Mikä oli sun teiniajan ykkösbiisi minkä muistat ekana ?
Itselleni tuli ekaksi mielee Coco Jambo , vaikka ei se nyt ehkä suosikki ollutkaan.
Kommentit (617)
Step by Step- NKOTB
Lemon Tree- Fool's Garden
Bailando- Paradisio
It's a Rainy Day- Ice Mc
You Won't Forget Me- La Bouche
90-luvulla oli ihan parasta teknojyystöä, oi niitä muistoja. Levikset ja ruutupaita, ensisuudelma Fordin takapenkillä, lämmintä keskikaljaa rantsulla. Oltiin niin kertakaikkiaan koko maailman keskipisteenä, Mäntässä 😁
Kun luokassa sä käänsit päätä, silmäs näin ja oikopäätä Taunon kanssa paikkaa vaihdettiin💕💕💕
Katy Perryn Black Horse, en hirveesti kuunnellu musiikkia, mutta tää jäi mieleen. En tainnut edes tykätä Perrystä :')
You could be mine (Guns n Roses)
Hyvää yötä ja huomenta (Don Huonot). Soi diskossa aina viimeisenä hitaana.
Kylie Minogue - Can't get you out of my head
laullu jonka kertsissä laulettiin: minä monta kummaa nähdä sain, kerronko salaisuuden, minä laivalla matkasin marokkoon ja ostin kamelin uuden. Muistan sävelen mutten osaa kirjoittaa nuotteja: Ois kiva näin 30 vuoden arvelun jälkeen jo saada selville mikä laulu se oli.
PC pelaajana joko Quake tai Unreal Tournamentin soundtrakkeja vissii, mitkä on edelleen tykkejä.
Vaikea vastata yhdellä teiniajan biisillä. Biisit oli eri biisejä vuosittain tai puolen vuoden välein.
13-vuotiaana, 14-vuotiaana, 15-vuotiaana, 16-vuotiaana, 17-vuotiaana, 18-vuotiaana, 19-vuotiaana.
Monenlaista musiikkia!
Sitten vielä 11- ja 12-vuotiaana, niin on vaikka mitä biisejä.
Aika varmaan joku Kaijo OK:n, Aikakoneen tai Muuvitruunin biisi
Lasse Liemola: Anna pois mun kitarain
Paul Anka: Diana
Get on. Varhaisteiniajalta Living Loving Maid ja Lookin Out My Back Door.