Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos muuttaisit ulkomaille, niin minkä aikakauslehden tilaisit kotiisi?
12.10.2006 |
Tilaisistko Kotilieden, Hymyn, vauvalehden tai jonkun muun?
Kommentit (3)
Kodin Kuvalehti! Ajankohtaisia henkilöhaastatteluja, ruokaa, muotia ja juttuja " tavallisista" suomalaisista. Ei ne seiskat ja hymyt jaksa niin viikosta toiseen kiinnostaa, kun muutenkin on irti iltapäivälehtien lööpeistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuoreita, eivät vanhentuneita juoruja.
Meille tulee Akkari ja Kaksplus.
Tilaisin ehka Meidän Perheen tai Kodin Kuvalehden.
TUo ekaksi mainittu ei ole niin laadukas mitä antaa kuvan
ja KK taas tulee äidilleni, jolta usein lehtiä saan.
Kaksplus lähinnä vielä vaivaavan vauvakuumeen vuoksi...
Alue: Aihe vapaa
Mutta ehkä jonkun Kotilieden tai Kodin kuvalehden. Jos minulla olisi pieni lapsi niin ehkä Kaks' plussan tai Vauvan.