voiko diane novat kuivattaa ihon ihan karstaksi? limakalvot ja silmätkin tuntuu kuivilta..
oireet alkoi samoihin aikoihin kun alotin ko. pillerit jotka mulle määrättiin lievän hirsutismin hoitoon.
Kommentit (5)
Tai siis mitään Roaccutania (jonkinlainen a-vitamiinivalmiste) en ole kokeillut, enkä kokeile. Mulla iho ei ole kuivunut liikaa vaan juuri sopivasti! Aikoinaan kokeilin olla ilman ko. pillereitä ja puolen vuoden kuluttua naama täynnä aknePAUKAMIA. Raskausaikana onneksi iho oli luonnostaan hyvässä kunnossa:) Mutta kyllä sillonkin huomasin että heti kun lopetin pillerit, iho alkoi ikävästi rasvoittua enemmän (siis ennenkuin lopulta tulin raskaaksi...) Vaikuttaa siltä, että noita pillereitä saan popsia hamaan vaihdevuosiin asti, jos meinaan ihoni pitää kunnossa.
Vierailija:
oireet alkoi samoihin aikoihin kun alotin ko. pillerit jotka mulle määrättiin lievän hirsutismin hoitoon.
jatkuva hiivatulehdus sekä virtsatieinfektiokierre! Pakko oli lopettaa, vaikka olikin kiva, että kasvot eivät kukkineet.
Minä olen hankkimassa ko. pillereitä akenen hoitoon johon ilmeisesti auttavat myös,kertoisitko vielä että miten määritellään lievä hirsutismi? Kiitos!
Vieläkin vaikeampi hoidettava on pintakuiva näppyläinen iho, kuin pelkästään näppyläinen.