Rakastan lukea jännityskirjoja, jotka kertovat naisesta, joka
asuu yksin maalla mökissä ja sitten tapahtuu kaikenlaista. Olisko sulla vinkata tällaista kirjaa?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa enemmän eroottiselta kirjallisuudelta kuin jännitykseltä.
Hahaaa. Juu ei. Ap
Aloituksen perusteella olet lukenut ainakin jo yhden tuommoisen kirjan. Mikä kirja?
Youtubessa on joskus noita mökkitarinoita englanniksi, mutta ei välttämättä nainen pääosassa. Olisiko kirjallisuudessa englanninkielisissä myös enemmän vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen perusteella olet lukenut ainakin jo yhden tuommoisen kirjan. Mikä kirja?
Olen, mut niitä ei ole suomennettu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa on joskus noita mökkitarinoita englanniksi, mutta ei välttämättä nainen pääosassa. Olisiko kirjallisuudessa englanninkielisissä myös enemmän vaihtoehtoja.
Ok. Kiitti. Ap
AP: Oletko lukenut Virve Sammalkorven kirjaa Metsän keskellä maja? Se muistuttaa teemoiltaan aloituksessa mainitsemaasi. Itse pidin kirjasta, se oli todella ahdistava ja jännittävä!
Voisit pitää tästä upeasta kirjasta: Naiset, joita ajattelen öisin. ( Kankimäki taisi olla kirjoittaja)
Vierailija kirjoitti:
AP: Oletko lukenut Virve Sammalkorven kirjaa Metsän keskellä maja? Se muistuttaa teemoiltaan aloituksessa mainitsemaasi. Itse pidin kirjasta, se oli todella ahdistava ja jännittävä!
Kiitos tästä. Laitan listalle! Ap
Ei tule nyt mökkijännäreitä mieleen, mutta ehkä ns. suljetun paikan mysteereistä löytyisi jotain kiinnostavaa, mm. Ruth Waren ja Lucy Foleyn kirjoista saattaa löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule nyt mökkijännäreitä mieleen, mutta ehkä ns. suljetun paikan mysteereistä löytyisi jotain kiinnostavaa, mm. Ruth Waren ja Lucy Foleyn kirjoista saattaa löytyä.
En tykännyt kummankaan kirjoitustyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Hannu ja Kerttu
Perkele!
Kuulostaa enemmän eroottiselta kirjallisuudelta kuin jännitykseltä.