Tinder miehet
Eikö miehet tunne mitään kiintymystä seksin jälkeen. Minä naisena kiinnyn heihin liikaa. Saa joka kerta pettyä kun he ghostaavat. En ymmärrä miksi heillä on aina nopeasti kiire sänkyyn. Toivoisin pidempiaikasta suhdetta, mutta se tuntuu mahdottomalle.
Kommentit (32)
Nykyään en mene yhtä nopeasti sänkyyn. Koska tiedän että he tulevat jättämään minut sen jälkeen. Tuntuu että heillä ei ole mitään käytöstapoja tai arvostusta edes kertoa tai vastata viesteihin. Yhdellä oli halvekseva ilme minua kohtaan. Yritin alussa yhdelle ehdottaa muuta yhteistä tekemistä. Mutta siihen ei tietenkään suostuta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään en mene yhtä nopeasti sänkyyn. Koska tiedän että he tulevat jättämään minut sen jälkeen. Tuntuu että heillä ei ole mitään käytöstapoja tai arvostusta edes kertoa tai vastata viesteihin. Yhdellä oli halvekseva ilme minua kohtaan. Yritin alussa yhdelle ehdottaa muuta yhteistä tekemistä. Mutta siihen ei tietenkään suostuta.
Älä ala sekstailla liian nopeaan, jos et hae pelkkää seksiä. Eikö tuo nyt ole ihan selvä. "Paremmat" miehet ei halua kumppanikseen naista, joka panee tosta vaan. Se on vaan pelkkä pano. Parisuhteeseen on tiukemmat kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ala sekstailla liian nopeaan, jos et hae pelkkää seksiä. Eikö tuo nyt ole ihan selvä. "Paremmat" miehet ei halua kumppanikseen naista, joka panee tosta vaan. Se on vaan pelkkä pano. Parisuhteeseen on tiukemmat kriteerit.
Miten he ovat sen parempia. Miten heillä on oikeus vaatia parempaa kun eivät itsekään ole. Mieshoroja he ovat.
No en kyllä ole eläessään tuntenut seksin jälkeen kiintymystä. Muiden asioiden yhteydessä ehkä.
Miehenä tahtoisin luotettavan ja tasapainoisen naisen. Siinä syy, etten mene tinderiin, enkä huoli naista, joka on seuraa sieltä metsästänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tahtoisin luotettavan ja tasapainoisen naisen. Siinä syy, etten mene tinderiin, enkä huoli naista, joka on seuraa sieltä metsästänyt.
Miksei tinder nainen voisi olla luotettava ja tasapainoinen?
Toisesta ketjusta poimittua. - Mies, joka ei ollut eläessään harratsanut seksiä kumppanin kanssa kertoi päätyneensä kolmansien treffien yhteydessä naisen luo ja saaneensa jäädä yöksi naisen luo, vaikka naisella oli seuraavana päivänä työpäivä.
Nainen oli tarjonnut miehelle mahdollisuutta nukkua joko hänen vierellään (yhden hengen sängyssä) tai sohvalla. Mies valisti sohvan ja kertoi näin tehdessään kuvitelleensa, että olisi herramies e. ilm. tarkoitti, että hänestä se oli tuossa kohtaa hyvien tapojen mukaista.
Mikä oli keskuteluun osallistuneidenkommentit: Pidettiin selvänä, että vastaisuudessa mies on ja nainen voivat parhaimmassa tapauksessa olla kavereita mutta todennäköisesti eivät tätäkään. Mies on todennäköisesti terapian tarpeessa kun torjui naisen näin. Kuvaus muistutti huonoa draamaa tai komediaa, joka sai kommentojia nauramaan ääneen tilanteelle. Mies olisi terapian tarpeessa. Miehen täytyy olla autisti ja jolla on huomauttavia vaikeuksia sosiaalisessa kanssakäymsiessä....
On mielenkiintoist aaatella, että jos tilanne olisi ollut toisinpäin. Eli olivatko kommentit olleet vastaavia jos nainen, joka ei olisi eläessään päätynyt kolmansien treffien yhteydessä miehen luo yöksi ja mies olisi kysynt, että haluaisiko nainen nukkua hänen vierellään vai sohvalla.
On se kumma kun miehille ei kelpaa nuori hyväkroppainen nainen.
niin. niin varmasti, vai etkö ole kuullut sanottavan: ' seksi on (hyvän) parisuhteen liima'?
Voisit alkaa, aina ensin niin tutustuu miehiin, eikä noin puritaanisesti: dissamalla. Ehkä sen, ekan jännittyneen ja ehkä ei niin täydellisen, seksiin tutustumisen perusteella liian jyrkästi tuomiten toisen? Ei kuulosta kovin, aikuismaiselta naisen puheelta.
Tai, mistä täällä voi tietää, millainen munahaukka siellä metsästää ja millainen baarivosu olet? En tiedä, vain arvailen epäkypsiä vastauksiasi.
Mielestäni sä voisit, ja vastaavanlaiset ns.'vapaat naiset' täällä ja muutenkin, vaan: panna reilusti enemmän ja puhua/valittaa paljon vähemmän? Niin. Sellainen se kiva, hyvä balanssi, vaikka siihen sinunkin..
..elämääsi. Eikä vain?
Vierailija kirjoitti:
..Niin. Ja tyhmänpuoleinen(Kuin se kuuluisa) vasensaapas?
Joo. Jooei,vei se 'sellainen' ns.nainen ketään järkevää miestä kyllä kiinnosta. Ei yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on kummaa? - Minua on kummallisempaa se, että edelleen turhauttavan usein ylläpidetään mielikuvaa, että jokainen terve heteromies milloin tahansa valmis ja halukas seksiin nais(t)en kanssa, jos vain tilaisuus tulisi kohdalle. Tai vastaavasti, jos olisit itse (kaunis / seksikäs) nainen, niin olisi, jotenkin velvollinen mahdollistamaan miehen halun harrastaa seksiä. - Ei minun (miehen) seksihalut ainakaan lisäänny naista kohtaan siitä,että hän ryhtyy marttyyrksi ja osoittaa itseään ja sanoo, että kyllä sinä (mies) haluaisit seksiä varmasti minunkin kanssa, jos vain olsin sitä tai tätä. Tai, jos nainen alkaisi syyttämään minua esim jonkina asian salaamsiesta, pitämään minua sairaana tai aseksuaalina tai homoa ja tai vaikka piikittelemään omasta olemuksestani / olemukseni piirteestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Niin asiaa. Sei vaan 'sellanen' ns.nainen yhtään kiinnosta. se
Ne 4 tinder miestä kenen kanssa olen ollut. Ei yksikään ole kehunut minun luonnetta. Pari tinder miestä laittoi minut pihalle heti kun seksi oli ohi. Ovatko miehet allergisia henkiselle suhteelle/ rakkaudelle.
Tinder misu kirjoitti:
Tinderissä on paljon miehiä, joilla pieni 15 senttinen.
Vältelkää heidän seuraa.
Menetkö treffeille aina mittanauhan kanssa?
Mikseivät miehet ole kiitollisia orgasmista ja nautinnosta mitä saavat. Vaan käyttäytyvät seksin jälkeen kylmästi.
kuka tekis ketjun niistä tindernaisista?`? on meinaan sellaista pelleilyä että huh... tykkäillään useammankin kerran mutta ei osata vastata eikä mitään sosiaalisia käytöstapoja. Herutetaan persettä ja muuta kuin viimeistä päivää eikä kuvaukseen keksitä mitään muuta kuin nimimerkki. Tuo se kertoo heti kättelyssä todella paljon ihmisestä ja persoonasta
Vierailija kirjoitti:
Ne samat naamat jotka pyörivät tinderissä etsien aina vain parempaa ja mahdotonta täydellistä myrkyttävät koko sovelluksen. Pitäisi ne päästänsä vialla olevat yksilöt sieltä karsia pois ja rajata max matchien määrä 20 henkilöön. Tällöin ei olisi näitä pellejä joilla siellä 100 matchia yhtäaikaa listalla kuin keräiltäis pokemon kortteja. Itse olen ottanut kerrallaan vain muutaman matchin juurikin siksi että olen tosimielellä liikenteessä tutustumassa ja juttelemassa enkä vain swaippailemassa ajan kuluksi. On selvää ettei kukaan voi muistaa edes henkilön harrastuksia jos juttelee 10 matchille yhtaikaa -mies30w
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne samat naamat jotka pyörivät tinderissä etsien aina vain parempaa ja mahdotonta täydellistä myrkyttävät koko sovelluksen. Pitäisi ne päästänsä vialla olevat yksilöt sieltä karsia pois ja rajata max matchien määrä 20 henkilöön. Tällöin ei olisi näitä pellejä joilla siellä 100 matchia yhtäaikaa listalla kuin keräiltäis pokemon kortteja. Itse olen ottanut kerrallaan vain muutaman matchin juurikin siksi että olen tosimielellä liikenteessä tutustumassa ja juttelemassa enkä vain swaippailemassa ajan kuluksi. On selvää ettei kukaan voi muistaa edes henkilön harrastuksia jos juttelee 10 matchille yhtaikaa -mies30w
Minulla on 621 matchia ja kyllä haluan oikean suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistaisin tinderin heti jos löytäisin sieltä rakkauden. Miehet tinderissä ei näe naisia ihmisenä, pelkkänä reikänä. Olisin halunnut suhteen viime seksikumppanin kanssa. Mutta hän ei minua huolinut. Tykkäsin hänen läheisyydestä ja seurasta. Tunsin onnelliseksi hänen kanssaan.
Varmaan noin monilla miehillä on, varsinkin niillä jotka etsivät vain hetken huumaa. Tai sitten oot vain löytänyt vääränlaisia miehiä.
Itse tarvitsen seksiin tunteita, luottamusta, ja turvallisuutta. En pystyisi edes menemään sänkyyn naisen kanssa kovin nopeasti.
Itselläkin aina hakusessa pidempi parisuhde, ei mitään hetken huumaa.
En tiedä kuinka nopeasti siirrytte seksiin uuden miehen kanssa, mutta jos sama kaava toistuu koko ajan, niin kannattaa ehkä kokeilla että odottelen hieman pidempään jonkun kanssa, niin ehkä se auttaa huomaamaan onko se mies aidosti sun perässä, vai vaan seksin.