Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eronnut pariskunta, kesällä lapsen rippijuhla

Vierailija
26.05.2022 |

Kertokaa kokemuksia. Eli kirkosta minun luo, kun lapsi täällä yli puolet ajasta asuu. Teen kahvitteluhetkeen asiat. Ex-mieheni arpoi, että pitääkö hänen pitää oma kahvitilaisuus omille sukulaisilleen, näin oli kuulemma tuttavapiirissä tehty. Höh, kyllä lapseni kummit, isovanhemmat ja ex myös ovat tervetulleita rippikahville meille, vaikka ollaankin erottu. Ihme nipottelua, tämä on lapsen juhla, ei meidän välienselvittely.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on yleensä niin, että jos pystyy asiallisesti olemaan juhlan ajan saman katon alla, niin yhdet juhlat riittää. Yleensä niitä kaksia juhlia järjestää ne, jotka eivät pysty olemaan riitelemättä tms edes yksien juhlien ajan tai eivät halua olla toistensa kanssa missään tekemisissä.

Keskustele ex:äsi kanssa, onnistuuko yhdet juhlat ja ketä hän haluaisi sinne kutsuttavan.

Vierailija
2/2 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan erottu pari vuotta sitten. Ollaan ehditty järjestää yhdessä meidän neljälle lapselle useammat synttärijuhlat, yhdet rippijuhlat sekä yhdet lakkiaiset. Juhlat on pidetty eksällä jolla on isommat tilat, mä oon tehnyt tarjoilut ja eksä hoitanut siivous- ja koristelupuolen. Molempien sukulaiset on kutsuttu ja kaikki ovat tulleet. Ollaan hyvissä väleissä keskenämme.

Jos mitenkään kykenette niin yhdet juhlat ja molempien sukulaiset samaan paikkaan. Se on lapselle helpompaa kun ei niin korosteta sitä erillisyyttä. He ovat lapselle tärkeitä ihmisiä, viis siitä kumman sukuun kuuluvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla