Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi katsoin eilen säätiedotuksen ja osasin nauttia kesäpäivästä. Muuten olisi tullut tänään aikamoinen pettymys

Vierailija
26.05.2022 |

Nythän on tiedossa viikko sadetta!

Mitkä fiilikset teillä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun alkoi olemaan hyvä kesämeininki...

Vierailija
2/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade tulee tarpeeseen, ei haittaa yhtään mua. Luonto kaipaa ja minä myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi se nauttiminen nyt. Rakastan kesäsadetta ja yli 20 asteen lämpötilat ei vaan ole mukavia. Auringonpaiste pilvettömältä taivaalta - ei kiva.

Vierailija
4/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti helteet alkaisi sateiden jälkeen.

Vierailija
5/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi se nauttiminen nyt. Rakastan kesäsadetta ja yli 20 asteen lämpötilat ei vaan ole mukavia. Auringonpaiste pilvettömältä taivaalta - ei kiva.

Islanti voisi sopia sinulle hyvinkin asuinpaikaksi, ainakin sään puolesta.

Vierailija
6/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen Mohikaani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Islanti voisi sopia sinulle hyvinkin asuinpaikaksi, ainakin sään puolesta.

Kyllä tämä Suomi on ihan hyvä paikka olla ja elää. Suurin osa vuodesta on kuitenkin sellaista säätä, josta tykkään.

Vierailija
7/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forecan tuntiennuste näyttää ihan omiaan eli psljon aurinkos myös ensi viikolle

Vierailija
8/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuunnella sateen ropinaa ja kesän raikkaat tuoksut alkavat olla kohdallaan. 

Vierailija
9/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli mahdollisuus nauttia jokaisesta aurinkoisesta päivästä ulkona.En edes tuhlannut aikani kerhotoiminnassa sisätila keski tai iltapäivää!Kun en työelämässä.Sade tekee hyvää luonnolle ja katupölylle. Katupölyä on viellä Helsingin lähiöt .Tuo sade on myös minun keuhkoille hyvä hengitää.Joten sateet ei minua masenna tai estä menemästä rutiininomaisen ulkoilun yksin. Ulkoilu pitää pääni kasassa ja tuo laadukkaat yö unet.Onneksi lähiössä jossa asun, on myös metsää.Varmasti metsä tuoksuu hyvälle sateen ansiosta?

Vierailija
10/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lempeä sadesää! Itse inhoan kuumia kesäpäiviä ja odotan jo innolla syksyä. Alkusyksyn kuulaus, tuoksut ja värit on ihan parasta!

Vierailija
11/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko tulossa lämmin kesä 2022?

Maahan ennustetaan touko-heinäkuun jaksolle hieman keskiarvoa kylmempää säätä. Kolmen kuukauden pitkissä ennustuksissa on lähivuosina nähty tavanomaista lämpimimpiä tai keskimääräisiä lämpötiloja Suomeen lupaavia ennustuksia, mutta nyt sääennuste on hieman kylmempi, Foreca arvioi".

JESSS!!!

Vierailija
12/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadesää on ihana! Olikin jo liian kuivaa ja pölyistä. Aion ulkoilla ja nauttia raikkaasta ilmasta.

Vierailija
13/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat av-mammat taas kilvan valittavat helteistä. 😂

Vierailija
14/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadesää on ihana! Olikin jo liian kuivaa ja pölyistä. Aion ulkoilla ja nauttia raikkaasta ilmasta.

Minä kävelin jo aikaisin aamusta luontopolulla. Koskessa on nyt paljon vettä ja tulviakin vielä on. Kunhan otan ruuan uunista niin lähden uudelleen. Ihan vähän satelee, mutta se on vaan ihanaa. Tuomet tuoksuu.

Vierailija
15/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuoli kirjoitti:

Taasko tätä. Olen laiha mamma, mutta vihaan helteitä enkä tykkää olla hikinen.

Vierailija
16/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on loistava keli, sadetta ja mukavan viileää. Oikein energinen olo. Eilen oli tuskaisen kuuma, täällä oli jopa 23 astetta varjossa ja väsynyt ahdistava olo.

Vierailija
17/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on loistava keli, sadetta ja mukavan viileää. Oikein energinen olo. Eilen oli tuskaisen kuuma, täällä oli jopa 23 astetta varjossa ja väsynyt ahdistava olo.

Tänään on kaikin puolin ihanaa. Sää on mitä parhain ja olen toipunut eilisestä: kuumaa oli ja 3-vuotiaat kaksoset hoitolapsina teki elämästä tukalaa.

Vierailija
18/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuoli kirjoitti:

Jos nimimerkkisi on Alanuoli niin se taitaa kertoa siitäkin, että olet negatiivinen ja veemäinen tyyppi. Myös keskustelupalstalla.

Vierailija
19/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuoli kirjoitti:

Niin, valittavat "helteistä" jota ei vielä edes ole ollut 😅. Vaikka eilen oli auringossa suht lämmin niin en minä ainakaan varjossa tarennut pitkähihaisessa maksimekossa, joten se ei ole riittävän lämmintä kesäsäätä minulle. Nuo parin viime päivän lämmöt olivat sellaisia, jotka sopivat öiksi.

Vierailija
20/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tukholman saaristossa aurinko paistaa, ja jos ei tuulisi niin pirusti, olisi ulkokannella ihan mukava olla,kun äsken siellä käytiin. Kaikki tuulensuojaiset ja auringonpuoleiset penkit oli niin kansoitettu, että tultiin takaisin sisään. Siis Viking Gracella ollaan ja nyt ollaan kahvilla. Paistaa se aurinko ikkunoista sisään sentään tännekin. 🌞

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi