Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein haette hesestä/muusta pikaruokalasta ruoan lapsille kun ette itse jaksa tehdä ruokaa?

Vierailija
26.05.2022 |

Itse en koskaan. Käynnit on aina etukäteen suunniteltuja, ovat vähän kuin juhlapäivän hetkiä. Teen aina itse ruuan ja jos väsyttää niin teen silti, sitten vaan jotain helpompaa. Ei ole rahaa jatkuvasti juosta jossain Hesessä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käy Hesessä ikinä, niiden ruoka on ihan järkyttävän pahaa.

Vierailija
22/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun 1990-luvun alkupuolella mentiin äidin kanssa loman alkajaisiksi Carrolsiin tai McDonaldsiin. Silloin se oli erityistä, koska hampurilaisravintolat olivat aika uusi juttu. Vaikea kuvitella, että nykylapsille hampurilainen olisi joku erityinen juhlajuttu. 

Ysärillä hampurilaisravintolat uusjuttu... Kun meidän Hyvinkään tuppukylällä oli kasarilla jo omansa Mark Burger ja stadissa 70 luvulta lähtien.

Ehkä se infra on ollut harvempaa, jos niin hitaasti yleistyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia.

Ei sitä ruokaa joka päivä tartte tehdä. Tekee muutamana päivänä isomman satsin ja pakastaa osan.

Mtn heseroskaa en syö.

Vierailija
24/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan sillä täällä ei ole pikaruokaloita.

Vierailija
25/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nazzihezestä ei koskaan osteta mitään.

Vierailija
26/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan.

Näin. Mieluummin vaikka kaupasta salaatit.

Vierailija
27/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun 1990-luvun alkupuolella mentiin äidin kanssa loman alkajaisiksi Carrolsiin tai McDonaldsiin. Silloin se oli erityistä, koska hampurilaisravintolat olivat aika uusi juttu. Vaikea kuvitella, että nykylapsille hampurilainen olisi joku erityinen juhlajuttu. 

Mäkin muistan tän 90-luvulta. Käytiin aina äitin kanssa äitienpäivänä mäkkärissä pyörillä. Laitettiin jopa mekot päälle. 🤭 Oli tosiaan sellainen luxusreissu.

Vierailija
28/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, mutta ostan kaupasta eineksiä jos ei huvita kokata. Halvempia ja kauppa on kotimatkan varrella, toisin kuin Hese tai Mäkki. 

Mäkistä tai Hesestä tai pizzeriasta käydään ruokaa joskus kun pidetään leffailtaa. Syödään ja katotaan piirrettyjä. Ihan parasta. 

Vierailija
29/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Hesessä pari kertaa/kerran kuukaudessa.

Vierailija
30/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1- 3 kertaa vuodessa. Ymmärrän kuitenkin hävetä, koska me todellakin käytämme tuota väsyneenä eikä käyntiä juhlaksi suunnitellen. Koska onhan niin että jos tuonne mennään suunnitellusti joka toinen kuukausi, on se terveyden kannalta parempi vaihtoehto kuin että väsyneenä siellä käydään harvemmin.