Velkainen mies-mitä mieltä?
Tapasin töiden kautta ihanan miehen joka on eronnut. Erosta aikaa, mutta kolhuja on tullut ja velkaa jäänyt kun yritys myöskin nurin.
Mies on kyllä hyväpalkkaisessa työssä ja maksaa velkojaan. Asuu vuokralla tyylikkäästi ja elää hyvää terveellistä elämää. Pitää minusta huolta ja maksaa ravintolassa, seksi on hyvää ja kaikki sujuu. Mietin kuitenkin onko oikea minulle kun hänellä ei ole mitään omaisuutta? Voinko olla loppuelämäni hänen kanssaan, olen 47v eronnut nainen.
Kommentit (22)
Toivottavasti mies tajuaa vaihtaa naista suht. sukkelaan!
Ei omaisuus onnellisuutta takaa kunhan et joudu niiden velkojen maksajaksi.
Mietit, onko oikea sinulle, kun ei ole omaisuutta. Niin, katsohan peiliin, rehellisesti?
Minä en ottaisi velkaantunutta ikinä, mutta sä nyt näytät jo olevan sukeltanut auhteeseen.
Älä ota persaukista vaan vietä sitä normaalia yh-elämää keskiolut toisessa ja oluen maksaneen puliukon kulli toisessa kädessä.
Miten se omaisuus vaikuttaisi yhdessä olemiseen? Onko sinulla itselläsi omaisuutta ja pelkäät, että menetät sen miehen velkojen takia? En ymmärrä tätä sinun ongelmaa, kun kuitenkin kerrot, että kaikki toimii hyvin ja on ihanaa.
Mitä väliä on kumppanin taloustilanteessa jos hän ei kuitenkaan ole ns. kusessa? Kuten nyt tässä tapauksessa kaikki vaikuttaisi olevan suht hyvin.
Kysyhän siltä mieheltä, mitä tuumaa ajatuksistasi. Uskon että se olet silloin sinä, jonka kanssa olemista aletaan miettimään toiseen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla itselläsi mitään?
Normaali aivokapasiteetti puuttuu ainakin. Pinnallisuutta ja ahdasmielisyyttä löytyy kyllä sitäkin enemmän.
Hui Ap! Miten olet päätynyt sänkyyn miehen kanssa, joka ei omista asuntoa?! Tarttuu vuokralla asuvan bakteerit ja saatat saada itsekin epämiellyttävän vuokralaisleiman! Sitten pitäisi selitellä kaikille että kyllä minä oikeesti asunnon omistan ja muutakin omaisuutta löytyy! Ajattele hei nyt vähän.
Voisin varmaankin olla sellaisen miehen kanssa mutta yhteen en muuttaisi ja raha-asiat pitäisin visusti ominani kuten hänkin saisi pitää omansa.
Kenenkään velanmaksuun en alkaisi, olisi miten "ihana" tahansa enkä antaisi sotkea itseäni mihinkään velkakoukeroihin. Terve varovaisuus.
Siis mikä aivovamma saa ihmiset ottamaan nämä provot tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä aivovamma saa ihmiset ottamaan nämä provot tosissaan?
Sä et aivovammoista tiedä mitään.
Jos omillaan tulee toimeen niin väliäkös tuolla😊
Miten niin lokki, haluaa vaan, että äijällä on massia.
Jos rakastat, anna mennä!