Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi katsoin eilen säätiedotuksen ja osasin nauttia kesäpäivästä. Muuten olisi tullut tänään aikamoinen pettymys

Vierailija
26.05.2022 |

Nythän on tiedossa viikko sadetta!

Mitkä fiilikset teillä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on risteilemässä. IKINÄ en enää risteile, kun sitä tehtiin lasten ollessa pieniä. Nyt lähtee pappa lapsensa ja lapsenlapsiensa kanssa risteilemään. Minua ei sinne onneksi "pakoteta".

Tosin olihan niissäkin laivareissuissa jotain kivaa: tietty lasten riemu, mutta etenkin meriaamiainen ja munakokkeli.

Vierailija
22/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on risteilemässä. IKINÄ en enää risteile, kun sitä tehtiin lasten ollessa pieniä. Nyt lähtee pappa lapsensa ja lapsenlapsiensa kanssa risteilemään. Minua ei sinne onneksi "pakoteta".

Tosin olihan niissäkin laivareissuissa jotain kivaa: tietty lasten riemu, mutta etenkin meriaamiainen ja munakokkeli.

Ja miten tämä liittyy ketjun aiheeseen? Valittaa osaat, mutta et lukea. 🙄

Meillä on ollut kiva reissu toistaiseksi, hyvä hyttikin parivuoteineen. Ja yksi vain istuu jossain sohvannurkassa ja valittaa! Toivottavasti vielä sataa kaatamalla, missä ikinä oletkin. Meillä paistaa aurinko. 🌞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämä liittyy ketjun aiheeseen? Valittaa osaat, mutta et lukea. 🙄

Meillä on ollut kiva reissu toistaiseksi, hyvä hyttikin parivuoteineen. Ja yksi vain istuu jossain sohvannurkassa ja valittaa! Toivottavasti vielä sataa kaatamalla, missä ikinä oletkin. Meillä paistaa aurinko. 🌞

Outo kommentti. Miten valittaa jostain, jos ei osaa edes lukea? Sitäpaitsi: pysyykö täällä keskustelu aina tiukasti otsikon aiheessa?

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi