Missä vaiheessa miesten osoittama liiallinen huomio päättyy?
Kommentit (24)
Aika tarkalleen kolmekymppisenä. Sen jälkeen sitä tapahtuu enää keväisin.
Eri asia ehkä jos istuu pitkiä aikoja terasseilla humalassa juoppojen seassa.
HSEn adonis kirjoitti:
Näin miehenä tuntuu erikoiselta ajatus, että laitetaan jalkaan tiukat trikoot joissa pyllyrypytys ja saman sarjan toppi (voisi yhtä hyvin kulkea alasti), ja sitten valitetaan huomiosta. Ehkä toki eri henkilöt kyseessä, mutta silti.
Aina miehet syyttää naisen vaatetusta, ja kumminkin ahdistelulta ei välty vaikka pukeutuu löysiin kollareihin ja huppariin. Uskokaa jo, että teidän, ja vain teidän käytös on törkeää, ja sen pitää pikku hiljaa loppua.
Vierailija kirjoitti:
HSEn adonis kirjoitti:
Näin miehenä tuntuu erikoiselta ajatus, että laitetaan jalkaan tiukat trikoot joissa pyllyrypytys ja saman sarjan toppi (voisi yhtä hyvin kulkea alasti), ja sitten valitetaan huomiosta. Ehkä toki eri henkilöt kyseessä, mutta silti.
Aina miehet syyttää naisen vaatetusta, ja kumminkin ahdistelulta ei välty vaikka pukeutuu löysiin kollareihin ja huppariin. Uskokaa jo, että teidän, ja vain teidän käytös on törkeää, ja sen pitää pikku hiljaa loppua.
Niinpä. Mulle on huudeltu viereisen talon parvekkeelta, kun olen ollut pukeutuneena asiallisen mittaisiin shortseihin, löysään t-paitaan ja lenkkareihin. Hiukset oli ponnarilla ja naama meikitön, silmälasitkin oli vielä päässä. En tehnyt mitään väärää.
Ap
Minä en laita. En pidä edes tiukkoja farkkuja niin, ettei ole takapuolen peittävää paitaa, saati sitten jotain paljastavia toppeja.
Ap