Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko diane novat kuivattaa ihon ihan karstaksi? limakalvot ja silmätkin tuntuu kuivilta..

Vierailija
12.10.2006 |

oireet alkoi samoihin aikoihin kun alotin ko. pillerit jotka mulle määrättiin lievän hirsutismin hoitoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin vaikeampi hoidettava on pintakuiva näppyläinen iho, kuin pelkästään näppyläinen.

Vierailija
2/5 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis mitään Roaccutania (jonkinlainen a-vitamiinivalmiste) en ole kokeillut, enkä kokeile. Mulla iho ei ole kuivunut liikaa vaan juuri sopivasti! Aikoinaan kokeilin olla ilman ko. pillereitä ja puolen vuoden kuluttua naama täynnä aknePAUKAMIA. Raskausaikana onneksi iho oli luonnostaan hyvässä kunnossa:) Mutta kyllä sillonkin huomasin että heti kun lopetin pillerit, iho alkoi ikävästi rasvoittua enemmän (siis ennenkuin lopulta tulin raskaaksi...) Vaikuttaa siltä, että noita pillereitä saan popsia hamaan vaihdevuosiin asti, jos meinaan ihoni pitää kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oireet alkoi samoihin aikoihin kun alotin ko. pillerit jotka mulle määrättiin lievän hirsutismin hoitoon.

jatkuva hiivatulehdus sekä virtsatieinfektiokierre! Pakko oli lopettaa, vaikka olikin kiva, että kasvot eivät kukkineet.

Vierailija
4/5 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. oma kokemus, ei alan ammattilainen

Vierailija
5/5 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hankkimassa ko. pillereitä akenen hoitoon johon ilmeisesti auttavat myös,kertoisitko vielä että miten määritellään lievä hirsutismi? Kiitos!