Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi on suhtautunut siihen, että joutuu pitämään kerran kuukaudessa viikon panotauon?

Vierailija
12.10.2006 |

Harmittaako?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yhden kaverin kanssa juttelin ja tuli ilmi, että niillä vielä harvemmin. Eli kyllä meitä on useampia, ehkä suurinta meteliä seksielämästään tekee ne, joilla se koko ajan mielessä (=harrastavat usein) ja siitä leviää sellainen ajatus, että kaikilla on niin.

Vierailija
2/19 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei tarvii kenenkään olla viikkoja tauolla,

kädet ja suu on keksitty niin miehelle kuin naisellekkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei sekstailla just silloin ekana kahtena päivänä, jolloin oon kivuissani ja vuodan kun seula, mutta mikäs siinä sen jälkeen. Itteänikin yleensä panettaa kuukautistenkin aikaan, eikä huvita olla viikkoa ilman seksiä. Vaan jos ei huvita, niin ei se mies viikossa seksin puutteeseen kuole.

Vierailija
4/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa kuussa on kans jo paljon. Mitä jutellaan kavereiden kans niin tuntuu et parin kk tauot on ihan normaaleja.

Vierailija
5/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa ja jotenkin hassua ruveta syyttelemään ihmisiä liioittelusta, jos jollekin on normaalia harrastaa seksiä monta kertaa viikossa, vain sen takia, että toisille pari kertaa kuukaudessa on se normaali. Pääasiahan on se, että jokainen on tyytyväinen siihen omaan seksielämäänsä. Mulle itselleni olisi " normaalia" ja kivaa joka päivä, mutta miehelleni taas korkeintaan pari kertaa viikossa. No, en minä siitä kärsi. Pari kertaa kuussa tosin ottaisi jo vissiin luonnon päälle. Jotakuta toista jokailtainen seksi varmaankin ärsyttäisi (?) ja mikäs siinä. Kukin tyylillään.

Vierailija
6/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä aikana sitten hellin miestä muuten. Onhan mulla suu ja kädet.

Vierailija
7/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se nyt sille mikään katastrofi olisi vaikka joutuiskin

Vierailija
8/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin seksiä aika harvoin, joten ei ole mitään väliä

Vierailija
9/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mies ainakaan mitään taukoja joudu pitää milloinkaan, miks pitäis?!?!?

Vierailija
10/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies haluaa seksiä silloinkin ja minulle se sopii, sillä minulla on kivuttomat kuukautiset ja haluan seksiä silloinkin.

Eli toiset miehet eivät halua silloin, toiset haluavat. Minulle aivan sama.

Vierailija
11/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei tosiaan ole meillä mikään pakko kovinkaan usein. Kerran viikossa piisaa hyvin. Tai usein on niin että muutamana iltana putkeen ja sitten on taukoa...

Puhuttu on, että molemmat täysin tyytyväisiä. En pystyis ees kuvitteleen, että tarttis useemmin. Huh... onnex mies samaa mieltä.

Pääasia että molemmat tyytyväisiä, oli se sitten usein tai harvoin.

Vierailija
12/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä taukoja tullut muutenkin, raskausaikana ja synnytyksen jälkeen useampikin viikko, tais mennä pari kuukautta. Jos ei yhdyntään pystykään niin onhan niitä muita keinoja pitää hyvänä.

Onko jollakin sellainen mies joka olisi tähän jotenkin suhtautunut?? Ei meillä ainakaan olla edes sen kummemmin keskusteltu asiasta, muuta kuin ehkä kommentoitu jälkeenpäin, että olipas ikävä tms. Molemmin puolin siis.

Vierailija
13/19 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä, joka suhtautuu kun johonkin kummajaiseen kun sulla on kuukautiset, ja se veri on ihan puhdasta, ja ok. Sitäpaitsi rakastelu kuukautisten aikana auttaa monella siihen kipuun. Toiset harrastaa pikapanoja päivittäin vuodesta toiseen, toiset taas kerrankuussa pitkän kaavan mukaan, meitä on joka lähtöön, parasta on se kun molemmat on samanlaisia, ja nauttivat siitä mitä tekevät.

Vierailija
14/19 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole joskus joutunut pitämään pitempiäkin taukoja, ja on niitä taukoja muutenkin kuin vain " siihen aikaan kuusta" . Onko sinulla ihan kivikautinen mies?

Vierailija
15/19 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin viiden päivän tauko on, mutta ei sitäkään aikaa yleensä joudu kokonaan ilman olemaan.

Vierailija
16/19 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pidettäis joka kuukausi viikon tauko? Ihme porukkaa...

Vierailija
17/19 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisi mieheni.

Vierailija
18/19 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oikeesti kuvittelee että mies ei pysty elämään päivääkään saati viikkoa ilman seksiä. Tyttö parka on aivopesty vanhemman poikaystävän puolelta ja luulee että seksiä pitää saada jatkuvasti, muuten mies menee panoillensa muualle.

Tyttö pieni, miehille tulee myös parisuhteissa välillä pitempiäkin taukoja kuin tuo viikko. Elä parisuhde-elämää vuosia niin sinulla on joku käsitys asiasta.

Meillä kuukautisten takia ei tule taukoa seksissä koska minulla ei niitä tule vaan ehkäisyni on ne lopettanut. Taukoja tulee muista syistä kuten on liian väsynyt, ei huvita....

Vierailija
19/19 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan onnellisia ollaan.

m30 n28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi