Oletko viettänyt syntymäpäiviä ulkomailla, omia tai muiden?
Kommentit (11)
Olen monta kertaa. Emme ole siis matkustaneet varta vasten ulkomaille synttärien viettoon, vaan ne ovat vain sattuneet olemaan silloin. Kun täytin 40v, niin matkustimme miehen kanssa sitä juhlimaan ulkomaille, mutta emme me siellä juuri syntymäpäiväni aikaan olleet.
Ollaan vietetty tyttären 3v synttäreitä Usassa,Ruotsissa. Sitten omia synttäreitä Italiassa, miehen Saksassa ja pojan Ruotsissa.
Lapseni on syntynyt heinäkuussa ja on viettänyt useimmat synttärinsä ulkomailla. Ei me asiasta tehden olla synttäreiksi reissuun lähdetty, se on vain sattunut niin.
Olen, muutaman kerran. Etelässä ollaan oltu.
Järjestin miehelle 50v juhlat ulkomailla, meitä oli 3 pariskuntaa reissussa. Sama on tehty näiden muiden pariskuntien miehille mutta "sopivasti" tuli korona joten meidän vaimojen reissut jäi tekemättä. En kyllä tiedä saisiko miehet edes järkättyä mitään.
Mun mies on surkea tällaisessa. Yhden synttärireissun järjesti meille kahdelle 12v sitten, ei mitään muuta vars juhlimista paikan päällä
Onhan noita tullut vietettya pitkin ja poikin maailmaa.
t. ulkosuomalainen.
No olen asunut pian 30 vuotta ulkomailla joten aika monet syntymäpäivät tässä on ehtinyt olla.
Aikuisten syntymäpäiviä ei meillä ole tapana viettää mutta tyttären ollessa pieni niitä hänelle järjestettiin niin kauan kun se häntä kiinnosti.
Miehen 50- vuotispäivää juhlittiin Barcelonassa, samana päivänä häneltä varastettiin lompakko. Minun viisikymppisten aikaan oltiin Dominikaanisessa tasavallassa. 60- vuotispäiviä vietettiin Las Palmasissa ja Madeiralla.
Olen viettänyt minun ja mieheni ja lastemme synttäreitä ulkomailla monia kertoja.