Vaimo ilmoittaa aina kummalle hädälle on menossa
Ihan kuin pitäisin kirjaa, kuinka monta prosenttia kumpaakin. Onko tämä yleistäkin vai olenko avioitunut poikkeuksellisen yksilön kanssa?
Kommentit (24)
Minun ystäväni kertoo puhelimessa montako kertaa yössä on käynyt pissalla, pissalla, pissalla....
En välittäisi tietää.
Se on suomalainen tapa, mitä ulkomaalaiset ihmettelee. Ne menee aina "pesemään käsiä".
Parisuhteessa avoimuus on tärkeää. Jos vaimosi vääntää oikein poikkeuksellisen ison kakan, pyytääkö hän sinut katsomaan tuotostaan ennen kuin vetää vessan?
Niin mekin exänkaa tehtii, "mää meen ny vääntää torttua" "jotta kuselle menen"...
Hyi mikä tyyli,
hän ei ehkä itse tajua että siinä olisi mitään outoa tai että et välttämättä halua tietää asiasta.
Saattaa olla jo omilta vanhemmilta opittu tapa jota ei edes huomaa tekevänsä.
Sanoisin itse ystävällisesti hänelle, että muut kanssaihmiset ei välitä tietää wc reissujen yksityiskohtia.
Mäkin kerron, ettei tarvii sitten hetken päästä olla veskin oven raossa kyselemässä yhtään mitään.
Niin, joillakin .... ehkä erityisesti kouluttamattomilla ja sivistymättömillä ihmisillä on kova tarve ( ja omasta mielestä hauskaa) mainita kaikista kehon eritteistä.
Näkeehän sen tälläkin palstalla.
Mainitseisin kumppanilleni kyllä että voisiko pitää nuo adiat omana tietonaan.
Tämä on muuten tosi outo piirre joillain myös työpaikalla, pitää kailottaa kaikille että ennenku mennään esim yhdessä lounaalle " mä meen ekaks pissalle"..... pliiiiiiisss.... älkää 😱
Onko yrjöämiselle joku koodinimi?
Aina syönnin päälle taputan mahaani ja sanon:
"Hohhoijakkaa vielä jos pillua sais!"
Yleensä siinä vaiheessa vaimo ymmärtää yskän, nappaa liukkarin ja asettuu makkariin selälleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla, haju paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
sitä voisi alkaa kutsua kolmoseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitä voisi alkaa kutsua kolmoseksi
Onko piereminen sitten nelonen?
Onpas sulla rehellinen vaimo. Jospa tulee molemmat, kuuluttaako hän senkin?
Oikein hienoa, ystävällistä tiedottaa elämän käänteistä.