Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä siitä että käyn baarissa

Vierailija
25.05.2022 |

Hän väittää minua valehtelijaksi, miksi? Naisella on oikeus käydä joskus viihteellä. Pitäisikö naisen olla kotona kaiket päivät, olen rehellinen miehelle ja hän tietää sen mutta silti riidellään aiheesta. Miehestä tulee mykkä koska en usko häntä ja hän rankaisee minua siitä, mitä mieltä olette? Kannattaako jatkaa tapailua? Mies pahoittaa mieleni.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myiki, jos suhteenne ri tuosta kehity sinä käyt baarissa ja mies mököttää, niinei kannata jatkaa.

Kos tuo suhde kehittyy johonkin parempaan suuntaan, niin sitten.

En nyt viitti mielipidettäni tässä edes sanoa.

Mutta kehitystä potentiaalisissa suhteissa tapahtuu.

Mitä te kumpikin haluatte tuulta suhteelta? Oletteko jutelleet? Olisi varmaan hyvä jutella.

Vierailija
22/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies pahoittaa mieleni."

-Riippuu kummasta suunnasta katsoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä baarissa voi käydä jos ei juo alkoholia.

En minä ainakaan mitään känniakkaa katselisi hetkeäkään.

Vierailija
24/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusta ei voi vaatia toiselta sormia napsauttamalla. Se rakentuu ajan kanssa. Olisi typerää luottaa ventovieraaseen 100%. Jos käyttäydyt luottamuksen arvoisesti, voi sinuun luottaa. Ei kaikkiin ihmisiin voi luottaa. Se nyt on fakta.

Mun mielestä baarit voi jättää siinä vaiheessa, kun parisuhde on löytynyt. Muutenkin alat lähestyä 30 ikävuotta, niin eikö ne baariit ole jo siihen ikään mennessä nähty? Voitte tavata kavereitanne pariskuntana ja lähteä viihteelle yhdessä. Sitten kun olette olleet pidempään yhdessä, uskaltaa toinen varmaan luottaa sinuun, jos lähdet joskus itseksesi pikkujouluihin jne. Mut en mä oikein ymmärrä, että muutoin pitäis enää käyttäytyä kuin teinit ja juosta jatkuvasti viihteellä. Ryyppää kotona.

Vierailija
25/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myiki, jos suhteenne ri tuosta kehity sinä käyt baarissa ja mies mököttää, niinei kannata jatkaa.

Kos tuo suhde kehittyy johonkin parempaan suuntaan, niin sitten.

En nyt viitti mielipidettäni tässä edes sanoa.

Mutta kehitystä potentiaalisissa suhteissa tapahtuu.

Mitä te kumpikin haluatte tuulta suhteelta? Oletteko jutelleet? Olisi varmaan hyvä jutella.

Ei olla juteltu, hän ei halua jutella vakavia. Olen itse sellainen, mutta jos pitää mykkäkoulua niin luulen että häntä ei kiinnosta. Olen antanut olla, jos mies ei arvosta naista niin kyllä se on hälytysmerkki.

Ap

Vierailija
26/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu vähän miten usein siellä käyt ja moneenko viihdyt ja tuletko sieltä kotiin ja onko mies tervetullut joskus mukaan.

Jos joka pikkulauantai, perjantai ja lauantai pitää baarissa käydä niin itseäkin ärsyttäisi. Jos kerran kuussa niin siitä vaan.

Ja kaikki bussin matkustajat nousivat seisomaan ja ylöspeukuttivat.

Eli on ihan ok että sinä määräät kumppanisi baarissakäymisien määrän, mutta kumppani ei saa määrätä esim sinun suihkussa lotraamasi veden määrää? Vauva-av:n logiikka..

Vierailija
27/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit on kyllä jo läpi käyty 30 v. ikävuoteen menessä.Ei tuon ikäisenä ole kiinnostusta luuhata baareissa ryyppäämässä,ymmärrän miestäsi jos pahoittaa mielensä.

Vierailija
28/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt tietenkin jakamassa jalkoväliä baareissa miehille mutta omille miehellesi et sitä koskaan anna niin ei ihme että sitä ärsyttää.

Vierailija
29/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt tietenkin jakamassa jalkoväliä baareissa miehille mutta omille miehellesi et sitä koskaan anna niin ei ihme että sitä ärsyttää.

En ole jakaja, olen ystävällinen kaikille mutta hän käsittää sen väärin. Olen yhden miehen nainen, mutta jos hän ei usko minua niin mitä järkeä on edes yrittää. Olen aika loppuunpalanut.

Ap

Vierailija
30/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon paikka on kotona tekemässä kodinaskareita. Liikkumavara ei ole vain keittiö ja makuuhuonee jos on  paikkoja mitä pitää siivota tai tehdä muita naisten töitä.

Vierailija
31/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla av-mamma.

Vierailija
32/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin pelkään miehiä (omat syyt) riitely aiheuttaa hirveästi ahdistusta, yritän päästä kuorestani esiin, mutta pakottaminen vetää minut takaisin kuoreen. Olen kertonut tuosta hänelle ja hän tietää siitä.

Ap

Vierailija
33/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy itse baareissa. Omia menoja minulla toki on. Ystävät ja liikunta. En eläisi päivääkään miehen kanssa, joka juoksisi baareissa. Se homma kuuluu nuorille.

Vierailija
34/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy itse baareissa. Omia menoja minulla toki on. Ystävät ja liikunta. En eläisi päivääkään miehen kanssa, joka juoksisi baareissa. Se homma kuuluu nuorille.

Hän on nuorempi, mutta luulen että hän salaa jotakin. Tunnen sen. Ei ole tyyliin 18 v.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän