Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säännöt, jotka koskevat vaan yhteisiä lapsiamme, muttei miehen ja eksänsä lapsia

Vierailija
26.05.2022 |

Esim. Meillä ei saa käyttää älypuhelinta ruokapöydässä. Miehen lapset saavat. Nukkumaanmenoajat ovat erilaiset. Toki myös ikäeron takia, mutta meillä 8- ja 10v menevät nukkumaan viimeistään klo 22. Miehen lapset 12- ja 14v saattavat valvoa puhelimiensa kanssa aamuyöhön. Meidän lapset syövät aamuisin puuron marjoilla, miehen lapset saavat syödä vaikka karkkeja tai jäätelöä. En viitsisi tästä nalkuttaa tai saan miehen eksän kimppuuni.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun lapset (teidän yhteiset) ei kiukuttele asiasta niin yritä olla välittämättä.

Vierailija
2/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona varmaan se, että sinä teet säännöt teidän yhteisille lapsille. Miehen säännöillä menee edellisen parisuhteen lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. tämän takia en alkaisi uusperhe-helvettiin.

Vierailija
4/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies tuon perustelee?

Vierailija
5/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut tekevät/hankkivat lapsia? Millainen pöljimys se exä on, kun ei lapsilla ole järkeviä sääntöjä? Ja ap:n mies toinen, miksi ne yleensä erosivat? 

On kyllä törkeetä, kun saman katon alla saman miehen lapsilla isäviikoilla eri meininki. 

Vierailija
6/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI LAPSET OVAT TEIDÄN.

Eri-ikäisille lapsille tarvitaan erilaisia sääntöjä, silloin kun asiat eivät muuten suju.

Vierailija
7/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa muuta. Mun ex alkoholisoitui, iso ja pitkä mies laihtui n. 50 kiloiseksi, mutta silti kävi rikkomassa ikkunan, soitteli öisin, teki kaikkensa hankaloittaakseen mun elämää valehtelemalla mm. lastensuojeluun yms kivaa. Uudelle miesystävälleni huuteli kadulla ja juostiin pakoon. Myi pillereitä torilla ja tällaisia hauskoja tempauksia. Sekosi täysin. Poliisia ei kiinnostanut satsata yhteen hulluun resurssejaan. Ei tietenkään, ihan ymmärrettävää.

Oispas siinä ollutkin tosi mukavaa olla vaikka raskaana ja pelkotiloissaan ja hormonihöyryissään kurkkia verhojen raosta. Kenties uuden miehen lapset meillä, 1 omani ja sitten yhteiset. Ois ollut pakko muuttaa jo paikkakuntaakin.

Onneksi mies kuoli jokusen vuoden päästä ja sitten päätinkin lopullisesti, etten enää mitään perheidylliä haluakaan. Panostin lapseeni.

Vierailija
8/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap ryhtyi suhteeseen miehen kanssa, jolla oli noin 1v ja 3v lapset ja nyt ihmettelee, miksi lapset yksin kasvattanut miehen ex onkin pitänyt erilaiset säännöt. Ei se kuule ole ollut herkkua päätyä noin pikkuisten yksinhuoltajaksi, tuskin ne miehen lapset on teillä alusta asti joka toinen viikko asuneet.

Vierailija
9/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas syyllinen on miehen eksä. Mitä hemmetin reppanoita te löydätte lastenne isäksi kun ne ei osaa edes ex-vaimolleen sanoa että meidän kotona on meidän säännöt?

Vierailija
10/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

Vierailija
11/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kunhan kävin kertomassa.

Jos et aio tehdä asialle mitään, sinun on syytä hyväksyä se ja kasvattaa yhteiset lapsenne toisella tavalla.

Vierailija
12/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa muuta. Mun ex alkoholisoitui, iso ja pitkä mies laihtui n. 50 kiloiseksi, mutta silti kävi rikkomassa ikkunan, soitteli öisin, teki kaikkensa hankaloittaakseen mun elämää valehtelemalla mm. lastensuojeluun yms kivaa. Uudelle miesystävälleni huuteli kadulla ja juostiin pakoon. Myi pillereitä torilla ja tällaisia hauskoja tempauksia. Sekosi täysin. Poliisia ei kiinnostanut satsata yhteen hulluun resurssejaan. Ei tietenkään, ihan ymmärrettävää.

Oispas siinä ollutkin tosi mukavaa olla vaikka raskaana ja pelkotiloissaan ja hormonihöyryissään kurkkia verhojen raosta. Kenties uuden miehen lapset meillä, 1 omani ja sitten yhteiset. Ois ollut pakko muuttaa jo paikkakuntaakin.

Onneksi mies kuoli jokusen vuoden päästä ja sitten päätinkin lopullisesti, etten enää mitään perheidylliä haluakaan. Panostin lapseeni.

Eli jätit "yhteiset" lapsenne miehelle ja muutit tämän narkkarin kanssa tehdyn kanssa asumaan jonnekin muualle? 

Miksi ylipäätään piti tehdä lisää lapsia jos niitä oli jo kolme kappaletta valmiiksi ja mt-potilas exä vainosi?

Vierailija
13/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän koti, teidän säännöt. Äitinsä luona hänen säännöt. Onhan heidän tuohon ikään pakko ollut oppia jo muutenkin, että eri paikoissa on omat sääntönsä. Mikä tässä on vaikeaa?

Vierailija
14/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain sano että tällainen peli ei vetele?

Vierailija
15/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jätit "yhteiset" lapsenne miehelle ja muutit tämän narkkarin kanssa tehdyn kanssa asumaan jonnekin muualle? 

Miksi ylipäätään piti tehdä lisää lapsia jos niitä oli jo kolme kappaletta valmiiksi ja mt-potilas exä vainosi?

No kun molemmat miehet oli ihania sillon ja aika jänniäkin. Ei tällainen tytöntyllerö voi vastustaa.

Vierailija
16/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri säännöt korostavat sitä etteivät lapse ole samaa perhettä. Tosin ymmärrän hyvin ap:tä jos ei jaksa riidellä, tosin se rajojen pito myös miehen ex-vaimon suuntaan olisi miehen tehtävä.

Vierailija
17/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut tuosta tuollaista käsitystä ollenkaan, vaan hänellä oli lapsi eksän kanssa, ei tehnyt uutta ja eksä vainosi. Viimeinen lause on konditionaali, ei se, mitä tapahtui.  

Vierailija
18/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset lapset pitää mennä miehien lapsien kanssa vuoteisin kello 21. ikään katsomatta. Älypuhelimet eivät seuraa vuoteesen,sen enempää ei ruokapöytän laset tai aikuiset ota nitä mukaan.Aikuiset itse näytävät kyllä mallia lapsille.Roikuvat tietokoneissaan tai älypuhelin on aina käsillä.Talo myös elää tavallaan ja perusäännöt oltava kaikilla.Minä en tekisi lapsia joissa useampi isä tai äiti ja lopussa uusio perhe. Johon pitää viellä hankkia yhteiset lapset!Eikö ne lapset riitä, edellisestä suhteista kummallekkin?

Vierailija
19/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut tuosta tuollaista käsitystä ollenkaan, vaan hänellä oli lapsi eksän kanssa, ei tehnyt uutta ja eksä vainosi. Viimeinen lause on konditionaali, ei se, mitä tapahtui.  

Vierailija
20/23 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis alkanut suhteeseen kanssasi kun hänellä on ollut 2-vuotias ja vauva.

Millainen ihminen edes ajattelee uutta suhdetta sellaisessa elämäntilanteessa. Ja melkein heti pistänyt uutta vauvaa alulle.

Vielä enemmän tässä kuviossa mietityttää se, että mikä on saanut sinut pariutumaan sellaisen miehen kanssa. Eihän tuommoinen nyt mikään valioyksilö ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan