IL: Miksi miehet menettävät halunsa seksiin?
Voisiko joku, jolla on tunnukset, kertoa?
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/4587b513-d2b9-4910-9b…
Kommentit (184)
Menetin haluni seksiin vaimoni kanssa, kun hän vaati minua osallistumaan kodin siivoukseen, astoitten tiskaukseen, ynnä muihin itselleni epämieluisiin askareisiin, sekä nalkutti niistä sekä monista muista asioista. Tästä johtuen en tunne enää syvää henkistä yhteyttä vaimooni, ja ilman syvää henkistä yhteyttä en voi enkä halua seksiä harrastaa. Ainoastaan silloin, kun hän on hoitanut omatoimisesti pyykkien pesun, lastenhoidon, kodin siivouksen (jonka tarkastan sen jälkeen kun hän on ilmoittanut siivouksen tehdyksi), kaupassa käynnin, sekä on hommannut minulle lempioluttani, voin tuntea henkisen yhteyden palaavan. Tällöin, olettaen että vaimo selkeästi osoittaa seksinhalunsa ja on pukeutunut seksikkäästi, on seksi mahdollista. Missään pieruverkkareissa nyrpeällä naamalla on ihan turha tulla vonkaamaan. Jos seksin jälkeen vihjailut kotitöihin osallistumisesta, tai omien baari-iltojeni määrän vähentämisestä sekä näistä asioista nalkuttaminen lisääntyvät, henkinen yhteys väliltämme katoaa enkä todellakaan voi ajatella mitään vaimoni kanssa seksiin viittaavaakaan ennen kuin hän on lopettanut henkistä yhteyttämme hajottavan toimintansa. Henkisen yhteytemme korjaamiseen menee helposti useita kuukausia, ja vaikka vaimo tietyssä kierron vaiheessa olisi hyvinkin halukas parantamaan tapansa, menee oman mielentilani saamiseen seksimyönteisemmäksi vaimoni suhteen useampi kuukausi.
En ymmärrä, kuinka nainen voivat olla noin alapäällään ajatteleva, eivätkä ymmärrä kuinka tärkeää minulle on tuntea olevani rakastettu, ennen kuin voin täysillä ajatella seksiä ja toteuttaa sitä vaimoni kanssa. Kuinka voin tuntea olevani rakastettu, jos vaimo ei edes sen vertaa tee parisuhteen eteen, että siivoaisi, hoitaisi lapset ja hoitaisi kodin ilman että minun täytyy siitä hänelle viikoittain huomauttaa. Ei siinä silloin pääse henkinen yhteys syntymään, ja se, kuten sanoin, on minulle välttämätöntä että seksi vaimon kanssa tulee kyseeseen. Tyttöystävääni kyllä voin panna ihan panemisen ilosta.
Niinpä niin. Oma vaimoni on kaunis, hyvävartaloinen ja iloinen ihminen. Siis upea nainen, sellainen jota himosin suhteen alkutaipaleella ihan pävittän (ja ehkä jollain tapaa vieläkin himoan).
Sitten se jotenkin hiljalleen alkoi, ei ole sitä ja toi on tekemättä ja visitko ikinä (?) tehdä tämän yms yms yms jne edelleen ihan loputtomiin. On vähän väsynyt ja pitää tehdä sitä, en ole huomioinut juuri silloin/tällöin/tuolloin... Kaikenlaista yltiöspskaa. Jatkuvalla syötöllä.
Itse aina pitää tehdä aloite, sitten kun tekee on jotain esteitä, kun ei tee, niin ihmetellään miksi en enää halua.
Kuulostaa hullulta, mutta juu - kuka sellaista sekamelskaa enää haluaa. Sattumalta tapasin Naisen. Siis Naisen, joka haluaa hellyyttä, seksiä, nauttia, antaa, miestä.
Helpompaa näin ja nalkkukin varmaan tyytyväinen, kun en enää edes yritä - tyydytys seksielämässä tulee toisaalta. Ihanaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Oma vaimoni on kaunis, hyvävartaloinen ja iloinen ihminen. Siis upea nainen, sellainen jota himosin suhteen alkutaipaleella ihan pävittän (ja ehkä jollain tapaa vieläkin himoan).
Sitten se jotenkin hiljalleen alkoi, ei ole sitä ja toi on tekemättä ja visitko ikinä (?) tehdä tämän yms yms yms jne edelleen ihan loputtomiin. On vähän väsynyt ja pitää tehdä sitä, en ole huomioinut juuri silloin/tällöin/tuolloin... Kaikenlaista yltiöspskaa. Jatkuvalla syötöllä.
Itse aina pitää tehdä aloite, sitten kun tekee on jotain esteitä, kun ei tee, niin ihmetellään miksi en enää halua.
Kuulostaa hullulta, mutta juu - kuka sellaista sekamelskaa enää haluaa. Sattumalta tapasin Naisen. Siis Naisen, joka haluaa hellyyttä, seksiä, nauttia, antaa, miestä.
Helpompaa näin ja nalkkukin varmaan tyytyväinen, kun en enää edes yritä - tyydytys seksielämässä tulee toisaalta. Ihanaa!!!
Siis entinen.
Ei kukaan ukkomies nouse klo 7 kirjoittelemaan löpöjä vauva.fi sivulle
Ja tämähän ei johdu ollenkaan sinusta. Makaat tumput suorana, silmät pyöreänä ja odotat. Hyvin tyypillinen nainen, kun ei sen eteen tehdä mitään, että seksiä olisi saati että se olisi hyvää...