Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pakkomielle joillakin on ilmaista inhoaan vauvoja/lapsia kohtaan joka käänteessä?

Vierailija
26.05.2022 |

Mielestäni kuuluu ihan perus käytöstapoihin ettei kenestäkään puhuta rumasti. Minä en esimerkiksi välitä eläimistä, mutta en koe tarvetta sanoa hyi yök jos työkaveri puhuu vaikka kissastaan jotain. Toisilla tuntuu vaan olevan pakottava tarve jankuttaa hyi lapsia vauvat on ällöjä aina kun siihen on mahdollisuus. Miksi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisvihaa. Mitä jos joku puhuisi inhoten vanhuksista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismin kirjolla? Tai saanut riittämättömän kasvatuksen eikä välitä hyvästä käytöksestä.

Vierailija
4/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sairaanhoitajaopinnoissa luokkakaveri, joka sanoi jonkun ryhmätyön yhteydessä että mä inhoan kaikkia vanhuksia paitsi mun omaa äitiä, ja siis osoitti tän kommentin opelle koska edelsi jotain hänen kysymystä. Sanattomaksi jäin kyllä.

Vierailija
5/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tuoda esiin, ettei niistä lapsista tarvitse koko ajan puhua.

Vierailija
6/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat alieneja, jotka eivät ole itse olleet vauvoja koskaan, joten tämän kaltainen eläytyvä empatian kyky puuttuu.

Vierailija
7/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen kylmeneminen. Etäännytään Jumalasta ja maallistutaan, niin rakkaus kylmenee eikä ihminen edes tajuta, miten kovia arvoja kannattaa. 

Vierailija
8/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sairaanhoitajaopinnoissa luokkakaveri, joka sanoi jonkun ryhmätyön yhteydessä että mä inhoan kaikkia vanhuksia paitsi mun omaa äitiä, ja siis osoitti tän kommentin opelle koska edelsi jotain hänen kysymystä. Sanattomaksi jäin kyllä.

Mikähän motiivi hänellä oli hakeutua alalle? Tulevaisuuden "kuoleman enkeli"?

Vierailija
9/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kai kun jotkut tunkevat lapsensa joka paikkaan mukaan kirkumaan ja kissat kanssa. En tiedä miksi joku yököttelee suoraan, voisi kai sanoa vaan ettei kiinnosta. Oma lapsi olisi tietenkin kaikille se paras, silloin ei yökötellä.

Vierailija
10/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on aviottomia lapsia joita ne ei tapaa koskaan ja erossa lapset jäänyt vaimolle ei tavata tai lapsia joita he ei tunnusta.Onhan totuus että naisia myös raiskataan naapureissa sitten jätetään yksin lapsi syntyy.Miehet ei vaan tykkää lapsista ne huutaa puree kirkuu pitää maksaa elatusmaksuja.

Vierailija
11/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on sananvapaus. ja äidit ei osaa puhua muusta kuin vauva sitä, vauva tätä  jne,  jne......

Vierailija
12/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa. Lapseton vanhapiika-kälyni on juuri sellainen. Harmittaa aina nähdä häntä lasten, jo vähän isompien kanssa. Hirveää kielenkäyttöä, imettävät äidit on lehmiä ja porsaita, huh huh!

Vierailija
13/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa. Lapseton vanhapiika-kälyni on juuri sellainen. Harmittaa aina nähdä häntä lasten, jo vähän isompien kanssa. Hirveää kielenkäyttöä, imettävät äidit on lehmiä ja porsaita, huh huh!

Hän ei pidä selvästi vieraista naisista tai julkisesta imetyksestä?

Vierailija
14/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääneet kiinni johonkin Sinkkuelämää-maailman valkoisen etuoikeutetun naisen itsekeskeisyyteen, jossa kuvitellaan olevansa parempia kuin muut ja itse ruokitaan sitä ylemmyydentuntoa.

Vierailija
15/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on taipumus esitellä pakkomielteitään. Monesti pakkomielle kehittyy jotain sellaista kohtaan, jota itse haluaa muttei saa.

Vierailija
16/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defenssi. Oikeasti salaa saattaisi haluta lasta, tai kokee olevansa uniikki kun ei pidä lapsista eikä halua niitä.

Vierailija
17/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuus

Vierailija
18/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Defenssi. Oikeasti salaa saattaisi haluta lasta, tai kokee olevansa uniikki kun ei pidä lapsista eikä halua niitä.

Ex-työkaveri toi hyvin selvästi ilmi, kuinka inhoaa lapsia. Yhtäkkiä olikin raskaana ja innoissaan vauvasta. Olivat miehensä kanssa yrittäneet yli kymmenen vuotta saada perheenlisäystä.

Vierailija
19/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-työkaveri toi hyvin selvästi ilmi, kuinka inhoaa lapsia. Yhtäkkiä olikin raskaana ja innoissaan vauvasta. Olivat miehensä kanssa yrittäneet yli kymmenen vuotta saada perheenlisäystä.

Mulla samanlainen tuttava. Työskentelee vielä lasten kanssa..

Vierailija
20/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin ihmettelen. En minäkään tykkää koirista, mutta hyvin harvoin sen mainitsen. Ja omista lapsista en juuri puhu kuin perheeni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi