Onko suudelmat pettämistä? Millaiset suudelmat? vai onko seksi vasta pettämistä?
Kommentit (23)
Meillä kaveripusu poskille tai jopa suulle ei ole pettämistä, kielarit olis.
Paitsi kakalla käymistä ja nenänkaivuuta ei lasketa :P
Kaiken pitää olla sallittua molemmin puolin. Jos vieraiden suutelu on molemmista ok, niin sitten se on.
erilaisia rajoja pettämisen suhteen.
Yleisesti kyllä lähes kaikenlainen seksuaalinen kanssakäyminen on pettämistä.
Voit ajatella esimerkiksi asioita niin, että miltä sinusta tuntuisi jos miehesi suutelisi jotain toista naista. Olisiko se sinusta ok juttu? Jos sinua ei moinen häiritsisi, eikä miestä niin, ehkäpä sitten sinun kohdallasi varsinainen pettämisen raja on pidemmällä.
Minun mielestäni kuitenkin on ihan selvää, että on väärin suudella muita, eikä siitä tarvitse edes erikseen sopia.
On. Seksin voisin antaa anteeksi, mutta suutelemista en.
Suuteleminen on pettämistä. Sillä selvä.
Kaikki käsipäivää, poskisuukkoa ja tervehtimishalia enempi on pettämistä. Ei tarvitse yhtään kosketella, ei olla lähellä eikä millään tavalla lähestyä henkisesti tai fyysisesti muuta ihmistä kuin puolisoaan.
Poskipusu ok, huulille suutelu ei.
Jos ei tulee suudelmia kotona, niin niitä haetaan kodin ulkopuolelta.
Toisten vartaloa ei voi omistaa.
Jos saa orkun niin silloin on ainakin varmasti pettämistä. Siltä pohjalta lähtisin tätä miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tulee suudelmia kotona, niin niitä haetaan kodin ulkopuolelta.
Toisten vartaloa ei voi omistaa.
Hyvä.ohje.
Kumppanini antoi suuseksiä loppuun asti mutta ei suudellut.
Soitankin taksin baariin.
No itse ajattelen sen niin, että se on pettämisen ns. lievä muoto. Ja itse seksin harrastaminen on sitten "kunnon" pettäminen. Ehkä pusun vielä voi antaa anteeksi, mutta ei mitään paneskelua.
Tähän syynä myös esim. se, että minua on suudeltu yllättäen pariinkin otteeseen ja kysymättä baarissa. Että en voisi katsoa siinä tilanteessa itse pettääneni kumppaniani millään tasolla, kun en ole millään tasolla alotteen tekijänä, enkä edes antanut signaalia että haluaisin suudella.
Ihan eri asia sitten semmoset hartaat suudelmat, missä kummatkin mukana.
Mulle suutelu on pettämistä. Koska en ikinä haluaisi jaella sylkeä kenenkään muun miehen kanssa kuin omani.
Mutta jokainen määrittää nämä rajat omissa suhteissaan. Esimerkiksi eräs likkakaverini veti kerran kielareita baarissa vieraan kanssa suoraan oman miehensä edessä. Olin ihan järkyttynyt. Mutta heillä se on kuulemma ok, joten mikäs minä olen sitä tuomitsemaan?
Ei ole pettämistä mutta on kiellettyä ja väärin
Suuseksi ei ole pettämistä.
- Bill Clinton ja Monica Lewinsky
Vierailija kirjoitti:
Suuseksi ei ole pettämistä.
- Bill Clinton ja Monica Lewinsky
Bill. Ei Monica noin sanonut.
Henkilökohtaisesti pitäisin parisuhdetta erittän paskana, jos tulee tarve mennä suutelemaan toisten kanssa.