne esiintymislavalle samalla SÄHKÖKITARAA soittaen. Ei siinä mitään, varmaan oli valtavan pitkät satametriset piuhat..

Jostain syystä tästä elokuvasta tuli minulle ahdistava olo. Kaikesta siitä kuolemasta, niistä ruumiista ja muusta. Kaikki menee pieleen, kaikki kuolevat, kukaan ei saa ketään. Lähdin elokuvateatterista fyysisesti ahdistuneena.

Vierailija
31/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivarium, erikoinen

Vierailija
32/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salkkarit Merellä -elokuva. Se on parhautta valkokaalla!

Ei tarvitse kaikkia kehua. Rehelliset mielipiteet ovat arvokkaampia, kuin valehtelut. Jos joku sanoo jostakin elokuvasta, että se on paska niin se on ok, vaikka olisin erimieltä.

Ap

Vierailija
33/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Samaa mieltä suorastaan vaivaannuttavasta äärimmäisen eroottisesta tanssituokiosta siinä alussa. Eniten ärsytti blueslaulajanaisen kävely kaukaa sinne esiintymislavalle samalla SÄHKÖKITARAA soittaen. Ei siinä mitään, varmaan oli valtavan pitkät satametriset piuhat..

Jostain syystä tästä elokuvasta tuli minulle ahdistava olo. Kaikesta siitä kuolemasta, niistä ruumiista ja muusta. Kaikki menee pieleen, kaikki kuolevat, kukaan ei saa ketään. Lähdin elokuvateatterista fyysisesti ahdistuneena.

Oliko tarina entuudestaan tuttu?

Vierailija
34/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Oliko tarina entuudestaan tuttu?

Kyllä. Tiesin, että ruumita tulee ja juonenkin muistin. Siitä huolimatta tämä toteutus teki fyysisesti pahoinvoivan olon.

Vierailija
35/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

The Conspiracy (2012). Tykkäsin: jännittävä tarina, mielenkiintoinen aihe. Tykkään found footage -elokuvista, tiedän että monet inhoavat niitä.

Näin elokuvan ensimmäisen kerran useita vuosia sitten, mutta itse asiassa tällä palstalla äskettäin olleiden vapaamuurariaiheisten keskustelujen myötä muistin sen ja päätin katsoa uudestaan.

Rec, The Taking of Deborah Logan, Trollhunter, As Above, So Below, The Visit, The Descent ovat ainaskin itselleni tosi huippuja found footage

-leffoja. Noiden mainitsemieni takia olen todella tykästynyt found footage -elokuviin. Mieltymyksieni takia mun on vaikea käsittää miten toiset voivat inhota found footage

-elokuvia.

Vierailija
36/39 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cold pursuit, takuuvarma Liam Neesonin kostoleffa mustalla huumorilla 😎

Vierailija
37/39 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin eilen katsoa netflixistä Wishing tree

-elokuvan (Kalpvriksh), mutta nukahdin. Sen mitä näin niin ihan tahditon elokuva oli ja aivan sekasotku. Ihan hirveää katsottavaa. Ehkä oli onni, että nukahdin.

Vierailija
38/39 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Signs, joka tuli taas telkkarista. Olen aina pohtinut, miksi perushyvä leffa ei kuitenkaan tuntunut erityisen hyvältä.  Tavallaan juoni on hyvä ja joissain kohdin liikuttavakin.

Joaquin Phoenix on syötävän komea, vaikkakin hänen roolinsa vähän eksyneen oloisena veljenä vie osan hänen vetovoimastaan. Ehkä elokuvan ongelma on, että siitä puuttuu rakkausjuoniosuus täysin, joten se jää emotionaalisesti etäiseksi? Ja avaruusörkit ovat naurettavan näköisiä. Mutta semiok leffa.

Hyvin pitkäveteinen ja mitäänsanomaton elokuva. Tämän ohjaajan elokuvat ovat toistensa kopioita. Niissä jätetään hyvin paljon katsojan mielikuvituksen varaan, mutta ymmärrettävää, koska elokuva sallittu lapsikatsojille (pg-13).

Alien parka, ensin suljetaan ruokakomeroon, sitten lyödään sormia irti, kaverit jättää ja häipyy maapallolta, lopuksi lyödään baseball mailalla ja vettä kaatuu päälle joka on sille myrkkyä.

Vierailija
39/39 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viimeksi katsonut kolme ensimmäistä Resident evil elokuvaa ja ihan kuppi kahvia ne ovat minulle. Mä oon joskus aikaisemminkin nähnyt nämä elokuvat ja tällä kertaa nämä näkyi ihan eri valossa kuin silloin joskus.

Itselleni parhaimmat elokuvat ovat ihan päättömät elokuvat ja Resident evil:t kuuluvat näihin elokuviin.